LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2017-11-21,00:34,
Inlägg: #3541
RE: Symptom utav att sluta runka!
Det där med klarhet mentalt känner jag igen mig i väl. Blir så såsig i skallen när jag fappar mkt till porr.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-11-21,17:50,
Inlägg: #3542
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 5, bara kötta vidare och kanalisera energin på jobb, gym och annat produktivt.

Fapping är djävulsens dårskap! Wink
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-11-21,20:20,
Inlägg: #3543
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har märkt att alla mina återfall börjar med Instagram, får ta bort appen ett bra tag tror jag. Jobbar ofta senare pass och kan ibland fastna i en timme efter jag vaknat med att slötitta på instagram och sen ut på "upptäck" där jag fastnar på fitnessbrudar osv sen eskalerar det.

Allmänt slösurfande har rätt lika bieffekter som porr tycker jag med att man känner sig slapp i hjärnan. För enkel dopaminkick utan motprestation är nog problemet. När jag klarat en längre tid med nofap så börjar jag ofta lägga mycket tid på blocket/hemnet/forum. Det verkar hänga ihop, dopaminkick genom en skärm..
2017-11-21,22:38,
Inlägg: #3544
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-11-21,20:20)Nicki Skrev: Har märkt att alla mina återfall börjar med Instagram, får ta bort appen ett bra tag tror jag. Jobbar ofta senare pass och kan ibland fastna i en timme efter jag vaknat med att slötitta på instagram och sen ut på "upptäck" där jag fastnar på fitnessbrudar osv sen eskalerar det.

Allmänt slösurfande har rätt lika bieffekter som porr tycker jag med att man känner sig slapp i hjärnan. För enkel dopaminkick utan motprestation är nog problemet. När jag klarat en längre tid med nofap så börjar jag ofta lägga mycket tid på blocket/hemnet/forum. Det verkar hänga ihop, dopaminkick genom en skärm..

Enig om slösurf, bara det att porr har en starkare effekt.

Utmaningen med att sluta med slösurf är att det är så icke-konkret i jämförelse. Det finns ingen klar gränsdragning mellan surf och slösurf. Om jag kollar den här tråden varje dag, slösurfar jag då eller behöver jag det? Kanske räcker med en gång i veckan, en gång i månaden? Var dra gränsen? Medans med porr och runk är det mycket mer klart och tydligt.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-11-22,01:05,
Inlägg: #3545
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-11-21,22:38)TonightIsTheNight Skrev: Enig om slösurf, bara det att porr har en starkare effekt.

Utmaningen med att sluta med slösurf är att det är så icke-konkret i jämförelse. Det finns ingen klar gränsdragning mellan surf och slösurf. Om jag kollar den här tråden varje dag, slösurfar jag då eller behöver jag det? Kanske räcker med en gång i veckan, en gång i månaden? Var dra gränsen? Medans med porr och runk är det mycket mer klart och tydligt.

Ja det är en bra poäng, facebooks jävla AI alltså, fastnar där direkt med alla sidor man följer.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-12-01,16:58,
Inlägg: #3546
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fappat lite, kunde inte somna häromdan och vart då. Vet inte hur jag ska ställa mig till det, alltid det som får mig att falla tillbaks.

Va o dansa igår och kände mig inte alls särskilt attraktiv hos brudarna, fan vad de känner av det alltså.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-12-02,09:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-12-02,10:02 av {2} Nicki.)
Inlägg: #3547
RE: Symptom utav att sluta runka!
Klarat mig ännu, kombinerat med periodisk fast på 20+ timmer per dag med och kan säga att jag känner sjuka skillnader nu jämfört med två veckor sedan. Det blir ett paradigm-skifte i skallen på mig. Nu tänker jag på vad jag vill och vad jag tycker, innan tänkte jag hela tiden på vad andra ville, och vad andra tyckte. Som jag sa innan så jobbar jag med mycket kunder i mitt jobb och när där inte finns någon tvekan i mig angående saker som sker så känner kunder av det och slutar vara jobbiga och accepterar det jag säger. Känns som Jedi-skills att jag kontrollerar allt haha.

Det är en så jävla skön känsla att jag inte förstår hur jag aldrig klarat mer än en månad och alltid valt att trilla tillbaks.

