LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ska jag gå tillväga här? Vill ha HBs bästa tjejkompis
2013-02-25,13:35,
Inlägg: #1
Hur ska jag gå tillväga här? Vill ha HBs bästa tjejkompis
Ok i lördags så gled jag ut solo nyktert och på det stora hela gick det rätt bra.Under kvällen så var Jag väldigt aktiv och gjorde några closes, bra State etc.

Jag hookade riktigt bra med ett 3-sett tjejer. Börja med att jag slog mig ner och börja snacka med HB1 som inte var den snyggaste bland de, utan tänkte mest på att bara hålla uppe state. Hursomhelst så börjar hon responsa fett bra vilket gör att de andra 2 blir lite små intresserade. Jag fortsätter med HB1 och vi två går ut och röker. Jag är i ett jävla bra state i detta laget så jag börjar ropa in 2 andra brudar i vårt sett och vi har det bra.

Såhär börjar kvällen och då och då träffar jag på de 3 igen och det är en svinbra vibe mellan mig och de som grupp, iallafall två utav dem, HB1 och HB2.

Scenariot är väll uppsatt vid detta lager att det är jag och HB1 som är på g men mer intresse kommer från HB2 som är finare än HB1+ att jag gillar hennes utstrålning på ngt sett. Jag börjar därför att köra diskret kino på HB2 samt slänger hintar av intresse till henne, som att "det är dig jag egentligen vill ha".

I slutet av kvällen sitter vi alla 3 igen vid ett bord och tänker "hur fan ska jag lösa detta?" Måste i sämsta fall ta HB1 nummer så man kan köra en tillfällig meet up då HB2 är i hennes närvaro. Så jag gör det closear HB1 framför båda och säger "Ni alla 3 är riktigt sköna, hoppas vi festar tillsammans igen" reser mig varav HB2 säger "ska du dra?" Varav jag svarar " nej men ska dra till baren(hämta ny vatten). Väl i baren börjar jag snacka med 2 andra brudar(så att de ser Haha). Typ 5 min senare kommer HB2 fram och säger att de ska dra, jag ger henne en kram och hejdå.

Ok så hur ska jag göra?
1. Stalka upp HB2 på facebook och börja chatta.
2. Spela på HB1 för att sedan komma åt HB2.

Andra tips/idéer?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-02-25,13:43,
Inlägg: #2
Hur ska jag gå tillväga här? Vill ha HBs bästa tjejkompis
russel Skrev:Ok i lördags så gled jag ut solo nyktert och på det stora hela gick det rätt bra.Under kvällen så var Jag väldigt aktiv och gjorde några closes, bra State etc.

Jag hookade riktigt bra med ett 3-sett tjejer. Börja med att jag slog mig ner och börja snacka med HB1 som inte var den snyggaste bland de, utan tänkte mest på att bara hålla uppe state. Hursomhelst så börjar hon responsa fett bra vilket gör att de andra 2 blir lite små intresserade. Jag fortsätter med HB1 och vi två går ut och röker. Jag är i ett jävla bra state i detta laget så jag börjar ropa in 2 andra brudar i vårt sett och vi har det bra.

Såhär börjar kvällen och då och då träffar jag på de 3 igen och det är en svinbra vibe mellan mig och de som grupp, iallafall två utav dem, HB1 och HB2.

Scenariot är väll uppsatt vid detta lager att det är jag och HB1 som är på g men mer intresse kommer från HB2 som är finare än HB1+ att jag gillar hennes utstrålning på ngt sett. Jag börjar därför att köra diskret kino på HB2 samt slänger hintar av intresse till henne, som att "det är dig jag egentligen vill ha".

I slutet av kvällen sitter vi alla 3 igen vid ett bord och tänker "hur fan ska jag lösa detta?" Måste i sämsta fall ta HB1 nummer så man kan köra en tillfällig meet up då HB2 är i hennes närvaro. Så jag gör det closear HB1 framför båda och säger "Ni alla 3 är riktigt sköna, hoppas vi festar tillsammans igen" reser mig varav HB2 säger "ska du dra?" Varav jag svarar " nej men ska dra till baren(hämta ny vatten). Väl i baren börjar jag snacka med 2 andra brudar(så att de ser Haha). Typ 5 min senare kommer HB2 fram och säger att de ska dra, jag ger henne en kram och hejdå.

Ok så hur ska jag göra?
1. Stalka upp HB2 på facebook och börja chatta.
2. Spela på HB1 för att sedan komma åt HB2.

Andra tips/idéer?

Varför #-closade du inte HB2 när hon kom fram och sa adjö?
2013-02-25,15:59,
Inlägg: #3
Hur ska jag gå tillväga här? Vill ha HBs bästa tjejkompis
el bueno Skrev:Varför #-closade du inte HB2 när hon kom fram och sa adjö?

Tänkte inte alls på det då. ett bra tillfälle att göra det och borde ha gjort det.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-02-25,19:25,
Inlägg: #4
Hur ska jag gå tillväga här? Vill ha HBs bästa tjejkompis
Toledo Skrev:Tänkte också på det som El Bueno skrev.

Skriv till henne på FB i smyg, gör så att det blir lite "against the rules" busigt osv.

Det som man inte får göra är mycket mer spännande! Kör på det.

Yepp tror det kan bli riktigt bra.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-02-25,21:26,
Inlägg: #5
Hur ska jag gå tillväga här? Vill ha HBs bästa tjejkompis
Nu är det on, drog iväg ett mess så får vi se hur det går.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bästa tekniken ever? Vitchoklad 12 4,250 2013-02-22,13:03
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Hur vill tjejer bli uppraggade? zkitide 13 4,726 2012-05-03,01:16
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}