LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hanterar ni shittest?
2013-02-22,11:54,
Inlägg: #1
Hur hanterar ni shittest?
Jag själv brukar finna det svårt att i samma stund som de kastas mot en svara tillbaka med en klyftig kommentar som de gör i Hollywoodfilmer.

I 90% av fallen är det bästa försvaret att endast ignorera dem.


Hur gör ni?
2013-02-22,12:49,
Inlägg: #2
Hur hanterar ni shittest?
Har sedan ett tag tillbaka skrivit ned mina tankar kring game och när jag känner att allt är pedagosikt nog så kommer jag lägga upp det hela som en pdf.

Här har du mina tankar kring Shit-tests. Hoppas det hjälper.

"CONGRUENCE TESTS:
Killar är väldigt duktiga på att överdriva/ljuga om saker för att imponera på tjejer. Därför testar tjejer oss för att se om vi är the real deal.
Hon kollar helt enkelt om du är lika ball som du verkar.*Vilket innebär att hon är intresserad och faktiskt vill att du klarar dig igenom det hon utsätter dig för.

Står hon kvar så är det på, vilken feedback du i princip än får.

Så ta det antigen som en komplimang eftersom att du vet att hon är intresserad eller ignorerar det eftersom att du vet att hon är intresserad."
2013-02-22,13:05,
Inlägg: #3
Hur hanterar ni shittest?
I mina före detta förhållanden har jag aldrig varit medveten om "shittests" och det är rätt underligt fenomen eftersom tydligen är inte ens många tjejer medvetna om att dem gör det, och det är ännu skummare att ingen forskning i social psykologi har upptäckt eller ens studerat detta uppenbara sociala fenomen! :O
2013-02-22,14:07,
Inlägg: #4
Hur hanterar ni shittest?
Det verbala spelar ingen roll öht, det som spelar roll är om ditt sinnestillstånd rubbas eller ej.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-22,14:23,
Inlägg: #5
Hur hanterar ni shittest?
Sux Skrev:Har sedan ett tag tillbaka skrivit ned mina tankar kring game och när jag känner att allt är pedagosikt nog så kommer jag lägga upp det hela som en pdf.

Här har du mina tankar kring Shit-tests. Hoppas det hjälper.

"CONGRUENCE TESTS:
Killar är väldigt duktiga på att överdriva/ljuga om saker för att imponera på tjejer. Därför testar tjejer oss för att se om vi är the real deal.
Hon kollar helt enkelt om du är lika ball som du verkar.*Vilket innebär att hon är intresserad och faktiskt vill att du klarar dig igenom det hon utsätter dig för.

Står hon kvar så är det på, vilken feedback du i princip än får.

Så ta det antigen som en komplimang eftersom att du vet att hon är intresserad eller ignorerar det eftersom att du vet att hon är intresserad."

haha, copy paste till mina gmae notes, håller med 100 %
2013-02-22,15:42,
Inlägg: #6
Hur hanterar ni shittest?
Benson! Skrev:haha, copy paste till mina gmae notes, håller med 100 %

Yea är nöjd med förklaringen. Tycker alltid folk kommer med 1000 olika sätt att svara, tyler hade nån mega stor post om sådant. Fattar inte varför. Shit is simple =)
2013-02-22,16:18,
Inlägg: #7
Hur hanterar ni shittest?
Sux Skrev:Har sedan ett tag tillbaka skrivit ned mina tankar kring game och när jag känner att allt är pedagosikt nog så kommer jag lägga upp det hela som en pdf.

Här har du mina tankar kring Shit-tests. Hoppas det hjälper.

"CONGRUENCE TESTS:
Killar är väldigt duktiga på att överdriva/ljuga om saker för att imponera på tjejer. Därför testar tjejer oss för att se om vi är the real deal.
Hon kollar helt enkelt om du är lika ball som du verkar.*Vilket innebär att hon är intresserad och faktiskt vill att du klarar dig igenom det hon utsätter dig för.

Står hon kvar så är det på, vilken feedback du i princip än får.

Så ta det antigen som en komplimang eftersom att du vet att hon är intresserad eller ignorerar det eftersom att du vet att hon är intresserad."

Har aldrig blivit shittestat, kan ju bero på att jag aldrig försöker imponera på tjejer då? Brukar oftast snacka om hur klantig, glömsk,vårdslös och andra negativa saker jag är istället.. Oftast äre ju någon kul historia jag berättar det genom då..

Alltså.. Kan inte någon dra massa exempel på när dom blivit shittestade? Så jag vet hur dom ser ut i verkligheten... jag kan har blivit det utan att fatta...
2013-02-22,16:39,
Inlägg: #8
Hur hanterar ni shittest?
illdan Skrev:Har aldrig blivit shittestat, kan ju bero på att jag aldrig försöker imponera på tjejer då? Brukar oftast snacka om hur klantig, glömsk,vårdslös och andra negativa saker jag är istället.. Oftast äre ju någon kul historia jag berättar det genom då..

Alltså.. Kan inte någon dra massa exempel på när dom blivit shittestade? Så jag vet hur dom ser ut i verkligheten... jag kan har blivit det utan att fatta...

Om du fått resultat med tjejer fast du inte "vetat" om testen så äré ju skitsamma! Wink
2013-02-22,16:41,
Inlägg: #9
Hur hanterar ni shittest?
AplAy Skrev:Om du fått resultat med tjejer fast du inte "vetat" om testen så äré ju skitsamma! Wink

Inte skit samma, kul och veta Smile

Jag kanske blir shittestad hela tiden bara att jag är för dum och fatta det Big Grin
2013-02-22,16:44,
Inlägg: #10
Hur hanterar ni shittest?
illdan Skrev:Inte skit samma, kul och veta Smile

Jag kanske blir shittestad hela tiden bara att jag är för dum och fatta det Big Grin

Ja, hellre dum å framgångsrik än för medveten å analysis-paralyzed! Wink
2013-02-22,17:05,
Inlägg: #11
Hur hanterar ni shittest?
Evilvalle Skrev:Det verbala spelar ingen roll öht, det som spelar roll är om ditt sinnestillstånd rubbas eller ej.

Deez. Plus juan.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Shittest tråden Avager 102 59,180 2018-04-08,16:27
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Hur hanterar man hennes jobbiga kompis? Ted 5 2,592 2013-12-03,10:32
Senaste inlägg:: B-MaN

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}