Snart två veckor och nu är målet att gå över en månad för första gången.
2017-12-12,11:34,
Inlägg: #3548
RE: Symptom utav att sluta runka!
Passerat 3 veckor, feeling like a badass.
2017-12-12,11:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-12-12,11:46 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #3549
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nice Nicki!

Åkt dit själv, främst för att jag har lite sömnproblem annars, brukar funka att edga lite för att stimulera parasympatiska nervsystemet, sen blir det en ejak av misstag. Same story. Mår rätt ok ändå.
Men börjar på dag1 igen Smile

(2017-12-02,09:56)Nicki Skrev: Klarat mig ännu, kombinerat med periodisk fast på 20+ timmer per dag med och kan säga att jag känner sjuka skillnader nu jämfört med två veckor sedan. Det blir ett paradigm-skifte i skallen på mig. Nu tänker jag på vad jag vill och vad jag tycker, innan tänkte jag hela tiden på vad andra ville, och vad andra tyckte. Som jag sa innan så jobbar jag med mycket kunder i mitt jobb och när där inte finns någon tvekan i mig angående saker som sker så känner kunder av det och slutar vara jobbiga och accepterar det jag säger. Känns som Jedi-skills att jag kontrollerar allt haha.

Det är en så jävla skön känsla att jag inte förstår hur jag aldrig klarat mer än en månad och alltid valt att trilla tillbaks.

Snart två veckor och nu är målet att gå över en månad för första gången.

Fan vad grymt att du kör periodisk fasta också. Kört själv 16-8ish ett tag men tänkte börja nu med 18-6 och inte äta på hela arbetsdan, ha feeding window på 17,30-23-30, känner sånt jävla driv när jag inte äter, fett mer produktiv, det är som att hungern blir till driv istället.

Mitt största livsproblem är eg sömnen, funderar på CBD olja
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-12-12,13:09,
Inlägg: #3550
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ja, fasta är skitbra. Jag jobbar ofta kväll och äter inte fören halv tio-tio på kvällen och känner bäst effekt av det. Fräsch i skallen och smidig i kroppen under dagen.

Angående att kunna somna så röker jag lite gräs varje kväll och däckar typ direkt, kanske inte är något för alla men det funkar fint för mig.
2017-12-12,14:40,
Inlägg: #3551
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-12-12,13:09)Nicki Skrev: Ja, fasta är skitbra. Jag jobbar ofta kväll och äter inte fören halv tio-tio på kvällen och känner bäst effekt av det. Fräsch i skallen och smidig i kroppen under dagen.

Angående att kunna somna så röker jag lite gräs varje kväll och däckar typ direkt, kanske inte är något för alla men det funkar fint för mig.

Faktiskt funderat på det, skaffa en vapourizer eller just cbd olja så slipper man thc't.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-12-12,14:52,
Inlägg: #3552
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-12-12,11:34)Nicki Skrev: Passerat 3 veckor, feeling like a badass.

Still in the game hær, day 37 ræknade jag.det till.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-12-12,18:05,
Inlägg: #3553
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-12-12,14:40)SvaMp_ Skrev: Faktiskt funderat på det, skaffa en vapourizer eller just cbd olja så slipper man thc't.

CBD-olja har jag använt men det är inte alls samma sak som weed med att somna. Tråkigt att man inte drömmer något bara haha
2017-12-12,18:31,
Inlägg: #3554
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 44 här

Haft några wet-dreams, men räknar inte med att de bryter streaken på samma sätt Smile
2017-12-13,01:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-12-13,02:24 av {2} Doit.)
Inlägg: #3555
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nofap i 5 år med vissa perioder av relapse till fapping. Mestadels helt utan dock. Men jag vet knappt vad i min personlighet som beror på nofap haha. Det jag vet är att när jag väl kommer så blir jag helt klart segare och tröttare i några dagar. Kan känna en viss nöjdhet men mycket av motivationen och drivet försvinner. Också mer ångest och lättare att fega ur från saker. Eye of the tiger försvinner, den där extra gnistan, fokuset.
"With life no matter what you do you are all in. This is going to kill you. Might as well play the most magnificent game you can while you're waiting. Because do you have anything better to do?"
2017-12-13,11:19,
Inlägg: #3556
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ja framförallt känner jag också av mindre AA, det är som att sexenergin som byggs upp manövrerar ut rädslan som finns.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-12-13,12:05,
Inlägg: #3557
RE: Symptom utav att sluta runka!
Exakt så Svamp! Kommer ihåg när jag var 13-16 kanske och hur min kåthet alltid konkurrerade ut osäkerhet och AA så det var liksom aldrig ett alternativ att inte försöka. Den känslan kommer tillbaka med nofap!

