LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kåtblickar osv.
2013-05-18,17:36,
Inlägg: #21
Kåtblickar osv.
Har en fråga till er som kan det här med kroppsspråk och ögon rätt bra. Var en tjej igår som var ÖVERTYGAD om att jag gick på kokain. Hon sa något i stil med "jag kan inte se några reflektioner alls i dina ögon". Har funderat lite på det över dagen utan att lista ut vad det betyder! Någon som har tankar att dela med sig av?
2013-05-18,18:17,
Inlägg: #22
Kåtblickar osv.
godsgift Skrev:Har en fråga till er som kan det här med kroppsspråk och ögon rätt bra. Var en tjej igår som var ÖVERTYGAD om att jag gick på kokain. Hon sa något i stil med "jag kan inte se några reflektioner alls i dina ögon". Har funderat lite på det över dagen utan att lista ut vad det betyder! Någon som har tankar att dela med sig av?

Dina pupiller var as-stora för att du var "i state", därav ingen reflektion (då dom är negersvarta =))))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-18,18:43,
Inlägg: #23
Kåtblickar osv.
Evilvalle Skrev:Dina pupiller var as-stora för att du var "i state", därav ingen reflektion (då dom är negersvarta =))))

Aah, låter vettigt. Har inte tänkt på det innan men jag måste alltså ha varit i något slags low key/low energy state. Har alltid tänkt på state som någonting med megahög energi som man bara pumpar upp högre och högre genom att släppa alla hämningar och bara göra olika fuckade saker. T.ex. skälla som en hund ett tag, skrika WOOOO och bara lyfta upp random tjej och knalla iväg eller liknande.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}