LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Byhåla! (behöver hjälp)
2013-02-24,21:47,
Inlägg: #1
Byhåla! (behöver hjälp)
hej allihoppa,

Just nu bor jag i en liten by i Södermanland och har bott där enda sen jag föddes.Just nu vet jag inte hur jag ska ta mig till för att utvecklas inom Tjej fronten och som person.Så jag kommer nu att berätta hur det ligger till:



Eftersom jag bor i en liten by där alla känner alla och sen förut innan jag började med seduction blivit nästan Friend-zoneat av alla kvinnor där, plus att jag vill ändå inte ha någonting med dom och göra så när jag började gymnasiet så beslutade jag mig att skita i dom i byn eftersom jag redan är friend-zonead där så när jag började ettan så började jag att hänga i staden där mitt gymnasiet ligger(I Nyköping som ligger några mil ifrån där jag bor).Just nu hänger jag med mina vänner där, och såklart också för att själv träffa nytt folk och få mer val möjligheter inom tjejfronten(seducea) .Men det blev inte som jag hade tänkt mig för på sista tiden så har jag själv haft det mycket svårt med pengar osv och det har resulterat mindre utgångar och det har gjort så att jag har blivit sittandes hemma i byhålan istellet medans mina vänner drar på krogen.Jag kan liksom inte träna i byn eftersom jag känner alla där och när jag väl har pengar och drar ut på krogen i staden där så har min självförtroende sänkts och blivit mer osocial efter alla dessa hemma sittande kvällar(finns absolut inget att göra där). Och det har gjort så att jag inte har utvecklats och vart på samma stadie hela tiden så just nu sitter jag och gör massa självförtroendes metoder tex:Fråga om klockan,fråga tjejen i kassan o.s.v för liksom bli mer "confident" för jag ser det som att det är ett bra val att göra för att sedan seducea(Jag vet inte om det är ett bra tankesätt,om det inte är det isåfall säg till) .Så just nu så vet jag inte hur jag ska ta mig till för det känns som jag "vandrar i cirklar".

Som jag skrev i början av denna topic så vet jag inte hur jag ska ta mig till och så behöver jag hjälp hur jag ska kunna utvecklas som person och med tjejer.


Får ursäkta om jag har skrivit slarvigt med jag ville bara få ut detta ur mitt huvud men jag hoppas att ni har förstått hur jag menar ...så det här var allt för mig

Peace / Roppe
2013-02-24,22:05,
Inlägg: #2
Byhåla! (behöver hjälp)
[video]http://m.youtube.com/watch?v=oGxYYSA4loM[/video]
2013-02-24,22:24,
Inlägg: #3
Byhåla! (behöver hjälp)
Fixa pengar? Finns inte så mycket annat att göra.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-24,22:39,
Inlägg: #4
Byhåla! (behöver hjälp)
Pengar till att supa för? Dra ut nykter, om det är något annat då är det som vall säger- get some.

Go wild och breakea friendzonen for good? Säg om du lyckas>>> Pimp in da cityyy.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-02-24,23:51,
Inlägg: #5
Byhåla! (behöver hjälp)
Det är ingen mening. Bara att acceptera att evolutionen faktiskt har sin gång och att alla inte får chansen att ligga med vackra kvinnor...

Skämt åsido. Men du får väl regga dig på nån sajt och köra lite internet-game samtidigt som du kollar och läser igenom massa skit för att bygga på ditt inre game, vilket är nog så viktigt. Sen när du väl får pengar i fickan eller kommer till ett annat ställe - ja då jävlar.
2013-02-25,05:13,
Inlägg: #6
Byhåla! (behöver hjälp)
drick inte + lös gratis entré
eller
fixa ett jobb
eller båda så kan du paya taxi hem osv när du har brud på g
2013-02-25,08:30,
Inlägg: #7
Byhåla! (behöver hjälp)
Börja med att fixa pengar. Du behöver inte supa upp de. Men bara vetskapen om att du har pengar och framförallt har skaffat dem via hårt och fokuserat arbete ger självförtroende.
2013-02-25,12:55,
Inlägg: #8
Byhåla! (behöver hjälp)
Oj, jag glömde nämna att jag syftar inte på att fixa pengar bara för att supa! tänkte mer på hur jag ska komma in gratis som benson nämnde och hur fan jag ska komma hem liksom :O, och tack för alla tips , det här har varit en grej som har sutiit i huvud ett bra tag,Och jag har krävit mig själv att fixa en förendring på mig själv men det har aldrig skett.. Varför ? det vet jag faktiskt inte,kanske för att jag är rädd för konsekvenser och vet ej hur jag ska bryta isen elr så har jag bara massa tankespöken i mitt huvud... Vem vet,vem vet!
2013-02-25,23:13,
Inlägg: #9
Byhåla! (behöver hjälp)
Gratis entre borde ju kunna gå att fixa om du kollar via Facebook eller dylikt, och om bussarna inte går på natten går dom ju iallafall på morgonen istället. Men det är såklart inte direkt lätt. Alltså, fixa hellre pengar och FLYTTA, skaffar du lägenhet+jobb i stockholm kommer allt bli 1000x ggr lättare. Om du fortfarande går gymnasie så gör det så fort du tagit studenten.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp, dejtingtips åt en nybörjare? Wafx 0 1,840 2015-03-21,12:29
Senaste inlägg:: Wafx
  Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! Mindful 6 4,246 2013-10-17,15:50
Senaste inlägg:: Mindful
  Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P Drönare 6 3,520 2012-09-15,16:24
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}