LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Shittest tråden
2012-08-06,22:07,
Inlägg: #1
Shittest tråden
Tyckte en sådan tråd saknades, finns en på swesed och den är mycket rolig samt givande enligt mig.

Regeln är enkel: Någon skriver ett shittest, så svarar den andra på det. Helt seriösa svar tack!

Jag kan börja då.

Tjej: Jag leker inte, jag ÄR svårfångad!
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-08-07,18:35,
Inlägg: #2
Shittest tråden
ok, då hämtar jag geväret.

tjej: är du gay?
Vodka and hoes.
2012-08-07,18:46,
Inlägg: #3
Shittest tråden
Heh fick en jävla smäll av en tjej utomlands. Grupp av typ 4 tjejer roppade på mig och ja hade hög status hos de, 2 av de va riktigt fräscha. Så börjar ja snacka me gruppen så säger en av de fina tjejerna.

"De där kläderna hade du ju igår, går du alltid med samma kläder?" Vet inte om detta är SHITTEST. Men detta stämde inte ens men hade vit tshirt dagen innan och vit skjorta dagen efter, jag gjorde rätt så dålig comeback och sa något i stil med no this is another one check this mark on the shirt, ja fall in i hennes frame rätt hårt. Efter de blev alla som ointresserade helt sjukt haha.

Någon bra comeback på de där?
2012-08-07,19:17,
Inlägg: #4
Shittest tråden
Ja det var ett uppenbart shit-test för hon kände att du hade "potential" or whatever, synd nog hamnade du i framen.

Comeback: "Det där ansiktet hade du ju igår, går du alltid runt med samma ansikte?", alternativt om du inte vill vara lika "dryg", missuppfatta som att du hörde fel, dvs hon: "går du alltid runt i samma kläder?", svara: "va? sa du att du i sängen flyger runt som en fjäder?". Alternativt "... anyway" och prata om nåt annat.

Alla små verbala comebacks osv är all fine, men ultimately vill du komma till en plats där allt negativt crap eller "shit-tests" tjejerna säger inte ens registrerar, detta kommer resultera i att hon ser i dina ögon, ditt kroppspråk, ansiktsuttryck, vibe, everything - att du inte värderar henne högt nog att ta hennes skit seriöst, du är därmed mindre needy än henne och därmed attraktiv.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-09,16:13,
Inlägg: #5
Shittest tråden
Anonymous Skrev:Heh fick en jävla smäll av en tjej utomlands. Grupp av typ 4 tjejer roppade på mig och ja hade hög status hos de, 2 av de va riktigt fräscha. Så börjar ja snacka me gruppen så säger en av de fina tjejerna.

"De där kläderna hade du ju igår, går du alltid med samma kläder?" Vet inte om detta är SHITTEST. Men detta stämde inte ens men hade vit tshirt dagen innan och vit skjorta dagen efter, jag gjorde rätt så dålig comeback och sa något i stil med no this is another one check this mark on the shirt, ja fall in i hennes frame rätt hårt. Efter de blev alla som ointresserade helt sjukt haha.

Någon bra comeback på de där?

Alltså, behöver ju inte overdo it, om du inte hade samma kläder på dig så är det bara att säga "nej" och fortsätta prata om något annat/vad ni pratade om/vad du tänker på eller finner intressant för stunden.

Om du vill pressa henne så kan du bygga vidare på det
"Nej det har jag inte, hur mycket har du spanat efter mig egentligen?!"
"Nej, haha, så du spanade efter mig igår alltså? Läge att skaffa glasögon för dig om du inte ser skillnad på t-shirt och skjorta, haha"

Du duger som du är kompis, låt inte henne inte tro annat.
2012-08-09,21:28,
Inlägg: #6
Shittest tråden
jaapp, fattar själv inte att ja reagerade på skiten va så myyycket brudar efter mig hela tiden ändå haha, va väl i nyktert tillstånd och blev glad av att de ropa in mig och tänkte inte alls på att hon skulle shittesta mig kom väl plötsligt, men brydde mig inte så jävla mycket men kanske blev lite bekräftelse sökande men det börjar släppa mer och mer vilket är jäääääävligt skönt att gå runt och sluta bry sig om vafan folk tycker om en.

@Valle, jee garvade mer eller mindre åt situationen va så jävla mycket brudar som väntande ändå men tyckte hon körde ett bra shittest kom som en jävla chock, då jag kände mig awesome när de ropade mitt namn och allt när jag knappt mindes de så blev det så, jeeeeeeah im the man bring it on, går fram hälsar snackar lite skit så BOM hahaha lite kul faktiskt. En annan grej kanske e att låtsas att man inte hör vafan som säger hon prata vidare?
2012-08-09,21:29,
Inlägg: #7
Shittest tråden
kille: jag är inte gay men min pojkvän är gay

?????
2012-08-09,23:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-10,00:36 av {2} russel.)
Inlägg: #8
Shittest tråden
Tjej: Jag har pojkvän
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-08-10,05:16,
Inlägg: #9
Shittest tråden
När en tjej sa så te mig en gång körde jag på något i stil med:

Kille: Soft, jag har flickvän vi kan väl ha kul och umgås ändå, hade verkligen inte tänkt göra något med dig iaf.

Vet inte om detta e de mesta optimalaste, men brydde mig även knappt om det när hon sa de och hon verkade bli intresserad av mig när jag sa så och sen dansade med henne och gick vidare och tog andra brudar så stod hon och glodde som fan, typ "kom och ta mig" blev inget av det dock då jag sket i.
2012-08-10,16:32,
Inlägg: #10
Shittest tråden
Anonymous Skrev:När en tjej sa så te mig en gång körde jag på något i stil med:

Kille: Soft, jag har flickvän vi kan väl ha kul och umgås ändå, hade verkligen inte tänkt göra något med dig iaf.

