LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-03-06,20:23,
Inlägg: #61
Symptom utav att sluta runka!
Go tråd, kan väl erkänna att det har blivit alldeledes för mycket.

Därför har jag också gett mig in i leken. 2 dagen nu och märker inget speciellt. Får se hur länge jag kan klara det Tongue
2012-03-06,21:12,
Inlägg: #62
Symptom utav att sluta runka!
inne på 19 days norunk, upplever typ alla positiva effekter som beskrivs. placebo or not, its good shit!!! "mysrunkar" dock ibland, dvs slörunkar till porr fast utan att komma, påverkar detta ngt eller är det bara utlösningen som till varje pris måste utebli? 5 days utan sex, ska dock tömma idag thank goddddddddddddddddd
2012-03-06,21:47,
Inlägg: #63
Symptom utav att sluta runka!
Bort med porren! Det är enligt mig viktigast. Och runka definitivt inte till den. Sure min hand letar sig ner i byxan också, särskilt nu när man sitter o pluggar 10 h om dagen, men inte tillåter jag mig själv att börja runka itne! :]
2012-03-06,22:08,
Inlägg: #64
Symptom utav att sluta runka!
Carnivore Skrev:Bort med porren! Det är enligt mig viktigast. Och runka definitivt inte till den. Sure min hand letar sig ner i byxan också, särskilt nu när man sitter o pluggar 10 h om dagen, men inte tillåter jag mig själv att börja runka itne! :]
Håller med porr är inge bra. Jag själv runkar ibland, men tittar aldrig på porr, inte gjort på flera månader, bestämde mig för att sluta helt med skiten. Tycker inte de är nice ens att titta på porr, blir inte ens kåt då jag tycker det är äckligt med horor.
2012-03-06,22:30,
Inlägg: #65
Symptom utav att sluta runka!
Jag har inte runkat på ungefär 30 dagar, men jag har fått utlösning när jag haft sex.
Porr har jag inte kollat på sen i höstas någon gång.
Men själva grejjen är väl (om man bortser från porren) att inte få utlösning på x antal dagar, right?
2012-03-06,23:03,
Inlägg: #66
Symptom utav att sluta runka!
Fatbill Skrev:Jag har inte runkat på ungefär 30 dagar, men jag har fått utlösning när jag haft sex.
Porr har jag inte kollat på sen i höstas någon gång.
Men själva grejjen är väl (om man bortser från porren) att inte få utlösning på x antal dagar, right?

Undrar jag med. Jag utgår från det iaf. LIte skön massage sådär skadar väll inte.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-06,23:15,
Inlägg: #67
Symptom utav att sluta runka!
Vene om det har postats men här är ytterligare info om att sluta runka: https://www.flashback.org/t1640001https://www.flashback.org/t1640001

Mer inriktat på porrimpotens och porrmissbruk. Men jäkligt intressant dock.

Tror jag har fått en släng av det så jag ska nog sluta runka jag med nu!
2012-03-06,23:32,
Inlägg: #68
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Undrar jag med. Jag utgår från det iaf. LIte skön massage sådär skadar väll inte.

Nja, jag har inte utgått från det som premiss. Jag har utgått från att inte runka, helt enkelt. Till porr or otherwise. Sex har jag haft ändå, med utlösning. Tror det är det de flesta rebellerna här har gjort också.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-06,23:41,
Inlägg: #69
Symptom utav att sluta runka!
Vettorazzi Skrev:Nja, jag har inte utgått från det som premiss. Jag har utgått från att inte runka, helt enkelt. Till porr or otherwise. Sex har jag haft ändå, med utlösning. Tror det är det de flesta rebellerna här har gjort också.

Bara för att klargöra: Med andra ord inte äns dragit i kuken alls alltså?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-06,23:58,
Inlägg: #70
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Bara för att klargöra: Med andra ord inte äns dragit i kuken alls alltså?

Har jelqat, men nej, inte dragit i kuken för att få nån form av satisfaction utan orgasm eller så. Sitter med hands down my pants pretty much hela tiden jag är hemma däremot men det gör jag ändå.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-07,00:20,
Inlägg: #71
Symptom utav att sluta runka!
Vettorazzi Skrev:Har jelqat, men nej, inte dragit i kuken för att få nån form av satisfaction utan orgasm eller så. Sitter med hands down my pants pretty much hela tiden jag är hemma däremot men det gör jag ändå.

