LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Rolig konvo
2013-05-15,00:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-15,00:13 av {2} confused....)
Inlägg: #21
Rolig konvo
Evilvalle Skrev:Hah, rekommenderar att du läser TobiasKs chat-loggar, baws som fan (no hard feelings tobbe, men brad pitt ÄR snyggare Wink )

Har läst en del av hans chat-loggar. Ingen av dom jag läst får han så mycket IOIs så lätt. Samma med dina loggar, i ingen av dom ger tjejerna så mycket IOIs så lätt som för mannen i denna tråden. Och dom chatt loggar där du fått nr snabbt har det varit du som eskalerat och tagit henne med "storm" så att säga. Samma sak med mig själv, jag har fått nr på 3-4mail flera gånger, men då har det varit jag som eskalerat, visat IOIs på ett komiskt,kaxigt,självsäkert sätt med öppningsmail jag perfekterat under lång tid, jag har tagit dom med storm helt enkelt.

Denna tråden påminner mig om när jag gjorde ett fejk konto och tog bilder till den snyggaste killen jag kunde hitta, ej modell bilder då utan vardags bilder så kontot skulle se så äkta ut som möjligt. Brudarna öppnade "mig" nästan varje gång jag loggade in samt "jag" fick 10x så lätt IOIs som med mitt vanliga konto, räckte med att jag sa Hej ! så började dom visa IOIs.

Nu är inte min poäng att klanka ned på TS, skitsamma vad anledningen är, det är han som får nr och han som får deras intresse och i slutändan är det vad som räknas. Men min poäng är att visa ett uppenbart exempel på skillnaden mellan att se riktigt bra ut och att vara småful. Även om utseénde inte är ett krav så hjälper det väldigt mycket på vägen att vara riktigt snygg kontra normal eller ful.
2013-05-15,00:26,
Inlägg: #22
Rolig konvo
Citat:Så nu har jag berättat mer om mig själv än jag gjort för någon annan på denna sidan så hit med nummer eller gå och dö, välj själv!
hahah så bra!
confused... Skrev:Har läst en del av hans chat-loggar. Ingen av dom jag läst får han så mycket IOIs så lätt. Samma med dina loggar, i ingen av dom ger tjejerna så mycket IOIs så lätt som för mannen i denna tråden. Och dom chatt loggar där du fått nr snabbt har det varit du som eskalerat och tagit henne med "storm" så att säga. Samma sak med mig själv, jag har fått nr på 3-4mail flera gånger, men då har det varit jag som eskalerat, visat IOIs på ett komiskt,kaxigt,självsäkert sätt med öppningsmail jag perfekterat under lång tid, jag har tagit dom med storm helt enkelt.

Denna tråden påminner mig om när jag gjorde ett fejk konto och tog bilder till den snyggaste killen jag kunde hitta, ej modell bilder då utan vardags bilder så kontot skulle se så äkta ut som möjligt. Brudarna öppnade "mig" nästan varje gång jag loggade in samt "jag" fick 10x så lätt IOIs som med mitt vanliga konto, räckte med att jag sa Hej ! så började dom visa IOIs.

Nu är inte min poäng att klanka ned på TS, skitsamma vad anledningen är, det är han som får nr och han som får deras intresse och i slutändan är det vad som räknas. Men min poäng är att visa ett uppenbart exempel på skillnaden mellan att se riktigt bra ut och att vara småful. Även om utseénde inte är ett krav så hjälper det väldigt mycket på vägen att vara riktigt snygg kontra normal eller ful.
Intressant skit! Hade jag haftr mer tid så skulle jag testa lite nätgejming med ngn 10a bara för o se skillnaderna! Lärorikt.
2013-05-15,00:30,
Inlägg: #23
Rolig konvo
Jaså? Hmm låt mig kolla upp ett par loggar här på datorn, loggar jag vanligtvis inte postar då det inte innehåller något av värde what so ever:

Citat:Robert:
Vill daska penis ansikte

Sara:
Va?

Robert:
PENIS ANSIKTE

Sara:
Mhm Wink

Robert:
ok

Sara:
Kanske inte skulle ha något emot det?

Robert
Är det en fråga?

Sara:
Ta det som du vill *FLIRT*

Robert:
jag tar ALLT jag vill, ge mig nummer!

