LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
2013-05-12,22:18,
Inlägg: #61
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift Skrev:Ordnade till det lite bättre med hjälp av den nya sköna spoilertaggen och la in länk till study aid! Direct Dating Summit laddas upp atm oxå! Smile

Genialt!

Utfyllnad
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-05-13,15:42,
Inlägg: #62
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
What, har jag missat länken till youtube kanalen eller?
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2013-05-13,20:00,
Inlägg: #63
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Jens Skrev:What, har jag missat länken till youtube kanalen eller?

Om du kollar trådens första post så ser du alla klippen på CL-kanalen. Om du vill se ett klipp måste du gå in på CL och klicka på länken till ditt klipp.
2013-05-13,20:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-13,20:28 av {2} Carl.)
Inlägg: #64
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
White Knight Skrev:Måste säga att detta är gryyyyyyyyyyyyyyyymt!..

Är det möjligt att ni kan ladda upp ljudböcker? Sugen på att lyssna på The game när jag powerwalkar Smile

EDIT: Eller klart det är möjligt lol, någon som har ljudboken som kan ladda upp den? Engelska eller Svenska spelar ingen roll.

Jag kan ladda upp den engelska imorgon. Men man måste väl "se" filmen för att höra ljudet på en youtube video?

Därför tycker jag vi borde skaffa ett mediabibliotek här på CL med både ljud, film och text. Är det möjligt att fixa White Knight?

The Game - ljudbok - tror jag finns på http://www.kat.ph
2013-05-13,21:08,
Inlägg: #65
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Carl Skrev:Jag kan ladda upp den engelska imorgon. Men man måste väl "se" filmen för att höra ljudet på en youtube video?

Därför tycker jag vi borde skaffa ett mediabibliotek här på CL med både ljud, film och text. Är det möjligt att fixa White Knight?

The Game - ljudbok - tror jag finns på http://www.kat.ph

Säg till om du vill ladda upp skiten, dock måste du göra om mp3erna till filmer eftersom man inte kan ladda upp endast mp3... Om filerna e under 30mb styck funkar dock denna sida hur bra som helst! http://www.tunestotube.com/

Vidare har jag bytt lösenord, då det faktiskt bara är jag som laddat upp saker än så länge (LOL), så ni som vill ladda upp måste ni skicka nytt PM för att få lösen!

Btw, har tillgång till Love Systems - Super Conference VIII, alltså de senaste grejerna som inte släpptes för alltför längesedan. Jag har faktiskt själv tänkt gå igenom ALLT men om det är fler som vill se grejjerna e det bara att höra av sig! http://www.the-dating-essentials.com/b/
2013-05-13,22:47,
Inlägg: #66
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift Skrev:Btw, har tillgång till Love Systems - Super Conference VIII, alltså de senaste grejerna som inte släpptes för alltför längesedan. Jag har faktiskt själv tänkt gå igenom ALLT men om det är fler som vill se grejjerna e det bara att höra av sig! http://www.the-dating-essentials.com/b/

Har seminariet jag också (Samt det från förra året). Måste säga att Braddocks del om inner game, faders del om frame-control samt Cajuns om identity är riktigt riktigt bra.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-13,22:54,
Inlägg: #67
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Evilvalle Skrev:Har seminariet jag också (Samt det från förra året). Måste säga att Braddocks del om inner game, faders del om frame-control samt Cajuns om identity är riktigt riktigt bra.

Men dåså! Låt datorn stå på över natten och lägg upp grejerna! Jag har sämst internet och lägger upp Direkt Dating Summit just nu... Tar flera dagar för mig att lägga upp såna här stora grejer så lite hjälp uppskattas! =) PMar nya lösen så kan du göra det om du vill
2013-05-13,23:02,
Inlägg: #68
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift Skrev:Men dåså! Låt datorn stå på över natten och lägg upp grejerna! Jag har sämst internet och lägger upp Direkt Dating Summit just nu... Tar flera dagar för mig att lägga upp såna här stora grejer så lite hjälp uppskattas! =) PMar nya lösen så kan du göra det om du vill