Ah okej Smile , jo jelqat är ju undantag helt klart.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-07,01:36,
Inlägg: #72
Symptom utav att sluta runka!
Bara min kuk som blir större i standby-läget när jag inte runkat på ett par dagar?
2012-03-07,01:50,
Inlägg: #73
Symptom utav att sluta runka!
Att runka är OK sålänge man inte kommer.

Att kolla på porr är BIG NO NO, det är typ 50% av hela skiten. DONT DO IT.

Mycket handlar om att avvänja hjärnan från storatuttande perfekta översnygga plasttjejer så man lär sig att "uppskatta" mer "vanliga kvinnor" mer och med tiden då gå tillbaka till det stadie när man var 13 och blev kåt av att se BH avdelningen i Ellos - vilket går. Jag blir sjukt kåt så fort jag ser ett par fina bröst nu för tiden, like raging boner, när jag för några år sedan drog ballen till brazzers och annan högkvalitetsporr ett par ggr i veckan så var ett par fina tuttar inget speciellt alls när man såg dom, för man blev "utsatt" för dom flera ggr i veckan på internet ändå.

Kuken blir ofta lite större när man inte runkar ja, grövre främst.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-07,01:54,
Inlägg: #74
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:Att runka är OK sålänge man inte kommer.

Att kolla på porr är BIG NO NO, det är typ 50% av hela skiten. DONT DO IT.

Mycket handlar om att avvänja hjärnan från storatuttande perfekta översnygga plasttjejer så man lär sig att "uppskatta" mer "vanliga kvinnor" mer och med tiden då gå tillbaka till det stadie när man var 13 och blev kåt av att se BH avdelningen i Ellos - vilket går. Jag blir sjukt kåt så fort jag ser ett par fina bröst nu för tiden, like raging boner, när jag för några år sedan drog ballen till brazzers och annan högkvalitetsporr ett par ggr i veckan så var ett par fina tuttar inget speciellt alls när man såg dom, för man blev "utsatt" för dom flera ggr i veckan på internet ändå.

Kuken blir ofta lite större när man inte runkar ja, grövre främst.

Hur lång tid tar det från att få märkbara effekter? Jag har inte kollat på porr på ett halvår eller nåt, vet inte om jag känner super mycket skillnad.
2012-03-07,18:42,
Inlägg: #75
Symptom utav att sluta runka!
shit va sjukt svårt de e att inte runka! Har hållt mig i tre år men de rycker i ballen som fan.

Hur har ni andra klarat det?

Har ni fått "återfall"?
2012-03-07,19:22,
Inlägg: #76
Symptom utav att sluta runka!
tre år? du ligger före mig då Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-07,21:28,
Inlägg: #77
Symptom utav att sluta runka!
hahaha, tre dagar*
2012-03-08,00:09,
Inlägg: #78
Symptom utav att sluta runka!
Mössan Skrev:shit va sjukt svårt de e att inte runka! Har hållt mig i tre år men de rycker i ballen som fan.

Hur har ni andra klarat det?

Har ni fått "återfall"?

Yeah, fick ett återfall i lördags, då efter en 18 dagars strike. Vakna upp fett bakis och mådde sämst, och ballen var stenhård, så det vart en tröstrunk. Men nu äre på't igen, 4:e dagen.


Det är jävligt tufft generellt. Men försök att styra din kåthet / frustration till något annat, som typ gå ut och öppna, eller nät- sarga eller få saker och ting gjort.

Kan tillägga att det är äckligt jobbigt förmig nu när vi i klassen går igenom lår och sätes stretching, då vi alla står i underkläder och så ser man brudarna spreta på bena osv osv. Det ryckte lite i ballen idag asso fyfan man är ute på djupt vatten.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-08,18:45,
Inlägg: #79
Symptom utav att sluta runka!
hahahaha russel. Vet va du menar. Känner samma sak på jobbet. Är inne på fjärde dan nu å vet inte vart jag ska ta vägen. Känner mig rastlös å sprallig i hela kroppen. Ska försöka, som du säger, rikta energin på annat - typ städa, ragga etc. Har lovat mig själv att jag bara får komma om jag knullar
2012-03-08,20:42,
Inlägg: #80
Symptom utav att sluta runka!
assåh ja e så jävla RUNKSUGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!! Grejen är att det har blivit en vana. Att när man sitter lite framför datorn efter jobbet, så har det liksom blivit automatiskt att det är runkish-time.

Sjukt svårt att hålla mig. Behöver runk eller brud dirr!

UUUUUUUUUUÖH. Kmr runka på mig när som...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 24,491 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}