LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Flake! Behöver lite hjälp
2013-08-06,17:05,
Inlägg: #1
Flake! Behöver lite hjälp
Träffade en grymt söt brud i fredags, hon verkade intresserad och tyckte jag var rolig osv, fick hennes nummer, smsade henne i fredags, blev en kort konversation, här kommer den:
jag: Hur går det med halsbandet? Inte tappat bort det va? Wink /din tankeläsare

(Gav henne ett påhittat halsband och körde även lite esp då hon trodde att jag va tankeläsare på riktigt!

hon: ne såklart jag inte har Wink

jag:Haha det hoppas jag, det är ett dyrt halsband! Hur ä läget?

hon:Haha förstår de, de är bra, självdå?
jag:Jodå, lite uttråkad, hoppades på att du skulle ändra på det men du verkar lika off som jag!

hon:Haha ja typSmile

jag:Är du alltid off?Wink minns dig som en pratglad tjej,haha!

hon:Nja inte alltid kanske

jag:Då får du bli lite mer engagerad! Beskriv dig själv med endast tre ord, inte mer inte mindre!


Vid sista smset ville jag ha igång henne men jag kraschade istället, när vi snackade i fredags var hon riktigt social o pratglad, men inte över sms. Hon slutade svara efter det sista, är det förlorat fall? Mitt sms-game suger med nya random brudar, funkar dock perfekt med tjej-kompisar! Kan jag rädda situationen? O vad kan jag göra bättre till nästa gång?? Förstår själv att det var riktigt dåligt gjort av mig i smsen.. Tacksam för tips o kritik!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-06,19:33,
Inlägg: #2
Flake! Behöver lite hjälp
Du begär att hon ska underhålla dig, sen när hon inte complyar blir du förvånad och tycker hon ska bli mer engagerad..

Normalt sett är det en rätt bad move.

Oklart om du kan rädda situationen, beror på om hon bara tröttnade på konvon eller om hon blev pissed på riktigt.

Vänta några dar, ha annat för dig. Försök med en rinse repeat, typ bjud med henne på nåt skoj eller få henne att börja investera på något annat vis.
2013-08-06,19:37,
Inlägg: #3
Flake! Behöver lite hjälp
Well antingen skiter du i henne ( oneedy ) och hoppas att hon skriver någon gång
Eller så bestraffar du för att hon inte beter sig på det sättet som du förväntade dig. (Sätta gränser)

Om du kör tvåan så finns alltid chansen att du verkar desperat, om du gör på fel sätt.
Om du kör ettan så finns ju alltid chansen att hon inte vill ha med dig att göra mer.

"spelar du svår(bestraffning), eller är har bara blivit kidnappad och fastbunden i skogen(bättre vibe, vill inte att ni ska bråka) ?"
2013-08-06,19:57,
Inlägg: #4
Flake! Behöver lite hjälp
Du är weird och försöker för mycket.
2013-08-06,20:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-06,21:12 av {2} russel.)
Inlägg: #5
Flake! Behöver lite hjälp
ojoj haha känner igen mig otroligt mkt i tidigare dagar. Och därför sket sig det typ 99% av mina nummer.

Sen när jag börja skriva typ såhär så vart det mkt bättre.
"Tja"
Hej
"Allt bra?"
Jadå, själv?
"Bara bra".

osv

EDIT: Mitt råd till dig nu är att chilla tills det vankas läge, som att du ska ut på krogen or whatever...
"Tja, ska till xxx, häng på!".

1. Antingen så hänger hon med,
2. Eller kommer med ngn bortförklaring och då skriver ni igen helt plöstligt.
3. Svarar inte,.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-06,21:36,
Inlägg: #6
Flake! Behöver lite hjälp
Schlinus Skrev:Well antingen skiter du i henne ( oneedy ) och hoppas att hon skriver någon gång
Eller så bestraffar du för att hon inte beter sig på det sättet som du förväntade dig. (Sätta gränser)

Om du kör tvåan så finns alltid chansen att du verkar desperat, om du gör på fel sätt.
Om du kör ettan så finns ju alltid chansen att hon inte vill ha med dig att göra mer.

"spelar du svår(bestraffning), eller är har bara blivit kidnappad och fastbunden i skogen(bättre vibe, vill inte att ni ska bråka) ?"

Har du tips på några bestraffningar? Tack för tipsen! Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-06,21:37,
Inlägg: #7
Flake! Behöver lite hjälp
russel Skrev:ojoj haha känner igen mig otroligt mkt i tidigare dagar. Och därför sket sig det typ 99% av mina nummer.

Sen när jag börja skriva typ såhär så vart det mkt bättre.
"Tja"
Hej
"Allt bra?"
Jadå, själv?
"Bara bra".

osv

EDIT: Mitt råd till dig nu är att chilla tills det vankas läge, som att du ska ut på krogen or whatever...
"Tja, ska till xxx, häng på!".

