LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
How to jelq
2012-04-25,20:01,
Inlägg: #21
How to jelq
Bor man gora bada delar?
Life's to short to not have an orgasm every day.
2012-04-25,20:03,
Inlägg: #22
How to jelq
Doffe Skrev:Bor man gora bada delar?

Yes, jag vill ha både längre o tjockare :]
find it, fuck it, forget it.
2012-04-25,20:06,
Inlägg: #23
How to jelq
TobiasK Skrev:Yes, jag vill ha både längre o tjockare :]
Aight!

Nar vi anda talar om penisar. Varfor far man ont i kuken efter att ha haft for mycket sex under kort tid?
Life's to short to not have an orgasm every day.
2012-04-25,20:10,
Inlägg: #24
How to jelq
Doffe Skrev:Aight!

Nar vi anda talar om penisar. Varfor far man ont i kuken efter att ha haft for mycket sex under kort tid?

Slitage. inge kul om de inte e lite blod inblandad. Bit ihop o fortsätt Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-04-26,16:21,
Inlägg: #25
How to jelq
Fattar inte hur nån kan resonera att det inte är värt det att lägga 10-30 minuter per dag några gånger per vecka på att få större penis - om det är något han vill ha. Hur mycket finns det inte man slösar tid på som man inte ens VÄRDERAR MYCKET? Det är samma som när folk resonserar att dom inte kan meditera 20 minuter per dag samtidigt som dom dökollar på teve 3 timmar per dag.

Personligen något jag planerat börja med. Har en en-bit-över-average kuk utan att den kan klassas som "STOR" så anser att jag har bra utgångspunkt för att nå till STOR. Ska göra en prioriteringslista över diverse mål och ambitioner och vad som är viktigast. Detta lär hamna i top 5. Smile
2012-04-26,17:58,
Inlägg: #26
How to jelq
Evilvalle Skrev:Jag ser det såhär.

Jag spenderar typ 6-7 timmar i veckan på gymet för att få större muskler, lägg till alla de timmar det går till att fixa bra käk, ÄTA maten, kostnaden å allt skit.

Då kan jag absolut lägga 30min 5 dagar i veckan om detta resulterar i att min snopp med tiden blir en riktig mastodont-penis! =)

fast större muskler känns användbart...större penis, asså JAG får fan ingen nytta avdetliksom
men så har jag redan stor kuk kanske är viktigare om man om liten med komplex orwhatnbot
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-04-26,19:04,
Inlägg: #27
How to jelq
Spider Skrev:fast större muskler känns användbart...större penis, asså JAG får fan ingen nytta avdetliksom
men så har jag redan stor kuk kanske är viktigare om man om liten med komplex orwhatnbot

Användbart och användbart, när man kommit till ett sånt skede att man kan bänkpressa sin vikt x2 och marka sin vikt x3 så är det sällan direkt användbart med mer muskelmassa, likförbannat fortsätter de flesta som är så "starka" att pressa på sig tills dom typ är 50. De flesta skulle också hålla med om att en viss del av en tränar just för att få lättare tillgång till fler chix.

Alla har nytta av en större snopp, sålänge du inte är nån porrstjärna med 28cm dase. Tror tammefan att 99.99% av alla män egentligen vill ha en större kuk även fast dom säger att "jag e nöjd med min, sånt där penisförstorings-grejjs äre bara pojkar med minipenisar som sysslar med!!!", lets face it, en stor balle är manligt, alla vill se flickans haka slå i golvet när man tar av sig brallorna, en mega-kuk ger det också så mycket mer porr-känsla och känns så mycket mer maskulint när man har en stor-dase som man drar på sin lilla flicka med Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-26,19:53,
Inlägg: #28
How to jelq
Evilvalle Skrev:Användbart och användbart, när man kommit till ett sånt skede att man kan bänkpressa sin vikt x2 och marka sin vikt x3 så är det sällan direkt användbart med mer muskelmassa, likförbannat fortsätter de flesta som är så "starka" att pressa på sig tills dom typ är 50. De flesta skulle också hålla med om att en viss del av en tränar just för att få lättare tillgång till fler chix.

