LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
2013-05-18,00:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,00:46 av {2} Benson!.)
Inlägg: #81
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift Skrev:Säg till om du vill ladda upp skiten, dock måste du göra om mp3erna till filmer eftersom man inte kan ladda upp endast mp3... Om filerna e under 30mb styck funkar dock denna sida hur bra som helst! http://www.tunestotube.com/

Vidare har jag bytt lösenord, då det faktiskt bara är jag som laddat upp saker än så länge (LOL), så ni som vill ladda upp måste ni skicka nytt PM för att få lösen!

Btw, har tillgång till Love Systems - Super Conference VIII, alltså de senaste grejerna som inte släpptes för alltför längesedan. Jag har faktiskt själv tänkt gå igenom ALLT men om det är fler som vill se grejjerna e det bara att höra av sig! http://www.the-dating-essentials.com/b/

Evilvalle Skrev:Har seminariet jag också (Samt det från förra året). Måste säga att Braddocks del om inner game, faders del om frame-control samt Cajuns om identity är riktigt riktigt bra.

upp me skiten gubbar! Wink ska också bidra med shit när/om jag får bra internet någon gång somamr! =)

Carl Skrev:Nu finns hela The Game, ljudbok på kanalen. Uppläst av Dexter Fletcher

http://www.youtube.com/watch?v=-s3PeuepC...8e9ATT85Di

hahaha underbart, har velat läsa den i flera år men pallar inte, kan dock bli jävligt nice som ljudbok till lite kardio när jag kommer igång med det! fett ncie
2013-05-20,17:53,
Inlägg: #82
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Evilvalle Skrev:Väldigt väldigt nice! Så fort jag skaffat mig en stabil lina kan jag ladda upp Love Systems superconference 2011 och 2012.
Förövrigt får någon gärna ladda upp Love Systems interview series, är ju små mp3 filer så borde gå rätt snabbt, torrent finns på piratebay om jag minns rätt.
godsgift Skrev:Super conference 2011 - e det denna? Love Systems SuperConference - 11 Essentials
Evilvalle Skrev:Ah ja precis den ja! Hm nu ska vi se hur fan det var, gillar speciellt Futures del gällande the triad model, the dons del angående attraction sen frames av Future igen, vill jag minnas.
Uppe!
Carl Skrev:Nu finns hela The Game, ljudbok på kanalen. Uppläst av Dexter Fletcher
http://www.youtube.com/watch?v=-s3PeuepC...8e9ATT85Di
Awesome man! La in länken i tråden Smile
2013-06-11,14:27,
Inlägg: #83
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
En del grejer på G upp. Funderade lite på vad som saknades och märkte att det inte fanns så mycket infield-videos. I princip bara de från simple pickup.

Så det som e uppe inom några timmar e följande:

Adam Lyons (AFC Adam) - Breaking Rapport
Adam Lyons (AFC Adam) - Qualification
Love Systems - Super Conference 2012 (VIII) - bl.a. typ 1h infield med kommentarer.
Mehow - Infield Insider - April 2008 featuring Hypnotica - direkt sexuellt shit med diskussion
Mehow - Infield Insider - May 2008 featuring Hypnotica - same same
PickupTube.net - en fet hög med infield och kommentarer
Wayne Brady - Makin' It Up - 2 1/4 Hour Improvisation Video Program
2013-06-13,14:25,
Inlägg: #84
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Wayne Brady - Makin' It Up - 2 1/4 Hour Improvisation Video Program


bahahaha kollar på den nu, man kommer in i ett bra mood. Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-13,14:36,
Inlägg: #85
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
russel Skrev:Wayne Brady - Makin' It Up - 2 1/4 Hour Improvisation Video Program


bahahaha kollar på den nu, man kommer in i ett bra mood. Smile

hahah den så jag får nått år sedan, sjukt skön snubbe å skön atmosfär, hade vare assballt att varit deltagare på den workshopen! ^^,
2013-06-13,14:44,
Inlägg: #86
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
AplAy Skrev:hahah den så jag får nått år sedan, sjukt skön snubbe å skön atmosfär, hade vare assballt att varit deltagare på den workshopen! ^^,


agreee hhahSmile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-14,21:37,
Inlägg: #87
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift jag såg du lagt upp adam lyons "breaking rapport" samt "qualification", fråga: Har herrn videon om building rapport också?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-06-14,22:14,
Inlägg: #88
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Tydligen var det även tillhörande böcker, "breaking rapport.pdf" samt "qualification.pdf", kanske comfortbuilding också.


