LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lindahls kvarg
2013-05-21,00:48,
Inlägg: #1
Lindahls kvarg
Jag har länge köpt min kvarg på lidl, 500g för 13-14kr. På senare tid har jag istället stuckit till Hemköp där dom har (åtminstone i Linköping) http://www.lindahlsmejeri.com/produkter/...g-0,3.aspx kostade i början 13kr men höjt till 15kr pga. popularitet. Samma innehållsvärden, riktigt najs om man inte har lidl i staden/nära till lidl.
2013-05-21,00:50,
Inlägg: #2
Lindahls kvarg
Yes, kör också på den! Bra skit Smile
2013-05-21,03:00,
Inlägg: #3
Lindahls kvarg
Smak- och konsistensmässigt?
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-05-21,03:08,
Inlägg: #4
Lindahls kvarg
Väldigt len och god. Ja blandar ut min kvarg med funlight och lite vatten, rör ihop det till en yoghurt o slevar i mig. Bra skit! Big Grin
2013-05-21,07:21,
Inlägg: #5
Lindahls kvarg
Ganska lik Lidl's men den känns mycket trevligare pga bättre förpackning. Kanske lite krämigare än betongen från lidl
2013-05-21,10:12,
Inlägg: #6
Lindahls kvarg
Jag kör med på den det senaste då lidels kan vara lite små grynig!
Nu gillar jag inte kvarg att äta rätt av, men jag kör på matlagningen på kvarg istället för creame fresh och gör väldigt väldigt många kalla såser på kvargen.
Sedan om du gillar typ yoghurt eller smothie så köra på kvarg i en mixer vatten/mjölk och sedan i med dina bär och om du vill ha lite mer smak i med fun light med så har du ju ett mellan mål eller grym frukost om de är så!

//Aioo
Keep it up!
2013-05-21,12:18,
Inlägg: #7
Lindahls kvarg
jimbodiny Skrev:Väldigt len och god. Ja blandar ut min kvarg med funlight och lite vatten, rör ihop det till en yoghurt o slevar i mig. Bra skit! Big Grin

Haha, vatten?! Det låter hemskt dude Big Grin Men kanske ska testas? Diggar inte direkt smaken (creme freiche more or less lol!) så kanske detta passar mig bättre Wink
2013-05-21,13:17,
Inlägg: #8
Lindahls kvarg
Nystart Skrev:Haha, vatten?! Det låter hemskt dude Big Grin Men kanske ska testas? Diggar inte direkt smaken (creme freiche more or less lol!) så kanske detta passar mig bättre Wink

Funlight+vatten har jag kört i alla år Big Grin käkar alltid 500g per gång, typ 1dl vatten + funlight -> röra om med sked -> sleva in i käften. Är jag sjukt trött tar jag stavmixer eller whatever, mer vatten än 1dl, så dricker jag upp det på 30sek. Smidigt som fan Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ägg och kvarg superduperadmin 32 13,273 2013-08-28,17:12
Senaste inlägg:: Dowgeni

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}