LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2017-04-11,13:14,
Inlägg: #3501
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-04-10,23:54)TonightIsTheNight Skrev: Dag 131 av no fap. Enda porr jag sett under perioden är diverse amatörbilder på tjejer en kompis visade mig vid ett tillfälle, som han fått skickad av såna han legat med. Men som sagt, day 131 av no fap. Självkontrollen är god kring detta. Gillar't. Skönt att ha överkommit runkberoendet. Mitt basala state är bättre, även om det influeras av många andra faktorer än fapping. Tongue

Bra jobbat! Great man
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-04-16,22:29,
Inlägg: #3502
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hur går det för folket? Själv är jag på dag 29 och känner inga effekter ännu men det kommer.
2017-04-21,12:31,
Inlägg: #3503
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 34, helt galet vad enkelt nofap är när man börjat komma upp i dessa dagar.
2017-04-21,14:22,
Inlägg: #3504
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-04-21,12:31)Nofap94 Skrev: Dag 34, helt galet vad enkelt nofap är när man börjat komma upp i dessa dagar.

Vad känner du för effekter?
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-04-21,17:22,
Inlägg: #3505
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-04-21,12:31)Nofap94 Skrev: Dag 34, helt galet vad enkelt nofap är när man börjat komma upp i dessa dagar.

Sant det, lättare också om man först trappar ner till 1 gång i veckan eller så innan man kör cold turkey. Men när man nåt över nån gräns på några veckor rullar det på mycket lättare.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-04-21,20:31,
Inlägg: #3506
RE: Symptom utav att sluta runka!
Märker ni någon skillnad om ni gymmar? Tyckte inte det var så svårt förut när jag inte tränade men när jag sen gymmade 3 ggr/v samtidigt som no fap blev det olidligt.
2017-05-06,22:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-05-06,22:08 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #3507
RE: Symptom utav att sluta runka!
Bröt idag. Höll mig i över 5 månader med nofap. Skiter i om jag inte nådde ett fapfritt år. Känner mig nöjd. Goals are stepping stones along the way. Visionen är egentligen en tillvaro där jag inte är beroende av mental stimulering (hur detta skall konkretiseras är en bra fråga, men anser att vi lever i en överstimulerad värld där det är för lätt att nå dopaminkickar via diverse beroenden/semi-beroenden). Porr är såklart verkliga boven här, även om jag tror fap i för hög omfattning även är dåligt. Men fap då och då är nog sunt om man inte har ett väldigt aktivt sexliv - vilket få singelkillar har änywayys.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-07-27,20:04,
Inlägg: #3508
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 20 ingen sexuell lust och bitvis mycket låg energi och dålig motivation, är det detta man kallar flatline? Penis vill inte resa sig öht varken morgon eftermiddag och kväll, om den gör det är det bara lite halvdant. Hur länge varar detta?
2017-09-07,09:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-09-07,09:45 av {2} Nicki.)
Inlägg: #3509
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har i perioder experimenterat med nofap sedan 5 år tillbaka ungefär. Började när jag var runt 18 och klarade gång på gång runt 5-6 veckor och fick sjuka resultat men efter gymnasiet började jag röka mycket gräs, typ varje dag, och pga det har jag under senaste 3 åren klarat 1 eller 2 veckor som mest och sen relapsat.

I augusti knöt jag näven och lyckades ta mig till 3 veckor, och kände en sådan livskraft att jag blev medveten om hur tom jag varit senaste åren. När jag relapsa nu kände jag att jag måste rycka upp mig.

Cannabis gör att jag har stora problem med att hålla kontinuitet med kost, träning, studier.. Ja, allt egentligen. Så nu har jag slutat med det sedan i söndags, svårt som fan att somna och svårt med aptiten, har även ett ångestliknande tryck över bröstet som känns riktigt jobbig, men jag ska hålla fast vid det för att äntligen börja ta steg framåt igen.

Nofap sedan i tisdagskväll(drog en runk för att försöka kunna somna) och det är väl där jag står nu, på ruta 1.