Sitter på världens mest värdelösa skitnät för tillfället, typ 1mbit uppåt eller nå skit. Kommer dra upp allt möjligt skit så fort jag fixat bättre.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-13,23:09,
Inlägg: #69
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Vad sägs om att göra motsvarande för pdf:er och skapa ett CL-bibliotek? Om det redan inte har föreslagits/är på g förstås Smile
2013-05-13,23:18,
Inlägg: #70
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
slyngel Skrev:Vad sägs om att göra motsvarande för pdf:er och skapa ett CL-bibliotek? Om det redan inte har föreslagits/är på g förstås Smile

Jag är på i alla fall. Då är det väl Dropbox, CX.com, Google Drive eller Skydrive som gäller om jag inte är helt tappad nu?
2013-05-13,23:20,
Inlägg: #71
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Donjohan Skrev:Jag är på i alla fall. Då är det väl Dropbox, CX.com, Google Drive eller Skydrive som gäller om jag inte är helt tappad nu?

Förmodligen, överlåter den frågan till dom mer tekniskt bevandrade. Pdf:er har ju iallafall fördelen att dom tar lite plats.
2013-05-13,23:26,
Inlägg: #72
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Evilvalle Skrev:Sitter på världens mest värdelösa skitnät för tillfället, typ 1mbit uppåt eller nå skit. Kommer dra upp allt möjligt skit så fort jag fixat bättre.

Vafan samma som mig! 1mbit uppåt men har ändå fyllt en JÄVLA MASSA SKIT. No more excuses! Wink

slyngel Skrev:Vad sägs om att göra motsvarande för pdf:er och skapa ett CL-bibliotek? Om det redan inte har föreslagits/är på g förstås Smile

Var några som skrev om dropbox och PDFer på första sidan! Vettefan vad som hände med det projektet dock :o
2013-05-14,07:53,
Inlägg: #73
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Jag startade en dropbox för ett tag sedan, men jag tror inte dropbox är ett bra alternativ. Vad jag vet synkas ALLT och om vi ska fylla dropboxen med tiotals gb så tar det stor plats på datorn om man bara skulle vilja ha The Game.

Jag vet inte hur man använder några andra program för att dela filer så den som vet hur man gör får gärna göra det.
2013-05-14,23:13,
Inlägg: #74
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Sasha PUA - Direct Dating Summit upplagt!

Förresten, till er som kollar igenom hela programmen, börja skriv lite recensioner så vi får igång den delen utav forumet också!

Evilvalle Skrev:Väldigt väldigt nice! Så fort jag skaffat mig en stabil lina kan jag ladda upp Love Systems superconference 2011 och 2012.
Förövrigt får någon gärna ladda upp Love Systems interview series, är ju små mp3 filer så borde gå rätt snabbt, torrent finns på piratebay om jag minns rätt.

Super conference 2011 - e det denna? Love Systems SuperConference - 11 Essentials
2013-05-14,23:25,
Inlägg: #75
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Ah ja precis den ja! Hm nu ska vi se hur fan det var, gillar speciellt Futures del gällande the triad model, the dons del angående attraction sen frames av Future igen, vill jag minnas.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-16,02:03,
Inlägg: #76
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Grabbar, nån som har Evolutions med Brad från RSD? MYCKET nyfiken på den.
2013-05-16,08:12,
Inlägg: #77
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
slyngel Skrev:Grabbar, nån som har Evolutions med Brad från RSD? MYCKET nyfiken på den.

Klart jag har den Wink Lägger upp om några dagar! Står du för en recension sen? Smile
2013-05-16,08:45,
Inlägg: #78
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift Skrev:Klart jag har den Wink Lägger upp om några dagar! Står du för en recension sen? Smile

Lätt!
2013-05-16,11:01,
Inlägg: #79
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
slyngel Skrev:
godsgift Skrev:Klart jag har den Wink Lägger upp om några dagar! Står du för en recension sen? Smile
Lätt!

Underbart! Då börjar jag ladda upp den direkt!
2013-05-18,00:38,
Inlägg: #80
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Nu finns hela The Game, ljudbok på kanalen. Uppläst av Dexter Fletcher

http://www.youtube.com/watch?v=-s3PeuepC...8e9ATT85Di


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hittade ny snubbe på youtube (Brian Begin) tvbordet 3 1,583 2017-10-04,21:39
Senaste inlägg:: tvbordet

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}