Sara:
073xxxxxxx

NEXT

Citat:Robert:
Zup

Johanna:
zup Wink

Robert:
zup my nigga

Johanna:
Yoyo in the hood nigga!

Robert:
Ge mig nummer till ditt ghetto, jag bor i brooklyn!

Johanna:
Visst Wink 076xxxxxxx

NEXT

Citat:Emma:
*FLIRT*

Robert:
oh rly?

Emma:
Really!

Robert:
Typ aldrig inne här, släng över nummer så kanske vi hörs där nåt tag istället

Emma:
Absolut! 073xxxxxxx

NEXT

Citat:Robert:
tja lillen

Melinda:
Hej du *FLIRT*

Robert:
Säg nå kul annars dödar

Melinda:
Dödar? Sad

Robert:
Haha vafan spelar du WOW, en nördbrud! my soulmate right there!

Melinda:
Haha!! Du Robert är inte så ofta på den här sidan, bara fula gubbar som vill knulla!! Men ta mitt nummer 076xxxxxxx
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,00:32,
Inlägg: #24
Rolig konvo
Några randomloggar av tobbe:

Citat:Tobias — torsdag, 13 september 2012 22:27

Damn, sexy as FUCK


Tobias — onsdag, 26 september 2012 14:03

ey


Zandra — onsdag, 26 september 2012 16:09

Yoo


Tobias — onsdag, 26 september 2012 16:37

Vem äru?


Zandra — onsdag, 26 september 2012 21:29

Zandra dudå ?


Tobias — torsdag, 27 september 2012 14:44

oj, intressant. berätta mera


Zandra — torsdag, 27 september 2012 15:12 (FET INVESTERING MEGA IOI)

Haha ellerhur ! Jag är 22 år jobbar som servitris på Liseberg och på en annan restaurang umgås mycket med mina vänner gillar gå på bio fest och resa bor ensam med min lilla bebis misse i en två i Kortedala haha såå ! Självdå


Tobias — fredag, 28 september 2012 02:13

najs! tyrolen? jobbade som servitör i spanien förra året, sjuukt stressigt men riktigt ballt! vart brukaru resa? tobias, 23 år o charmig as hell! gymmar mycket, jobbar, festar en hel del


Tobias — fredag, 28 september 2012 02:13

Bor i mölndal!


Zandra — fredag, 28 september 2012 12:08

Haha nej inte tyrolen ! Järnvägsrestaurangen charmig as hell asså ? Den är farlig haha sedär jag har bott i kållered hela mitt liv


Tobias — lördag, 06 oktober 2012 03:21

haha oja! najs, men du. som du ser e jag icke så mycket på badoo, ge mig ditt nummer så kan vi höras där ist


Zandra — lördag, 06 oktober 2012 19:45

Haha och jag är inte så mycket för att gr ut mitt nummer så här men 0723***
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,00:32,
Inlägg: #25
Rolig konvo
Random tobbe igen:

Citat:Lisa — fredag, 08 februari 2013 12:17

hej läget


Tobias — 18:15

tjena! de e najs! sj då?


Lisa — 18:18

Bra


Tobias — 18:18

najs, vem är dudå? Vad söker du här?


Lisa — 19:04

Seriöst sj ?


Tobias — 19:41

beror på bruden


Lisa — 19:43

Vadå få


Tobias — 20:01

man får väl träffas o se, vill inte bestämma hur det ska sluta innan


Lisa — 20:16

Ja exakt vill du ses
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,00:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-15,00:38 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #26
Rolig konvo
Tralalla RANDOM TOBBE:

Citat:Tobias — tisdag, 04 september 2012 23:34

Tjenare! Vem är du?


Anna — onsdag, 05 september 2012 07:09 *IOI WTF?????? SÅ SNABBT??*

Hej där snygging! jag är Anna; 21 år från Göteborg! Fin presentation du hade där! Gillar jag!


Tobias — onsdag, 05 september 2012 10:28

klart du gör! vart i göteborg bor du?


Anna — onsdag, 05 september 2012 16:00

Just nu bor jag hos min pappa vid Calanderska; flyttar in i min lägenhet vid radiotorget om ca två veckor var bor du?