NÅN SOM HAR SKITEN?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-06-15,01:27,
Inlägg: #89
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Evilvalle Skrev:godsgift jag såg du lagt upp adam lyons "breaking rapport" samt "qualification", fråga: Har herrn videon om building rapport också?

Evilvalle Skrev:Tydligen var det även tillhörande böcker, "breaking rapport.pdf" samt "qualification.pdf", kanske comfortbuilding också.


NÅN SOM HAR SKITEN?

Är i hälsingland atm, men e rätt säker på att jag har grejerna hemma i lägenheten!
2013-06-15,04:13,
Inlägg: #90
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Så blir du en bättre storyteller (varnar: hon har rätt halvsexig kropp): https://www.youtube.com/playlist?list=PL...j7ZfhXWlKh
2013-06-16,16:44,
Inlägg: #91
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Evilvalle Skrev:godsgift jag såg du lagt upp adam lyons "breaking rapport" samt "qualification", fråga: Har herrn videon om building rapport också?
Uppe

Evilvalle Skrev:Tydligen var det även tillhörande böcker, "breaking rapport.pdf" samt "qualification.pdf", kanske comfortbuilding också.
Kolla PM
2013-06-27,22:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-27,23:12 av {2} russel.)
Inlägg: #92
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Breaking rapport med Adam är ruggigt bra.
Grym förklaring om skillnaden mellan "severing" rapport och "breaking" rapport.
Severing= Pushar för mkt så att man förstör den tidigare uppbyggda comfort så att de nu inte känner att de kanske inte är så mkt connection, att de kanske hade missjudge dig tidigare Detta görs ofta när man är okallibrerad.

EDIT: Het brud också.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-28,20:34,
Inlägg: #93
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
kollade på lyon breaking rapport och disqv. Helt ok men undrar om någon vet något klipp med någon dude som göre riktigt bra på att göra det, infield etc. Eller mer material om det.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-11,23:03,
Inlägg: #94
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
La in David Deida - The Way of The Superior Man (The Teaching Sessions) samt länk till aplays senaste upload - Vetenskapen bakom mänsklig kultur.
2013-08-12,20:10,
Inlägg: #95
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift Skrev:La in David Deida - The Way of The Superior Man (The Teaching Sessions) samt länk till aplays senaste upload - Vetenskapen bakom mänsklig kultur.

Nice med The way of the superior man!!

Fråga bara, lyssnar igenom första delarna nu. Vet du eller någon annan om det egentligen bara är en ljudbok, för känns som han pratar rakt av från boken, lr tar han upp det med mer kringdiskussioner/pedagogik?
2013-08-12,20:20,
Inlägg: #96
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Minns inte exakt hur det var, men har för mig att det han berättar är en kortare version av boken. Och mot slutet kommer han berätta om diverse övningar man kan göra för att kunna ta till sig informationen på rätt sätt.
2013-08-12,20:26,
Inlägg: #97
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift Skrev:Minns inte exakt hur det var, men har för mig att det han berättar är en kortare version av boken. Och mot slutet kommer han berätta om diverse övningar man kan göra för att kunna ta till sig informationen på rätt sätt.

Coolt!

Kanske man skulle lyssna på slutet iaf.
2013-08-15,21:19,
Inlägg: #98
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
slyngel Skrev:
godsgift Skrev:
slyngel Skrev:Grabbar, nån som har Evolutions med Brad från RSD? MYCKET nyfiken på den.

Klart jag har den Wink Lägger upp om några dagar! Står du för en recension sen? Smile

Lätt!
What happened with this promise broski?
2013-08-28,22:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-28,23:11 av {2} godsgift.)
Inlägg: #99
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Mark Manson - Models, ljudboken uppladdad. Börjar bli rätt fullt där inne nu. Bra skit.

EDIT: Råkade bli en del utav Zan Perrion - Enlightened Seduction också. HEHU
2013-09-23,22:54,
Inlägg: #100
RE: CL på Youtube! [Diskussionstråd]
(2013-08-15,21:19)godsgift Skrev: What happened with this promise broski?

Oops, haft en svacka och varit borta från allt vad game heter. Sorry. Ska plöja igenom till helgen och fixa recension!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hittade ny snubbe på youtube (Brian Begin) tvbordet 3 1,583 2017-10-04,21:39
Senaste inlägg:: tvbordet

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}