Blir ingen aktiv medlem här igen som det känns nu, men jag skriver detta här för att markera en start på detta för mig själv och jag kommer återkomma i tråden med updates. Känns jobbigt att ha pissat bort 3 år men det är väl bättre nu än aldrig?
2017-09-08,13:07,
Inlägg: #3510
RE: Symptom utav att sluta runka!
Sover sämre och känner mig mer trött än på länge. Samtidigt har jag fått mer känslor och blivit mer empatisk. Inga problem med ögonkontakt atm. Driven ser framemot att sträva efter mål, inget intresse för tjejer bara en sjuk strävan att jobba med sig själv. Dag 27 kommer att ge detta en chans tills dess att jag möter en tjej jag vill ha sex med och inte bara ligga för sakens skull. Upplever att tankarna snurrar iväg ibland, ångest emellanåt och lite deprimerad, kan rimligen bero på att sommar blir till höst.
2017-09-08,21:24,
Inlägg: #3511
RE: Symptom utav att sluta runka!
E inne på 11 månaden snart. Klart, man känner sig motiverad till 100% än tidigare liv, typ man har det svårare att ge upp sina mål. Dock inte legat mycket men har oxå lärt ha kontroll över min kåthet.
2017-09-09,12:35,
Inlägg: #3512
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hur mycket har det improvat ditt liv, på vilka områden och vilka sätt Sex Intelligence?
2017-09-09,16:08,
Inlägg: #3513
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-09-09,12:35)Cogo Skrev: Hur mycket har det improvat ditt liv, på vilka områden och vilka sätt Sex Intelligence?

Går 200% på mina mål för mitt driv har ökat. Man blir sugen på att hitta på nya saker hela tiden.

Men det här här med bitches abudance tycker jag inte alls stämmer, låg mer under mina fap perioder tillomed.

Så improvmässigt har mina goals blivit starkare men liggantalet har inte blivit ngt surprise direkt
2017-09-09,23:21,
Inlägg: #3514
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ingen förändring i hur tjejer uppfattar dig/attraheras av dig?
2017-09-10,00:45,
Inlägg: #3515
RE: Symptom utav att sluta runka!
De två sakerna jag känt av som starkast av "nofap":

1. Mycket mycket mer motivation till daglig göra, starkare inre drivkraft.

2. MYCKET mer uppmärksamhet från både män och kvinnor, de lägger märke till en på ett helt annat sätt. Detta har uteslutande med "no ejaculation" att göra, så fort jag haft sex så försvinner det. Går jag utan sex i 1-2 veckor kommer det tillbaka.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-09-10,19:53,
Inlägg: #3516
RE: Symptom utav att sluta runka!
Angående uppmärksamhet så märkte jag det mer förut, ser ingen särskild koppling till no fap. Bara att det var mer förr oavsett om jag fappade eller inte. Vet inte varför (mer konkurrens nu p g a tinder osv?? jag som ändrat beteende??? dunno). Skall köra en sån lång no fap strike nu och se på effekter. 90 days med start idag. Det med driv har jag alltid märkt blir bättre på no fap.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-09-10,21:01,
Inlägg: #3517
RE: Symptom utav att sluta runka!
På universitetstiden märkte jag uppmärksamheten som starkast, mycket tack vara campussfären vilket också var en boost för själva experimentet. Jag märkte då en klar koppling till nofap och speciellt 1 on 1, fick rätt mycket smiles, flackande blickar, drag i håret etc.

Nu senaste året har jag inte experimenterat något tyvärr..


Går också i god för ökat inre driv, blir så produktiv och motiverad. Dock ganska rastlös.
2017-09-11,20:52,
Inlägg: #3518
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har nu i flera år inte runkat regelbundet. Någon gång varannan vecka, ibland helt uppehåll från att komma, i två tre månader.

Kännde stor skillnad i början. Nu märker jag inte så mycket om jag kommer en eller två gånger. Tror dock jag kommer märka det om jag runkar ner mig grovt. Typ fler ggr i veckan.

Kommer jag inta alls så får jag ont i pungen efter 2\3 veckor. Efter det blir jag alkoholsugen som in i helvete.. Ingen aning varför det blir så
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2017-09-13,16:19,
Inlägg: #3519
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har ni något tips för att kanalisera energin man får utav detta, sover sjukt lite varje natt, ibland inte alls, och det tär på psyket och krafterna.
Vänder detta naturligt? Är det bara en fas likt flatline?
2017-10-06,14:47,
Inlägg: #3520
RE: Symptom utav att sluta runka!
Klarade 26 dagar.
ORKAR INTE.
Men glor i a f inte på porr. Runk max en dag i veckan framöver om andra alternativ saknas.
Will To Power.

Winning Beats The Game.



Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 24,462 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}