LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran
2012-02-20,23:11,
Inlägg: #1
Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran
Skrev 2 inlägg på swesed för någon vecka sen som blev uppskattade, några tyckte jag skulle posta skiten här, soooo, here you go:

Någon frågade lite om mitt "tänk" å "inställning" om game:

Citat:hey mate.

Mitt "game" so to speak nu för tiden är inte ens game, det är ett sätt att vara. Det är hur jag väljer att varje dag leva mitt liv. Jag identifierar mig själv som en go-getter, jag går alltid efter det jag vill ha utan att göra några excuses för det. Jag tolererar inte spel och fjanterier, jag gör vad jag vill när jag vill, jag säger alltid vad jag tycker och om någon inte gillar det är det bara för dom att dra. Tycker jag att en tjej är fräsch säger jag det, har hon het röv säger jag det, vill jag ha sex med henne så tar det inte lång tid förens hon vet detta. Det finns inget jag "gömmer", jag försöker inte manipulera någon, inte komma under radarn, trust me, en het tjej VET att hon är het och att jag vill ligga med henne - detta är hur naturligt som helst, tacka gud för att vi har den förmågan annars skulle ingen av oss vara här idag.

Många inom detta community tror att detta handlar om att spela på hennes bekräftelse så hon till slut väljer att ligga med dig för att kunna må bra igen och känna sig bekräftad - jag gjorde detta i ungefär 3 år med över 100 lays, det är effektivt när man vet vilka knappar man ska trycka på, however så tar det extremt mycket energi att lära sig det och i dagens slut så kan jag med handen på hjärtat säga att man inte utvecklas särskilt mycket som man av det. Man stärker hela tiden en frame av att man måste trycka på massa olika knappar för att få ligga, sakta men säkert bygger man upp ett begär av att konstant ta bort/ge bekräftelse för att få henne att jaga och därmed kunna säga till sig själv att man har "bra game". Efter en sån lång tid kan det vara riktigt svårt att erkänna för sig själv att när allt kommer till kritan så är attraktion så mycket enklare - maskulin polaritet, en vägg som hon kan vila sig emot, en pil som skjuts rakt framåt utan att rubbas av hennes tester - tester som är gjorda för att se om du fortfarande är den där stabila duden som är påväg mot sina mål utan att hindras av massa bullhit.

När jag i början av 2010 erkände för mig själv att jag hade ett kasst mindset (vilket är riktigt svårt att erkänna för sig själv när man lyckats haft sex med så otroligt många med hjälp av diverse verktyg då man är så EXTREMT investerad i det) så gick det till en början rätt segt, någon månad in klickade det dock och jag kunde få tillgång till exakt samma självförtroende som när jag aktivt "gejmade", skillnaden var nu att jag inte hade något att gömma längre, jag "visade mig själv" med 100% självsäkerhet och om någon inte gillade det - synd för dom.

Detta får en att gå genom världen med en lättsam attityd, man är den man är och vad nån än säger så förändras inte detta. När det klickar i ens skalle så blir man mer karismatisk, öppen, vågar yttra alla sina känslor utan att vara rädd att få dålig feedback (för feedbacken förändrar inte vem du är, för du VET vem du är, du baserar inte ditt egenvärde på andras åsikter), detta i sin tur gör att flickor känner av det, dom känner av din vibe, din aura, allt i din närhet stinker maskulinitet och unreactiveness vilket får dom att investera i dig - för majoriteten av killar försöker hela tiden, subtilt eller inte, att imponera på dom. Och när dom möter någon som inte är rädd för att visa vem han är och vad han tycker, så spelar det ingen roll att han ger dom bekräftelsen att dom är het, för dom vet att han inte BRYR SIG om deras respons, om dom inte gillar honom så går han bara till nästa. Detta gör dig okontrollerbar, oförutsägbar vilket är extremt attraktivt, en man som är på sin "path" utan att bli rubbad av andra.

Hela gamet handlar om frihet, det finns en anledning till att du och jag är här idag - var och en av våra förfäder lyckades föra sina gener vidare, vi är ett resultat av miljontals års framgångsrik DNA, det är uppenbart att vi har alla verktyg i oss, i vårat blod, i vår kropp - allt handlar om att kunna hitta denna sida av oss själva som ibland sitter långt djupt inne - men när man väl hittar en så blir allt så mycket enklare, allt handlar om att traska genom världen på det sätt som du vill, utan att be om ursäkt för det.

Detta är ett mindset som "naturals" or whatever ofta innehaver och det gör dig ostoppbar och gör även så att hela ditt liv, ditt jobb, din sociala krets, dina hobbys etc blir mycket enklare och av bättre kvalitet.


Ändra fokus - its not what you do, its what you deal with:

Citat:Ye man det är lite det som är problemet med "old school game". Det är för stort fokus på vad man GÖR, helt enkelt.

I verkligheten spelar det ingen större roll vad man gör, sålänge man gör NÅT (eeh approachar, tar det framåt), vad som dock spelar en väsentlig roll (avgörande för om du får ligga mycket eller inte), är hur du hanterar responsen du får.

Om ens fokus är på att "göra de rätta sakerna" så blir man perfektionist, blir man perfektionist så blir man stiff och kan i många fall få prestationsångest, detta gör i sin tur att man blir allmänt stel och icke-relaxed vilket gör att tjejen svarar dåligt.

Om ens fokus dock är på att FÖRVÄNTA SIG och VÄLKOMNA "damage control" som vi kan kalla det, dvs man förväntar sig och välkomnar det faktum att tjejen kommer sätta upp väggar mellan dig och att ni två har sex (för att inte vara för "lätt" och därmed en "slyna") och sedan lära sig att hantera detta, så kommer detta att internalisera ett mindset att "man räcker till som man är" istället för "jag måste göra xyz" vilket är en mycket bättre, starkare och mer "naturlig" frame.


Det är nog det som varit det mest givande för mitt "game" ever, det är extremt, extremt kraftfullt or whatever.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-21,10:46,
Inlägg: #2
Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran
Två riktigt bra poster! Tåls att läsas varje dag tills man själv får denna uppenbarelse. Det är så mycket roligare att gå ut och ragga på tjejer utan en agenda.
2012-02-22,04:17,
Inlägg: #3
Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran
krejjsi Skrev:Två riktigt bra poster! Tåls att läsas varje dag tills man själv får denna uppenbarelse. Det är så mycket roligare att gå ut och ragga på tjejer utan en agenda.

True that, bra post!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Sweseduction , somthing went really wrong devil 80 32,281 2013-04-07,20:00
Senaste inlägg:: Bubblan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}