Tobias — onsdag, 05 september 2012 20:06

bra där! i mölndal vad söker du här då?


Anna — onsdag, 05 september 2012 20:28

Gotte! Där jag är ifrån från början änna!


Anna — onsdag, 05 september 2012 20:59

Ja du; vet inte hur seriös jag är med detta än- träffar man någon och det känns gött så gör det det är i vart fall jävligt trött på att ENBART prata en massa sex med folk! Du själv då?

*Efter detta eskalerar det till sex*
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,00:34,
Inlägg: #27
Rolig konvo
MER TOBIAAS

Citat:Tobias

Tjena babe!

Maria

Hallå du!

Tobias

är ett gäng som ska ut nu nästa fredag, du borde följa med!

Maria

Låter skoj! Får kolla på de Wink *IOI MOTHER FUCKER*

Tobias

do it! ge mig ditt nummer så hör jag av mig i veckan. puss!

Maria

0737***
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,00:36,
Inlägg: #28
Rolig konvo
TTTOOOBBIAAASSSS

Citat:Tobias — lördag, 09 februari 2013 22:34

tja!


Elin — lördag, 09 februari 2013 22:46

Hej


Tobias — söndag, 10 februari 2013 02:24

fan du såg ju bra ut, vem är du?


Elin — söndag, 10 februari 2013 09:36

Tack, du med! hm bra fråga *IOI FROM HELL IT CANT BE!!!*


Tobias — måndag, 11 februari 2013 02:25

berätta lite om dig själv! haru ngr tattos?


Elin — måndag, 11 februari 2013 08:18

är så dålig på sånt! Fråga något du vill veta istället jag har 5st, själv?


Tobias — måndag, 11 februari 2013 16:04

ahmendu! latmask! hur gammal är du? vad gör du på dagarna? vad haru för tattos? Yes, snart båda armarna fulla!


Elin — måndag, 11 februari 2013 16:07 *FET INVESTERING IGEN IOI FROM THE BLOCK*

hehe(a) jag är 18 blir 19 i april. Jag gör inget speciellt på dagarna just nu, tränar o så bara. Har bild på dom flesta tatueringarna här, men ska göra en sleeve av dom på armen. Åh fan va hett!!


*SEdan eskalerar det snabbt till nummer*
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,00:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-15,01:01 av {2} confused....)
Inlägg: #29
Rolig konvo
Well ingen dom loggarna har jag sett tidigare så där hade jag fel med att ni inte får IOIs lika lätt som snubben i tråden, dom korta jag sett med er så har det varit ni som eskalerat med cocky/comedy och inte så här pass vardagligt prat där bruden eskalerar lika mycket, men ändå uppenbart att TobiasK ser bra ut och över medel i utseénde han med alternativt har en väldigt bra och välskriven press, samma med dig. Jag har testat liknande många gånger och brudarna visar i 9/10 helt enkelt NOLL intresse om jag bara skriver vardagligt/lite kaxigt på det sättet. När jag testade min fejk profil fick jag däremot IOIs så där lätt. Samma sätt att skriva på, samma nivå på mitt game men 10x så mycket intresse ifrån brudarna.

Eller kanske bara jag som är för ful, jag är i underkant av medel. 4a i facet brukar jag bli klassad som och där jag anser själv att jag ligger också. Men ändå, min poäng står kvar. Även om utseénde inte är ett krav så ju snyggare man är desto lättare är det. Det är en jävla fördel att ha utseéndet på sin sida och det är lättare att få tjejer att börja visa IOIs. Kan vara därför du inte märkt så stor skillnad när du testat modell snubbar på fejk profil Valle, du kanske ser ganska bra ut själv?

Jag utmanar dig, testa att använda en profil med bilder på en kille med 4a i utseénde och du kommer förstå vad jag menar. Wink

Vågar The Master testa? Bevisar du mig fel ska jag aldrig nämna att utseénde har betydelse på forumet igen. Wink
2013-05-15,01:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-15,01:09 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #30
Rolig konvo
Internet game är no doubt lättare om man har bra bilder på sig själv, dock är det väldigt överdrivet och du skulle bli förvånad hur stor skillnaden är (ja till och med på nätet) i respons när man är "on a roll" jämfört med när man känner sig kass.