All kraft man känner trycker bort all noja och osäkerhet, inte bara med tjejer utan allt typ.
2017-12-14,01:17,
Inlägg: #3558
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-11-18,17:18)Evilvalle Skrev: Jag får väl c:a 500% mer uppmärksamhet av brudar när jag inte ejakulerat på några veckor. Nu när jag använder mig av testosteron är effekten ännu starkare. Ens magnetism/aura/presence overall är något så ofantligt mycket kraftigare.

INGEN PORR alls och NOLL edging verkar vara mycket viktigt.

Jag har för mig att du skrev att man ändå ska vara sexuellt aktiv för att dra fördelarna? Talar jag för mig själv känner jag efter 0 porr/0 ejakulation/0 runk efter ca 1 vecka att suget försvinner helt och hållet. Det är som att kroppen ställer in sig på att den inte får nåt, men ejakulerar man nån gång så blir man svinkåt igen i en period av 1-2 dagar innan det ebbar ut igen. Är jag ensam om att känna så?
2017-12-14,11:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-12-14,11:02 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #3559
RE: Symptom utav att sluta runka!
Själv känner jag inte att edging utan porr är nån skada, jag tänker typ buddistmunkar är ju inga sexmagnets direkt, lite use it or loose it.
Ev att man ligger ofta istället

Det svåra med edging är just att man ofta misslyckas.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-12-14,12:43,
Inlägg: #3560
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-12-14,01:17)bcude Skrev: Jag har för mig att du skrev att man ändå ska vara sexuellt aktiv för att dra fördelarna? Talar jag för mig själv känner jag efter 0 porr/0 ejakulation/0 runk efter ca 1 vecka att suget försvinner helt och hållet. Det är som att kroppen ställer in sig på att den inte får nåt, men ejakulerar man nån gång så blir man svinkåt igen i en period av 1-2 dagar innan det ebbar ut igen. Är jag ensam om att känna så?

Gå 100 dagar utan att runka, gärna också utan ejakulering. Blir att hjärnan/kroppen inte kan anpassa sig till den extra energin man får. Man kan gott och väl behöva de veckorna för att återgå till "normal kroppsförmåga". För att därefter fungera bättre.

Desto längre du går utan ejakuleringen desto bättre fungerar dina androgen receptorer.

Finns studier som visar att man 7e dagen efter ejakulering får en boost på 45% testo. Dagen efter så är testot lågt igen. Det handlar i det fallet inte om att man en dag magiskt producerar mer testo, snarare att kroppen använder det testot som kommer ut i kroppen från en tid av "celibat".
Den energin används för att bygga upp kroppen igen Smile

"For men with lower than ideal testosterone, supplementing with Vitamin T (T for testosterone) is possibly the single best action they can take to improve their quality and quantity of life. For these men, properly done testosterone restoration therapy will improve their mental, emotional, physical, and sexual function and health. For men, this quite literally means they’ll make more money more easily, have more and better sex, have more and better friends, and have a better and longer life.

But restoring ideal testosterone levels is only part of the equation. Your body also needs to USE the testosterone."

Detta är alltså vad som börjar hända efter dag 7.

(2017-12-14,11:01)SvaMp_ Skrev: Själv känner jag inte att edging utan porr är nån skada, jag tänker typ buddistmunkar är ju inga sexmagnets direkt, lite use it or loose it.
Ev att man ligger ofta istället

Det svåra med edging är just att man ofta misslyckas.

Beror ju på av vilken anledning du låter bli att runka, men jag personligen edgar inte och skulle inte rekommendera att göra det Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 24,460 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}