LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-03-15,10:33,
Inlägg: #121
Symptom utav att sluta runka!
Arctic Skrev:Nä, blir lite öm, alldeles kittlig nästan. Och får rysningar i ljumskarna av kåthet.

Jag har bokstavligen ont. Sad
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-15,13:15,
Inlägg: #122
Symptom utav att sluta runka!
Yep, hade fysiskt ont i pungen för nån vecka sen då skiten bultat i 6-7 dagar. Aldrig varit så glad som när jag kom ;p
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-15,13:56,
Inlägg: #123
Symptom utav att sluta runka!
Ni som klarar upp till 20 dagar,ringer ni inte tjejer och försöker styra ett skjut?
2012-03-15,14:34,
Inlägg: #124
Symptom utav att sluta runka!
Fatbill Skrev:Ni som klarar upp till 20 dagar,ringer ni inte tjejer och försöker styra ett skjut?

Det är inte 20+ dagar utan att komma. Det är 20+ dagar utan att runka.
2012-03-15,18:42,
Inlägg: #125
Symptom utav att sluta runka!
Arctic Skrev:Det är inte 20+ dagar utan att komma. Det är 20+ dagar utan att runka.

Yep, och det innebär att man i princip ALLTID ringer tjejer och försöker styra skjut lol
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-16,00:44,
Inlägg: #126
Symptom utav att sluta runka!
Citat:Yep, och det innebär att man i princip ALLTID ringer tjejer och försöker styra skjut lol

Yep och jag blir alltid nekad lol !
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-16,13:01,
Inlägg: #127
Symptom utav att sluta runka!
Arctic Skrev:Det är inte 20+ dagar utan att komma. Det är 20+ dagar utan att runka.

Men haha.. Isåfall är jag uppe i 40+ dagar. Det som ger mest är att inte kolla på porr eller få utlösning stup i kvarten.
Om man inte runkar så motiverar man sig själv till att styra ligg oftare, vilket i sig är softare än dra en handtralla på toan
2012-03-18,23:51,
Inlägg: #128
Symptom utav att sluta runka!
Jag märker att jag börjar bli mycket mer aggressiv. Snackar skit rätt upp i ansiktet på folk, t.o.m. fysiskt aggressiv ibland. Går fram till brudar som sitter med 5-6 killar och ba DU ÄR SÅ JÄVLA HET SKIT I DOM HÄR BÖGARNA OCH FÖLJ MED MIG ISTÄLLET. Shit. Det har nog med mitt supande att göra, men har aldrig betett mig såhär förut, så jag tror att det måste ha med den här sluta runka skiten att göra. Jag gillar inte den här sidan hos mig själv, hoppas att jag kan trycka ner den.
Bloddopad av Satan
2012-03-19,00:25,
Inlägg: #129
Symptom utav att sluta runka!
Har inte runkat sedan 2011 och har börjat märka av detta riktigt. Satte på en tjej i helgen 3 gånger och det var galet nice! Har blivit piggare och får bättre resultat på gymmet och i fotbollen. Känner mig "större" och manligare.

Visst allt detta kan ju vara plasebo eftersom alla här inne pratar om det så gott men det funkar för mig iallafall XD
With great penis comes great responsibility
2012-03-19,00:32,
Inlägg: #130
Symptom utav att sluta runka!
Näcken Skrev:Jag märker att jag börjar bli mycket mer aggressiv. Snackar skit rätt upp i ansiktet på folk, t.o.m. fysiskt aggressiv ibland. Går fram till brudar som sitter med 5-6 killar och ba DU ÄR SÅ JÄVLA HET SKIT I DOM HÄR BÖGARNA OCH FÖLJ MED MIG ISTÄLLET. Shit. Det har nog med mitt supande att göra, men har aldrig betett mig såhär förut, så jag tror att det måste ha med den här sluta runka skiten att göra. Jag gillar inte den här sidan hos mig själv, hoppas att jag kan trycka ner den.


[Image: fc3dae3c813df05c0feda1031430337f60a0ba61_m.gif]

Don't.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-03-19,00:50,
Inlägg: #131
Symptom utav att sluta runka!
Näcken Skrev:Jag märker att jag börjar bli mycket mer aggressiv. Snackar skit rätt upp i ansiktet på folk, t.o.m. fysiskt aggressiv ibland. Går fram till brudar som sitter med 5-6 killar och ba DU ÄR SÅ JÄVLA HET SKIT I DOM HÄR BÖGARNA OCH FÖLJ MED MIG ISTÄLLET. Shit. Det har nog med mitt supande att göra, men har aldrig betett mig såhär förut, så jag tror att det måste ha med den här sluta runka skiten att göra. Jag gillar inte den här sidan hos mig själv, hoppas att jag kan trycka ner den.

