LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Deal with flake
2013-05-14,07:55,
Inlägg: #1
Deal with flake
Hey dudezzzz, manwhore behöver er hjälp.

Träffade en fantastiskt söt fransyska på 20 bast nyligen. Busy schema ledde till att jag först träffade henne en månad efter jag började snacka med henne. Hon kom till mitt crib med en till tjejkompis och hängde med mig och en bro. Krökade på rätt bra och kollade film. K-closeade å mjuk petting - inget mer. Tokmysig tjej. Min bro dissades av den andra tjejen å hon ville dra hem. De tog en cab vid 2am, även efter jag erbjudit dem att crasha här.

Drog ett sms vid 4pm dagen efter "Oi! Fun to meet ya last night girl. Heading for dinner with buddies at 7, no plans after. Wzup?"

Inget svar. FLAKE. Normalt sett bryr jag mig inte minsta om sådana här grejer men detta är en go jävla tjej som jag inte kan få ur mitt huvud. Tips? (Jag vet att jag är en needy maddafakkar)
2013-05-14,08:06,
Inlägg: #2
Deal with flake
Weeping air supply call back technique, bro. Glöm inte att spela in också Big Grin
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-05-14,10:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-14,10:36 av {2} illdan.)
Inlägg: #3
Deal with flake
Det är nog för att du inte beter dig som normalt mot henne som hon flake:ar... Det är väldigt lätt att va för snäll mot tjejer man gillar då man är rädd för att förlora dom. Tex som att säga "Det var så trevligt att träffa dig" "Du är inte som andra tjejer" "Du är speciell" osv osv.

Men mot random kåtslynor beter man sig på ett helt annat sett, kanske man är rätt tyken. Eller så är man bara cool och skriver något i stil med "EY snaileater, i got a couple of hours to waste later, lets hookup or whatever".
Just för man itne bryr sig om de dissar dig eller ej. Så fort hon känner av Vibe:en att du ville träffa henne som fan, eller vill ha henne mycket så kommer hon inte va så sugen på dig längre, antagligen tror hon att du normallt sett inte får brudar som henne och just därför är du villig i att investera i henne utan att hon ens förtjänar det. Snygga fransykor vill inte dejta killar utan värde you know!, och få saker ger så bra värde som preselection Smile

Vad du ska göra nu? Vettofan, jag hade inte skrivit något till henne igen. Knaske skickat någon riktigt rolig random bild till henne efter 3-4veckor samt skriva något halvtyket... Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Flake! Behöver lite hjälp Flumrider 12 4,830 2013-08-07,06:36
Senaste inlägg:: Flumrider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}