Vet inte om detta e de mesta optimalaste, men brydde mig även knappt om det när hon sa de och hon verkade bli intresserad av mig när jag sa så och sen dansade med henne och gick vidare och tog andra brudar så stod hon och glodde som fan, typ "kom och ta mig" blev inget av det dock då jag sket i.

kanske funkar, gillar de dock inte. Om jag raggar på henne så står jag för de o e mera rak på sak såsätt
find it, fuck it, forget it.
2012-08-10,17:23,
Inlägg: #11
Shittest tråden
Tjej: Jag har pojkvän

Kille: Who gives a fuck? Lets have some fun this beat is sick come take a ride on my disco stick

Ne inte riktigt så rak kanske, men har du något exempel på hur du skulle kunna kontra?
2012-08-10,17:33,
Inlägg: #12
Shittest tråden
"Ok bra då har du någon som kan ta hand om dig när jag inte är i närheten"
"Ok bra då har du någon som kan ta hand om dig när jag inte orkar med dig"
"Vi har bara känt varandra i X minuter och du börjar redan snacka om dina personliga problem? ;P"
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-10,19:03,
Inlägg: #13
Shittest tråden
Anonymous Skrev:Tjej: Jag har pojkvän

Kille: Who gives a fuck? Lets have some fun this beat is sick come take a ride on my disco stick

Ne inte riktigt så rak kanske, men har du något exempel på hur du skulle kunna kontra?

TYP som valle, samma sorts kontring men inte just de orden. Försöka skápa en vibubbla där det är vi mot hennes kille, jag e förbjuden frukt osv. Framea det så. Jag kommer knulla henne, men jag kommer inte döma henne för att hon är otrogen mot sin kille och inget snack. Det är no biggie.

Sedan är de lättare att knulla en upptagen brud samma kväll, än att ta nr. höras av o sedan knulla henne.
find it, fuck it, forget it.
2012-12-06,00:41,
Inlägg: #14
Shittest tråden
Hittls har jag fått "take it or leave it" , hur svarar man på det?

sen när en tjej ska vara envis och typ inte går med på det man säger hur kan man avsluta det hela för att inte råka hamna i hennes frame?
2012-12-06,01:38,
Inlägg: #15
Shittest tråden
selected Skrev:Hittls har jag fått "take it or leave it" , hur svarar man på det?

sen när en tjej ska vara envis och typ inte går med på det man säger hur kan man avsluta det hela för att inte råka hamna i hennes frame?

hade jag snackat med en brud på krogen som säger "take it or leave it" hade jag svarat "ah du är en giver, det gillar jag..." sedan mött upp henne med ögonkontakt och visat sjävlsäkerhet, dominans och sen hade jag kysst henne.

Vad menar du med att inte gå med på det man säger? tex du: "hej ska vi ligga" tjejen: "tack.. men nej tack..", eller i vilket scenario tänker du.. egentligen är det ointressant för tjejer är envisa, precis som att de slänger shittests på en omedvetet så är många tjejer envisa för att se om killen står pall...
bästa sättat att kontra är unreactive och dont give a fuck.. bara köra sitt race
2012-12-06,04:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-07,17:31 av {2} manwhore.)
Inlägg: #16
Shittest tråden
Stonedrussian Skrev:ok, då hämtar jag geväret.

tjej: är du gay?

I love analsex. Let's just keep it at that.


hb: Raggar du på mig?
2012-12-08,13:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-08,13:30 av {2} russel.)
Inlägg: #17
Shittest tråden
Crisp313 Skrev:"Nej, du såg ut som du stod här och sålde droger, har du något fiffigt i väskan?"

hb: (Drar slutsatsen av att skiten står för Hot Bitch..?) 'Vilka töntiga örhängen du har'

"Fick en förkylning för ett par veckor sedan"
... prata vidare.

ST: Du är för framåt
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-08,13:50,
Inlägg: #18
Shittest tråden
Aah, Du är för framåt...

Ofta så är det där dock inte ett shittest utan hon behöver lite mer comfort och då brukar jag köra någonting i stil med: "Jag är svensk så om det går för snabbt för dig så får du säga till mig, ok? Kan du lova det?" och så fortsätter man där man var. Alternativt, "nej jag är inte för framåt, jag är bara väldigt ärlig och öppen med mina känslor. Jag kan förstå om du inte är van vid det..."

Är det däremot ett tvättäkta shittest så behöver man inte köra lika mycket comfort. Då duger nog ett enkelt.

Japp, det är för att du har så fina tuttar... prata vidare.

ST: Du påminner mig om min pappa!
2012-12-08,17:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-08,17:03 av {2} russel.)
Inlägg: #19
Shittest tråden
Nice, om vi då tänker ett steg längre, hur ser du på incestplay?

ST: Nej jag tänker inte kyssa dig, jag har sett dig hålla på med 2 andra ikväll.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-08,17:28,
Inlägg: #20
Shittest tråden
russel Skrev:Nice, om vi då tänker ett steg längre, hur ser du på incestplay?

ST: Nej jag tänker inte kyssa dig, jag har sett dig hålla på med 2 andra ikväll.

Då vet du vad du missar.

ST: *Örfil*!
find it, fuck it, forget it.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hanterar ni shittest? el bueno 11 4,681 2013-02-22,17:05
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}