Pic på mig PM
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,01:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-15,01:21 av {2} Jayson1.)
Inlägg: #31
Rolig konvo
confused... Skrev:Jag utmanar dig, testa att använda en profil med bilder på en kille med 4a i utseénde och du kommer förstå vad jag menar. Wink

Min polare klagar på samma saker som du, han säger att han är en trea i ansiktet. Jag sa åt honom att ge mig lite bilder så fixar jag minst ett nummer samma dag.

Slänger in några av hans bättre bilder (nåja) och döper profilen till "Ted Bundy". Presentationen: Tja, jag är en lite annorlunda kille som njuter av livets goda. Varför inte en fet stek, våldslekar och blodrött vin?

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:13
tjenare Emma

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:13
Nu aktiverade jag super powers för din skull

Emma — söndag, 03 mars 2013 02:17
Tja

Emma — söndag, 03 mars 2013 02:17
Va?

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:17
Var tvungen o pynta 300 spänn för att få prata med dig. helt klart värt det hittills

Emma — söndag, 03 mars 2013 02:18
But why couldn't you talk without that?

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:23
vad sker i stugan?!

Emma — söndag, 03 mars 2013 02:27
Hahahahahaha I'm just hanging out in bed chilling with my friend... Sj?

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:28
Hahahahhahahahahahah same here.

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:29
Is your friend also smoking hot?

Emma — söndag, 03 mars 2013 02:30
Haha that means that I would have to be?

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:34
Answer the question woman!

Emma — söndag, 03 mars 2013 02:39
Uhhhh I think so, yes?

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:40
Let's make out. You and your friend

Emma — söndag, 03 mars 2013 02:48
Three way kiss? Eller?

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:52
DET HADE VARIT SKÖNT. Främst för mig dåra

Emma — söndag, 03 mars 2013 02:53
Vet inte om hon är på dock hahah

Ted Bundy — söndag, 03 mars 2013 02:54
då har vi inte mycket mer o prata om. vi kan börja om på ny kula du o jag. Hit med numret så ska jag köra ner tungan i halsen på dig i solnedgången

Emma — söndag, 03 mars 2013 02:56
hihi 07*******************

Snubben har alltså suttit på badoo i två månader utan ett enda nummer. Jag vet inte vad han skriver men, vet knappt vad jag själv skriver men.

han fick sig en träff på en nattklubb, där fuckade han upp. hon såg jävligt bra ut.

Edit: Fine, inga speciella ioiConfused från hennes sida där men hyfsat fort gick det. Speciellt för en snubbe som nästan gett upp att ens få gifta sig med en 90 årig kärring.
2013-05-15,01:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-15,01:27 av {2} confused....)
Inlägg: #32
Rolig konvo
Evilvalle Skrev:Internet game är no doubt lättare om man har bra bilder på sig själv, dock är det väldigt överdrivet och du skulle bli förvånad hur stor skillnaden är (ja till och med på nätet) i respons när man är "on a roll" jämfört med när man känner sig kass.

Pic på mig PM

Kan vara så att det är en blandning av mitt game och mitt utseénde som gör det. Två meningar som ser nästan likadana ut med bara något ords skillnad kan ju uppfattas väldigt olika i sub communication. Så mitt game kanske inte är bra nog med mina bilder för att få IOIs så lätt ,men med bra bilder är det så. jaja.

edit : Jayson1, jodå, det går även om man inte ser bra ut, jag får ju nummer ganska ofta jag också. Grejen är den att dom visar mig inte IOIs så lätt vad jag än skriver känns det som. Jag har fått nr på 3-4 mail flera gånger, har en tråd uppe där jag ger exempel på hur jag gör när jag får nr så fort. Men då är det ju jag som ger henne IOIs och är kaxig,komiskt,busig osv i mina mail och skriver sjukt annorlunda/unikt, tar henne med storm helt enkelt.

Och det märker du även i ditt exempel där, du får inte IOIs lika lätt som TS.
2013-05-15,01:24,
Inlägg: #33
Rolig konvo
Sett bilder på confused nu och jag kan bekräfta att han INTE är under average what so ever, han har absolut dragen för att bli above average bara han fixar lite schysst stil.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,01:44,
Inlägg: #34
Rolig konvo
Evilvalle Skrev:Sett bilder på confused nu och jag kan bekräfta att han INTE är under average what so ever, han har absolut dragen för att bli above average bara han fixar lite schysst stil.