1. Antingen så hänger hon med,
2. Eller kommer med ngn bortförklaring och då skriver ni igen helt plöstligt.
3. Svarar inte,.

Jaha okej tack! Men om man skriver så som i ditt exempel blir det inte lite dött? Eller det kanske är så man ska börja och sedan börja med banter osv? Smile Tack för tipsen!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-06,21:38,
Inlägg: #8
Flake! Behöver lite hjälp
Willson Skrev:Du begär att hon ska underhålla dig, sen när hon inte complyar blir du förvånad och tycker hon ska bli mer engagerad..

Normalt sett är det en rätt bad move.

Oklart om du kan rädda situationen, beror på om hon bara tröttnade på konvon eller om hon blev pissed på riktigt.

Vänta några dar, ha annat för dig. Försök med en rinse repeat, typ bjud med henne på nåt skoj eller få henne att börja investera på något annat vis.

Aaa okej tack, vill egentligen inte skriva till henne, känns som low-value då men samtidigt vill jag fortfarande ha kontakt eftersom jag själv vet om att det inte var den bästa konversationen..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-06,21:39,
Inlägg: #9
Flake! Behöver lite hjälp
Eriksson Skrev:Du är weird och försöker för mycket.

Utveckla gärna mer, på vilket sätt i konversationen är jag weird? Jag tar kritik osv men då vill jag ha en förklaring till kritiken också! Tack
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-06,22:03,
Inlägg: #10
Flake! Behöver lite hjälp
Flumrider Skrev:Har du tips på några bestraffningar? Tack för tipsen! Smile


Just som jag skrev där "Spelar du svår (<- bestraffning) (lättar på stämningen, eller är du döseriös människa? --->) Eller har du bar ablivit kidnappad och fastbunden i skogen)

Tycker inte att du ska bestraffa om du inte känner att hon beter sig konstigt/ Sämre än man borde. Testa dig fram. Har själv inte mycket erafarenhet hur det fungerar över text, kan bara verka desperat i det här fallet, d'no gl hf anyway
2013-08-06,22:10,
Inlägg: #11
Flake! Behöver lite hjälp
Schlinus Skrev:Just som jag skrev där "Spelar du svår (<- bestraffning) (lättar på stämningen, eller är du döseriös människa? --->) Eller har du bar ablivit kidnappad och fastbunden i skogen)

Tycker inte att du ska bestraffa om du inte känner att hon beter sig konstigt/ Sämre än man borde. Testa dig fram. Har själv inte mycket erafarenhet hur det fungerar över text, kan bara verka desperat i det här fallet, d'no gl hf anyway

Jaha oj, märkte inte att det var 2 exempel där, tack så mycket! Aa jag känner också det att jag kommer verka för desperat, tar detta som en läxa och försöker bättre nästa gång! Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-07,01:22,
Inlägg: #12
Flake! Behöver lite hjälp
Flumrider Skrev:Jaha okej tack! Men om man skriver så som i ditt exempel blir det inte lite dött? Eller det kanske är så man ska börja och sedan börja med banter osv? Smile Tack för tipsen!

Ska inte krångla till det, men poängen är att du inte ska känna att du "nu behöver komma med något fyndigt".
Sen angående om det "dör ut". Well jag ser inte riktigt sms i första hand som någon form av plattform för hennes underhållning. Utan ser det mest som att kolla planer, om man kan ses etc. Kåt sms självklart. Sen om tillfället ges så kan man vibea på

Endast Min syn. Passar mig.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-07,06:36,
Inlägg: #13
Flake! Behöver lite hjälp
russel Skrev:Ska inte krångla till det, men poängen är att du inte ska känna att du "nu behöver komma med något fyndigt".
Sen angående om det "dör ut". Well jag ser inte riktigt sms i första hand som någon form av plattform för hennes underhållning. Utan ser det mest som att kolla planer, om man kan ses etc. Kåt sms självklart. Sen om tillfället ges så kan man vibea på

Endast Min syn. Passar mig.

Ligger något i det du säger! Får vänta ett tag så får vi se hur det blir!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,477 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Grabbar Hjälp mig!! Ni måste! Steel 31 15,120 2016-01-06,13:04
Senaste inlägg:: Willson
  Behöver vägledning fisk 13 7,178 2015-03-02,17:52
Senaste inlägg:: patrik.g
  Behöver skriva av mig (lång läsning) Tumba 9 5,162 2014-06-24,17:36
Senaste inlägg:: Tumba
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,347 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,419 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 6,936 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 11,637 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga
  Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm Ragnar 4 1,879 2013-05-31,01:30
Senaste inlägg:: Jayson1
  Deal with flake manwhore 2 1,290 2013-05-14,10:04
Senaste inlägg:: illdan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}