LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
2013-05-28,16:26,
Inlägg: #21
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Hej jag heter Slyngel!

Hej jag ar sara...

Sara sara sara, vad vet du om sprutorgasmer? Du har trettio sekunder pa dig, borja nu!
2013-05-29,10:46,
Inlägg: #22
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
illdan Skrev:Det finns två sett att se det imo.

Villig att förlora henne. Generellt sett, när du sannerligen är villig att förlora henne, så är du väldigt icke needy och högstatus eftersom du kommer inte anpassa dig själv efter va du tror hon kommer gilla utan är dig själv till 100%, du är inte rädd att förlora henne, därför kommer du inte ljuga om saker du tror hon inte gillar utan kommer säga saker som dom är, alltingen gillar hon det eller inte, du bryr dig inte egentligen inte men

Sen finns det gånger då tjejer testar din självsäkerhet genom att ge ett ultimatum om tex, "Gör som jag vill eller så drar jag", ett shittest if you will.

ex.
Tjej: Du det är dags att bjuda mig på en drink nu
Jag: Nää, min veckopäng är slut
Tjej: Jaha då får väl jag gå o prata med någon som har råd
Jag: Aight, have fun.

Tjej: Men hallå hur gammal är du, säääg nu annars går jag
Jag: Men jag är ju 17, och du får ha en trevlig kväll!.

Det slutar oftast med att de inte drar, och om de drar iväg så slutar det ofta med att man ser dom leta efter en efter ett tag o när man börjar snacka me dom igen så är det så gott som hemma.

Kommer inte på så många bra exempel då jag oftast är rätt full när jag är ute.. Men det är sällan tjejer får som dom vill när dom teasar med mig, händer att dom hotar med att dra om jag inte gör som de säger/svarar på deras frågor, vilket får mig att bli ännu trotsigare vilket får dom att bli ännu mer på!.
Haha... det där sista, samma här! Delvis därför man e så "bra" när man e full, man skiter i. Dock blir man sämst på så många andra sätt.

Men jag håller inte med om att tjejerna inte drar, dock kan det ha o göra med att jag tröttnar sjukt fort på såna där brudar och inte ger dom en second chance, vänder alltid på klacken o letar upp ngn ny, trevligare brud istället =)
2013-06-26,19:11,
Inlägg: #23
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Skulle du vilja förklara dina tekniker mer detaljerat. Jag har t.ex aldrig hört talad om musracet.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om Benson! 1 1,895 2013-05-10,11:16
Senaste inlägg:: Benson!
  Vilken öppnare fungerar bäst för er på krogen? el bueno 25 11,780 2013-02-25,22:39
Senaste inlägg:: Borttagen1

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}