Inte enig någonstans där. Du är typ den första personen som jag träffat i hela mitt liv som inte sagt att jag är under avarage med en ärlig bedömning. Jag har även ett pojkaktigt utseénde med dåligt hak/käkparti och är 26år och får ändå ibland visa legg när jag ska köpa cigg. Köpa alkohol är det inget snack om, där är det legg som gäller. Kan gå och handla öl med några polare, alla går igenom utan att visa legg, sen när jag kommer fram till kassan är det hiva upp direkt som gäller. Tongue
2013-05-15,01:48,
Inlägg: #35
Rolig konvo
Tror herrn måste jobba med sin självbild och självkänsla för han är INTE under average. Din sämsta egenskap är hakan/käken - ja, och du kommer aldrig vara någon modell, men det är knappast något extremt. Du har också rätt djupt sittande ögon, något som damer tenderar att gilla.

På bilden på stan där du är relativt solbränd finns det inte en chans i världen att du på något sätt är under average, den som påstår det vet helt enkelt inte vad personen pratar om och gör det troligtvis bara för viljan att trycka ner någon.

Som tidigare sagt: Jag vet en hel drös med killar som utan tvekan är fulare än dig och som pullar rätt jävla fint, den bästa "naturalen" jag känner till är 165 lång och inte särskilt fager öht. Den näst bästa jag känner till har i stort sett inga manliga drag what so ever, ser riktigt feminin ut och allt annat än klassiskt snygg.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,01:50,
Inlägg: #36
Rolig konvo
Sedan det här med IOIs är lite intressant. RSD alex hävdar är att killar som är riktigt bra sällan får några uppenbara IOIs what so ever, IRL kan jag verkligen bekräfta detta, nätet är jag lite osäker på.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,01:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-15,01:59 av {2} confused....)
Inlägg: #37
Rolig konvo
Evilvalle Skrev:Tror herrn måste jobba med sin självbild och självkänsla för han är INTE under average. Din sämsta egenskap är hakan/käken - ja, och du kommer aldrig vara någon modell, men det är knappast något extremt. Du har också rätt djupt sittande ögon, något som damer tenderar att gilla.

På bilden på stan där du är relativt solbränd finns det inte en chans i världen att du på något sätt är under average, den som påstår det vet helt enkelt inte vad personen pratar om och gör det troligtvis bara för viljan att trycka ner någon.

Som tidigare sagt: Jag vet en hel drös med killar som utan tvekan är fulare än dig och som pullar rätt jävla fint, den bästa "naturalen" jag känner till är 165 lång och inte särskilt fager öht. Den näst bästa jag känner till har i stort sett inga manliga drag what so ever, ser riktigt feminin ut och allt annat än klassiskt snygg.

Nej, den bilden har jag köttat på med melanotan och jag ser bättre ut där än på någon annan bild. Grejen är den att jag väldigt lite pigmenter, och svårt att bli brun, måste köra melanotan året runt för att upprätthålla det och det är inte bra för huden. Så du får räkna med dom bilderna där jag inte är solbränd, och ett pojkaktivt utseénde med klent hak/käk parti är inget som går hem hos brudarna. Även om jag inte är ful så är jag i underkant av medel. Medel är 4-6.

edit : Alla oavsett hur man ser ut ser bättre ut om man tar melanotan och får en riktigt nice solbränna.
2013-05-15,01:56,
Inlägg: #38
Rolig konvo
OH WELL WHATEVER U SAY THEN
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-15,02:00,
Inlägg: #39
Rolig konvo
Evilvalle Skrev:OH WELL WHATEVER U SAY THEN

I never back down ! Wink
2013-05-15,02:03,
Inlägg: #40
Rolig konvo
confused... Skrev:I never back down ! Wink

You can lead a horse to water, but you can't make it drink Wink.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bc konvo, hur tycker ni det låter? Zaxii 5 3,287 2015-03-02,09:00
Senaste inlägg:: Rednales
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,498 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,692 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Internet konvo Dynamo 7 2,798 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}