LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om
2013-05-08,19:41,
Inlägg: #1
mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om
Hur mycket boosta ego innan man bryter rapport?

När man bryter, hur mycket ska hon kvalificera innan man belönar?
Är det faktum att hon bara börjar snacka och försöker fortsätta tillräckligt eller ska hon VERKLIGEN SKRYTA?
Belönar jag direkt eller ska jag be henne investera först?
På daygame, vad är bra investeringshoops?
Jag har har:
Hålla solglasögon när jag knyter om skor.
Ta upp mobil ur väska och kolla klockan trots att jag har min i fickan.
Räcker det med verbal investering istället för att ”göra” shit? Istället för direktiv som hämta vatten, är det lika kraftfullt/effektfullt med kvalifikationsfrågor och FÅ henne att skryta/kvalificera.


Exempel på hur jag har gjort det:
Har byggt upp vibe, skämtat, komplimang, high five, etc. sen hittar nåt "negativt" och blivit tyst, kollat mig omkring, korta frågor och svar.
Ibland kvalificerar dom tydligt, men ibland sker det mer i form av att dom försöker fortsätta viben och snacka mer. Är det ”kvalificering” eller bara att dom försöker undvika tystnad för det skulle göra dem obekväma? Reaktivt nonetheless I guess så det är cool så länge jag är chill, vilket jag är SOMEWHAT, and definately getting there quickly.

Exempel:
vad har du på gång ananrs?
”inte så mycket”
Aha…ok trodde du var en brud som hade mycket på gång, ambitiös eller så, inte som alla andra snygga tjejer som lever på utseende typ…


Sen tyst, kanske kollar mobil, kollar runt, svarar ett par sekunder efter hon frågat något eller t.o.m. frågar vad hon sa, svarar kort, korta motfrågor etc.

Men vet inte riktigt hur jag ska ta nästa bit. Att hon fortsätter prata, är det tillräcklig kvalificering för att belöna? Eller ska jag ge henne direktiv om att göra något/berätta något intressant om sig själv?


Lite halvluddigt och samma frågor ett par gånger om, ha överseende plz Wink
2013-05-10,11:16,
Inlägg: #2
mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om
White Knight Skrev:på ditt exempel, när du har brutit rapport, så är det bara be henne göra något, eller fråga något, som får henne att kvalificera sig självt eller hoppa till dit hop. Belöna ifall hon gör det, annars straffa ännu mer, eller bry dig inte.

Keah, i got THAT, min fundering however, var hur pass hårt man ska bryta och hur länge. I.e. hur pass mycket ska hon känna att hon är ute i kylan.
Kalibrering kommer såklart desto mer jag testar, men lite tankar från folk som kört hårt på detta en längre tid skulle vara intressant. Typ evilballe eller liknande


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  My take on Evilvalle's compliance/defiance ridiculousbeast 0 1,133 2016-06-27,10:11
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat? el bueno 23 11,655 2013-06-26,19:11
Senaste inlägg:: Carl
  Investment ladder el bueno 1 959 2013-03-02,22:44
Senaste inlägg:: el bueno

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}