Alla har nytta av en större snopp, sålänge du inte är nån porrstjärna med 28cm dase. Tror tammefan att 99.99% av alla män egentligen vill ha en större kuk även fast dom säger att "jag e nöjd med min, sånt där penisförstorings-grejjs äre bara pojkar med minipenisar som sysslar med!!!", lets face it, en stor balle är manligt, alla vill se flickans haka slå i golvet när man tar av sig brallorna, en mega-kuk ger det också så mycket mer porr-känsla och känns så mycket mer maskulint när man har en stor-dase som man drar på sin lilla flicka med Smile

muskler är fett användbart för man mår fan så mkt bättre med mer muskelmassa, samt själv gymmandet i sig ökar välbefinnandet...

hur mycket bättre mår man jelqing egentligen? inget skulle jag tro?
större kuk? blir det skönare med sex så låter det fruktansvärt intressant, men vafan, större kuk än 20 cm, jovisst vill jag ha det, HELL FUCKING YES DET ÄR SÅ COOOOLT (no joke), meeen, det är så jävla obehagligt med jelqing att jag kan inte få mig själv att göra det.


tycker inte ni andra att det är läjligt jävla obehagligt av jelqia? när man dra ollonet och håller kuken sträckt, men som ollonet ska öka av eller nåt, jag får fan kramp i magen av tanken... HAHAH
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-04-26,20:14,
Inlägg: #29
How to jelq
Spider Skrev:muskler är fett användbart för man mår fan så mkt bättre med mer muskelmassa, samt själv gymmandet i sig ökar välbefinnandet...

hur mycket bättre mår man jelqing egentligen? inget skulle jag tro?
större kuk? blir det skönare med sex så låter det fruktansvärt intressant, men vafan, större kuk än 20 cm, jovisst vill jag ha det, HELL FUCKING YES DET ÄR SÅ COOOOLT (no joke), meeen, det är så jävla obehagligt med jelqing att jag kan inte få mig själv att göra det.


tycker inte ni andra att det är läjligt jävla obehagligt av jelqia? när man dra ollonet och håller kuken sträckt, men som ollonet ska öka av eller nåt, jag får fan kramp i magen av tanken... HAHAH

Så länge det inte gör ont är det fett lugnt asso. En bra warm up sen kan titta på family guy samtidigt likosm. No probs dude
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-26,23:36,
Inlägg: #30
How to jelq
Spider Skrev:muskler är fett användbart för man mår fan så mkt bättre med mer muskelmassa, samt själv gymmandet i sig ökar välbefinnandet...

hur mycket bättre mår man jelqing egentligen? inget skulle jag tro?
större kuk? blir det skönare med sex så låter det fruktansvärt intressant, men vafan, större kuk än 20 cm, jovisst vill jag ha det, HELL FUCKING YES DET ÄR SÅ COOOOLT (no joke), meeen, det är så jävla obehagligt med jelqing att jag kan inte få mig själv att göra det.


tycker inte ni andra att det är läjligt jävla obehagligt av jelqia? när man dra ollonet och håller kuken sträckt, men som ollonet ska öka av eller nåt, jag får fan kramp i magen av tanken... HAHAH

Dude, det finns en viss gräns om vad som är "hälsosamt" när det kommer till muskelmassa, många av oss här har en hel del mer muskler än vad som är optimalt rent hälsomässigt.

Klart man mår bättre av jelqing, större kuk = man känner sig manligare, no doubt about it.

Vissa får skönare sex (skönare orgasmer) och en "starkare" penis or whatever, dvs hårdare när man har stånd, dunno om jag upplevt det, maybe.

Vill man inte jelqa så äre ffs inget måste, 20cm är rätt jävla bra storlek ändå lol, however så har de flesta inte 20cm natural och jag är övertygad om att många hellre har en 20-22cm balle än en 15, det KÄNNS så mycket manligare att ha en stor dase också (Jag har gått från average till rätt stor med jelqing), men som sagt, har du redan en 20cm å ingen lust att dra i snorren ett par ggr varje vecka, fuck it lol!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-27,00:59,
Inlägg: #31
How to jelq
Evilvalle Skrev:Dude, det finns en viss gräns om vad som är "hälsosamt" när det kommer till muskelmassa, många av oss här har en hel del mer muskler än vad som är optimalt rent hälsomässigt.

well jag är inte det spektrumet så jag tänkte inte ens i dom banorna, men true dat

Citat:Klart man mår bättre av jelqing, större kuk = man känner sig manligare, no doubt about it.

Vissa får skönare sex (skönare orgasmer) och en "starkare" penis or whatever, dvs hårdare när man har stånd, dunno om jag upplevt det, maybe.

