LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-03-13,11:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-13,11:55 av {2} Arctic.)
Inlägg: #101
Symptom utav att sluta runka!
RAGHRALLRALR!

Dag 25.

Hoppar upp och ned. Mentalt är jag inte hyperkåt. Men åderpålen flyger upp på 2 röda. Får hela tiden in tankar om att jag vill porrunka. MÅSTE STÅ EMOT. Blir fan kåt bara av att se på tjejer.
Låg hela helgen igenom, på söndagkvällen var jag fortfarande galet kåt.
Ligga på fredag, omnomnomnomn.

EDIT: FAAEN, gick in och skulle kolla lite olika muskelgrupper. Såklart är det en brud som posar. Blir svinkåt.
2012-03-13,12:02,
Inlägg: #102
Symptom utav att sluta runka!
Hoppar på sluta runktåget. Tänkte ge det en ärlig chans och se what the Jizzzzzz (ehehehe) is all about!

Dag 3.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-13,15:11,
Inlägg: #103
Symptom utav att sluta runka!
Jag failade igårkväll. Låg och hade ont i magen av kåthet, hade legat ganska precis men var ändå överdrivet superkåt. Lyssnade på en NLPinspelning som ska kunna leverera orgasm utan att man rör vid kuken och det var så JÄVLA nära, så jag la handen på och efter bara typ 3 strokes kom jag floder, riktigt sinnessjuk orgasm. Får se hur det går nu när jag inte har min pride counter att tänka på däremot, men känner mig lite seg och inte lika "RAWR" idag, så jag tror inte jag kommer runka särskilt ofta ändå, rätt kass känsla, även om det allra mesta av självförtroendet etc jag samlade på mig är kvar. Aja, bara att börja räkna från dag 1 igen nu =) känns dock bra att veta vad man kan FÖRVÄNTA sig när man runkar efter ett så långt uppehåll däremot så jag kan göra ett informed decision nästa gång jag blir uberkåt.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-13,15:52,
Inlägg: #104
Symptom utav att sluta runka!
Nu känner jag att vi börjar få till lite sektkänsla här! Forumet verkar helt erövrat av det här. LOVE IT! Big Grin
2012-03-13,17:52,
Inlägg: #105
Symptom utav att sluta runka!
.. And Im the mighty no-runk leader Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-13,18:19,
Inlägg: #106
Symptom utav att sluta runka!
Day 4, känner mig sugen på sex, vilket jag alltid gör. Ska bli sköj att ha en check up 1 gång per vecka över hur jag känner mig / effekter. Tisdagar får det bli.
2012-03-13,18:39,
Inlägg: #107
Symptom utav att sluta runka!
jag har alltid varit rätt kritisk till om detta skulle ha någon inverkan på en eller ej. Men efter gått nu i 12 dagar utan wank och haft en hypad men lyckad utgång så är detta ett spår jag kommer fortsätta med.

Och då har jag inte snackat om gymresultaten ännu, eller för den delen skillnaderna i hur jag bemöter tjejerna jag springer in i på stan i jämförelse med tidigare. Just ridin on a flow right now! Wink
you need to try before you win
2012-03-13,18:53,
Inlägg: #108
Symptom utav att sluta runka!
Utan porr sen i höstas.
2-5 runk hittils i år.
Lite över en månad sen senaste runket.
Inte fått utlösning på 3 dygn
2012-03-13,22:25,
Inlägg: #109
Symptom utav att sluta runka!
Carnivore Skrev:Nu känner jag att vi börjar få till lite sektkänsla här! Forumet verkar helt erövrat av det här. LOVE IT! Big Grin

Misc. version 2 Tongue
2012-03-13,23:03,
Inlägg: #110
Symptom utav att sluta runka!
Hur fan klarar ni er så länge!? Speciellt Fatbill.

Bröt min runkstrejk rejält idag. Runkat tre gånger. Varav en gång på jobbet utan porr. Imorgon, onsdag, börjar runkstrejken igen.
2012-03-13,23:19,
Inlägg: #111
Symptom utav att sluta runka!
Dag 4. HELVETE I MIN LÅDA vad jag haft energisvängningar. När jag pratar med folk påminner det garanterat om EvilValles internetkonvos. Rage/Påhopp/Careface
Folk måste förstå att min balle är enorm
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-14,09:57,
Inlägg: #112
Symptom utav att sluta runka!
Mössan;

"Begin with the end in mind.". Vill du ha den där känslan efteråt att du misslyckades med din mission, att du är en stimuleringsjunkie utan integritet och självkontroll ? Really? Sad. Den typen av man du vill vara, är det nån som sitter o fappar till asiatiska tvillingsystrar som kissar varandra i munnen på en skärm? Really? Sad

så tänker jag, å det kommer leda till victory.
2012-03-14,12:49,
Inlägg: #113
Symptom utav att sluta runka!
Sömnbrist inatt. Låg vaken i flera timmar med superbånge och tänkte på sex sex sex sex sex.... Runkade litet granna där jag låg, med endast snusk i tankarna. Avbröt långt innan jag kände behovet utav att komma.

Fan vad gött detta är. Undrar om tjejen drunknar om jag kommer i hennes mun

Inne på dag 5 nu
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-14,13:49,
Inlägg: #114
Symptom utav att sluta runka!
Animal



[video=youtube;lH799LhZnJI]http://www.youtube.com/watch?v=lH799LhZnJI&feature=youtube_gdata_player[/video]
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-14,20:54,
Inlägg: #115
Symptom utav att sluta runka!
Failade ju i måndags, var skitseg igår, började komma igång igen imorse och idag drog jag hem till en tjej, fick ett handjob och så var det löst, känner mig helt back on track nu. Gött.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-14,21:29,
Inlägg: #116
Symptom utav att sluta runka!
Lite mer än en vecka sen jag failade, kände mig back on track efter några dagar och det går bara bättre. Woot!
Bloddopad av Satan
2012-03-14,21:36,
Inlägg: #117
Symptom utav att sluta runka!
22 dagar, still going strong Smile
2012-03-14,23:40,
Inlägg: #118
Symptom utav att sluta runka!
Klarade 25 dagar innan jag failade. Saaatans.
Bara till att börja om. Dag 1 nu då!
2012-03-15,10:26,
Inlägg: #119
Symptom utav att sluta runka!
Dag 6.
Är det BARA jag som blir öm som fan i pungen?
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-15,10:29,
Inlägg: #120
Symptom utav att sluta runka!
Ond_Pingvin Skrev:Dag 6.
Är det BARA jag som blir öm som fan i pungen?

Nä, blir lite öm, alldeles kittlig nästan. Och får rysningar i ljumskarna av kåthet.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 24,682 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}