Yeah vet exakt hur det känns. Kan flippa totalt på folk och bara vilja nita dom, det är rätt obehagligt ibland. Tror dock det har att göra mer med att du låter aggressiviteten spirala vidare utan att ta kontroll över den och chilla lite, om du hajar. Jag kan lugna mig väsentligt om jag applicerar mindfulness när jag mår sådär. Men det är givetvis jävligt svårt när man super som fan också ahha
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-19,11:09,
Inlägg: #132
Symptom utav att sluta runka!
Supande är djävulens verk, dödar all kalibration och jag vet inte efteråt om jag kan stå för vad jag gjort + vara stolt eller ska be om ursäkt.

Undvikande av runk kan bidra till det mod som alkoholen annars syftar till att skapa, minus bieffekterna.
2012-03-19,13:06,
Inlägg: #133
Symptom utav att sluta runka!
Symptom utav att sluta runka;
Du skriver så sexuellt aggressiva sms så det blir svårt att hålla sig utav texten alone.

Alltså, detta är bland det bästa jag gjort tror jag.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-19,15:18,
Inlägg: #134
Symptom utav att sluta runka!
Jag har hoppat på.
En runk varannan söndag om jag inte har sällskap. Ingen porr, bara fantiserande om tjejer jag vill ha men inte haft.

Motiverad!
[SIZE="1"]Core of R.U.L.E[/SIZE]
2012-03-19,15:34,
Inlägg: #135
Symptom utav att sluta runka!
4 veckor IDAG! Kan säga att imorse och igårkväll var jävligt svåra. Halkade in på nån sida med pr0ntrailers ala my favorite flera gånger och kände att om jag inte laddar hem o runkar till dessa filmer NU finns det inget att leva för. Började dra lite i snabeln men slutade innan det spårade ur.

Börjar känna av rätt tydliga humörssvängningar, särskilt när jag tränar. Var nån kärring som typ snackade KONSTANT när jag var på gymmet igår, ville bara kasta hantlarna i ansiktet på henne. KÄFTEN och LYFT. Lackar på folk som ställer sig nära en när man ska köra mark etc.

Och som Pingu ovan skrev, sexuellt aggressiva sms for the win
2012-03-19,16:12,
Inlägg: #136
Symptom utav att sluta runka!
Jag har styrt upp en day 2 imorgon med en brud som jag inte ens vet hur hon ser ut.

Fuck it

GE MIG FITTA
Bloddopad av Satan
2012-03-19,16:16,
Inlägg: #137
Symptom utav att sluta runka!
Näcken Skrev:Jag har styrt upp en day 2 imorgon med en brud som jag inte ens vet hur hon ser ut.

Fuck it

GE MIG FITTA

DET GÅR ATT SLÄCKA! KÖR NU!
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-19,20:28,
Inlägg: #138
Symptom utav att sluta runka!
Vet inte om folk missuppfattade mig innan.
Me = No runk/porr, just sex. Basic nuff'?

Erfarenheter av hela proceduren?

Kände mig som supercaveman, blev kåt som ett djur och kände mig så jävla framåt och fokus. Fattar varför Evilvalle snackade som faaan om detta på CRs forum. Det är grymt effektivt. Ångrar mitt återfall som fan, men nu har det gått en vecka iallafall och jag satsar på att skita totalt i ronken.
2012-03-19,20:43,
Inlägg: #139
Symptom utav att sluta runka!
Juste, SLUNKA RUNKA! Hela jävla världen, INGE MER RUNK INGE RUNK INGE RUNK INGE RUNK

Runk till porr förstör era jevla penisar, ni får cancer i bollarna å DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR i röven

Ne men serri, no r0nk, at all, get out and chase that pussy instead.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-20,01:15,
Inlägg: #140
Symptom utav att sluta runka!
Mm, helt sjukt vilken effekt det har. Och failar ni en gång gör det inte så mycket from my experience anyway. Är bara inne på dag 7 på min pride counter nu men dag 56 totalt med en sketen liten orgasm från en halvrunk och jag mår typ 100 ggr bättre än jag gjorde dagen innan jag runkade, så det är inte hela världen, man är back on track rätt fort. Känns skitbra att veta vad jag kan förvänta mig om jag runkar igen med, gör hela grejen mer stabil på nåt sätt istället för att det blir hela "OMG ALLT KOMMER RASA OM JAG DRAR I SNABELN IGEN"-mindsetet. Känner mig helt fucking unstoppable, aggressiv på ett HÄRLIGT sätt, alltså inte att jag vill dra ut och slå ner nån utan mer "Anything you got, bring it on, I can take it", så fruktansvärt skönt. Och attraktionen man får från brudar är helt plötsligt GIVEN istället för nåt man måste trycka på knappar för att få, what the fuck handlade hela den grejen om liksom? Klart brudarna gillar mig, Im a man, im THE man, så känns det pretty much. Och tänker jag på det alldeles för mycket och försöker analysera det kan börja tvivla på att det faktiskt stämmer för jag har spenderat så lång tid av mitt liv som oattraktiv men jag vet att det inte spelar nån roll för jag vet med 100% säkerhet att jag kan leverera när det väl är dags igen. Älskar detta, lugnt bland det bästa jag gjort.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 24,682 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}