Vill man inte jelqa så äre ffs inget måste, 20cm är rätt jävla bra storlek ändå lol, however så har de flesta inte 20cm natural och jag är övertygad om att många hellre har en 20-22cm balle än en 15, det KÄNNS så mycket manligare att ha en stor dase också (Jag har gått från average till rätt stor med jelqing), men som sagt, har du redan en 20cm å ingen lust att dra i snorren ett par ggr varje vecka, fuck it lol!

well, yeah, kanske sant det med, dunno
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-04-30,20:40,
Inlägg: #32
How to jelq
Provade 1.) The Length Xtender: Making it longer! nu. Drog penis ut 3 x 20sek. Såg direkt att jag fick röda prickar längs hela förhuden just där jag har hållt.. Måste vara sprucka blodkärl eller något...

Kom på att jag måste gjort fel, och att man givetvis ska hålla i ollenet, men bacdragen hud?
2012-05-01,13:05,
Inlägg: #33
How to jelq
Jar har kort nu i ca en manad, dock inte varje dag, men nastan. Min kuk mar sa sjukt mycket battre. Hardare och battre stand, har blivit betydligt tjockare men tyvarr inte haft mojlighget att mata, men tror den har vaxt lite. Har inte stretchat den heller utan bara omvanda runkningar, ca 100 om dagen. Far upp den mycket lattare nar man ar full med.
2012-05-01,17:48,
Inlägg: #34
How to jelq
illdan Skrev:Provade 1.) The Length Xtender: Making it longer! nu. Drog penis ut 3 x 20sek. Såg direkt att jag fick röda prickar längs hela förhuden just där jag har hållt.. Måste vara sprucka blodkärl eller något...

Kom på att jag måste gjort fel, och att man givetvis ska hålla i ollenet, men bacdragen hud?
GAAAAAAAAH!!!! tänkte precis testa på skiten så skriver du detta... hmmm...

men hallå idiot det är klart du ska dra tillbaka förhuden btw! Wink
nä jag överdriver, men jo, det är ganska solklart tycker jag dock



Ragnarök Skrev:Jar har kort nu i ca en manad, dock inte varje dag, men nastan. Min kuk mar sa sjukt mycket battre. Hardare och battre stand, har blivit betydligt tjockare men tyvarr inte haft mojlighget att mata, men tror den har vaxt lite. Har inte stretchat den heller utan bara omvanda runkningar, ca 100 om dagen. Far upp den mycket lattare nar man ar full med.


really? låter skitnice att bli hård när man är full också, jag brukar kunna få upp den men den går ner snabbt som fan igen, detta kan vara svaret!
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-05-05,18:03,
Inlägg: #35
How to jelq
Jo i efterhand kände jag mig ganska idiotisk, ska nog ge mig på bakvända runkningar. Dock ska jag nog kolla video så jag inte pajjar stackars ballen
2012-05-06,11:15,
Inlägg: #36
How to jelq
Testa igår kväll och igen nyss. Körde lite stretch nu i morse och sen den där wet jelq... fan två blodkärl sprack på ollonet samt en massa på förhuden...

Gör jag får hårt eller är min kuk inte ämnad att jelqas? Tycker inte jag gör så hårt.... gör inte ont... Glömde att körde varmt vatten på den idag, kan det va därför? :S
2012-05-06,11:35,
Inlägg: #37
How to jelq
jag kör inte varmt vatten och har inte fått några problem.
2012-06-04,16:38,
Inlägg: #38
How to jelq
Input =) Växt ngn cm vad jag har sett, ådrigare. Starkare stånd. Kan nu komma och sedan bara köra på direkt efteråt igen, lite känsligt första minuten men det ger sig. Monster!
find it, fuck it, forget it.
2012-06-04,17:42,
Inlägg: #39
How to jelq
TobiasK Skrev:Input =) Växt ngn cm vad jag har sett, ådrigare. Starkare stånd. Kan nu komma och sedan bara köra på direkt efteråt igen, lite känsligt första minuten men det ger sig. Monster!

låter fett, ska börja med skiten ändå till slut haha
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-06-04,20:35,
Inlägg: #40
How to jelq
TobiasK Skrev:Input =) Växt ngn cm vad jag har sett, ådrigare. Starkare stånd. Kan nu komma och sedan bara köra på direkt efteråt igen, lite känsligt första minuten men det ger sig. Monster!

Ye man, OFCOURSE. Visst är det kul när man märker att åderpålen minsann blir större?

Its a feeling every man should experience!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stora bathmate & jelq tråden Evilvalle 180 131,597 2015-12-28,04:12
Senaste inlägg:: grabben

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}