LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
dejttyp - om man bara vill ligga?
2013-05-22,08:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-22,09:05 av {2} Juice4evah.)
Inlägg: #1
dejttyp - om man bara vill ligga?
Hej, är en rookie så ber om överseende. Har i flera fall nu haft chans till en dejt. Men hur ska man göra om målet är att bara ligga. Detkänns lite långsökt att ta typ en klassisk dejt - fika, promenad, bowling, biljard & bio om man bara vill ligga. Så hur anordnar man bäst en "sexdejt"? ska man ta brudens msn/facebook o försöka göra sig oemotståndlig därifrån o köra vidare eller vad säger ni?
2013-05-22,09:04,
Inlägg: #2
dejttyp - om man bara vill ligga?
I sånna lägen brukar jag bjuda på alkohol hemma hos mig. Det kan inte riktigt missuppfattas.
2013-05-22,09:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-22,09:09 av {2} Juice4evah.)
Inlägg: #3
dejttyp - om man bara vill ligga?
ok. då är det nog bra att bygga upp en stor "säkerhet"(som sagt rookie på seduction så kan inte alla ord) först. Så att hon känner att hon kan lita på en och att man inte är nån sjuk seriemördare typ. Hmm.. avskaffade min facebook för ett tag sen. Men att ta varandras facebook borde väl hjälpa så hon ser att man har vänner osv. Måste jag skaffa tillbaks fejjan?
2013-05-22,11:27,
Inlägg: #4
dejttyp - om man bara vill ligga?
Alla dejter jag har är mer eller mindre filmkväll hos mig(Filmkväll = Liggkväll )... Kan va svårt o bjuda nån du knappt känner på filmkväll(tex random badoo brud), ett tips kan ju va ett ses på biljard/fika or whatever väldigt nära där du bor, då kan man lätt föra det vidare hem till dig sen eftersom du bara bor 5min bort Big Grin

Har du träffat tjejen en del innan ser jag inget behov av facebook.. Men träffar du tjejer på badoo/HP så bör du ha facebook, jag personligen skulle inte kunna tänka mig träffa någon från internet utan att ha kollat genom deras facebook först.
2013-05-22,12:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-22,12:11 av {2} Juice4evah.)
Inlägg: #5
dejttyp - om man bara vill ligga?
Jo misstänkte det. Hade en 7-8a som själv kontakta mig igår på badoo. Men hela skiten dog då hon ville ha facebook. Jag som precis gjort mig av med skiten. GAAAH!
2013-05-22,17:26,
Inlägg: #6
dejttyp - om man bara vill ligga?
Juice4evah Skrev:Jo misstänkte det. Hade en 7-8a som själv kontakta mig igår på badoo. Men hela skiten dog då hon ville ha facebook. Jag som precis gjort mig av med skiten. GAAAH!

Tänk så här, DU ska inte rätta dig efter tjejen.. då faller du ofta i deras ögon.. Vänd på steken istället "sorry, använder inte facebook.. jag tar ditt nummer istället darling" svarar hon "ger inte ut mitt nummer till vem som helst" då brukar jag svara "okej, ha det fint".. sedan brukar tjejerna berätta en halv livshistoria blablabla brukar bara svara kort och små drygt "okej" "det blir nog bra" eller något.. sköter du det rätt får du i 9/10 fall deras nummer = problem solved den vägen..

Angående dejten, jag kör nästan BARA sexträffar.. Eller det är det enda jag gör mer eller mindre. Eskalerar väldigt mycket, skriver sexuella sms, gör henne snuskigt kåt. Sen när det väl kommer till träff blir det antingen någon bärs ute på en pub för att kolla att kemin är ok, sen är det bara att ta med henne hem eller ligga på pubtoan..
2013-05-22,17:46,
Inlägg: #7
dejttyp - om man bara vill ligga?
Yee, lyssna på trollis. Jag har aldrig försökt mig på online-game men FUCK vanliga jävla träffar som en fika och lära känna varandra. Vill du bara knulla olika bitches så lyssna på hans råd =)))))) Fan jag har damp igen, jävla dmaa.
2013-05-22,19:58,
Inlägg: #8
dejttyp - om man bara vill ligga?
+Reps troll . Bra stuff
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-05-22,20:07,
Inlägg: #9
dejttyp - om man bara vill ligga?
yeah. får sno det.
2013-06-28,17:11,
Inlägg: #10
dejttyp - om man bara vill ligga?
Har nu lekt ett tag på badoo och pannkakan. Har fått bra respons träffat två brudar men har skaffat hur många nummer o kik-kontakter som helst. Problemet är att jag kommer in på sex men verkar som många har problem att träffa en irl efter man haft hårt chattsex. Särskillt lite finare brudar, även fast de gillar när man skriver så verkar de bli nån block när man ska träffas. Också blivit anklagad för att bara vara ute efter sex. Så frågan e om man inte ska tona ner själva sexsnacket och istället styra en date och köra därifrån. Jag menar har ju rätt så grovt chattsex så en del blir nog skrämda. Verkar hur som vara lättare att styra date med brudarna man tar det lite lugnare med.
2013-06-28,17:12,
Inlägg: #11
dejttyp - om man bara vill ligga?
Eller hur gör du trollet? Kommer du in på sex efter ni bestämt själva daten, tell me please?!
2013-06-29,00:03,
Inlägg: #12
dejttyp - om man bara vill ligga?
Gah. Precis samma sak hände igen med en heting. vad ska man svara på t.ex. vad är du ute efter? Alla verkar typ vilja att man ska säga relation fast man inte är det.
2013-06-29,04:11,
Inlägg: #13
dejttyp - om man bara vill ligga?
Juice4evah Skrev:Gah. Precis samma sak hände igen med en heting. vad ska man svara på t.ex. vad är du ute efter? Alla verkar typ vilja att man ska säga relation fast man inte är det.

Vad svarar du då?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-29,10:05,
Inlägg: #14
dejttyp - om man bara vill ligga?
Brukar svara något liknande "allting börjar ju ändå med sex ;P" men även kört mer casual att "det beror på tjejen vad jag är ute efter"
Händer också att jag blir anklagad "brukar du ta hem brudar från xxx(exempelvis badoo) o slänga runt som vantar?!" när/efter jag har chattsex. Känns som alla tjejer tror att jag drar hem massor av brudar från nätet för att man e rätt så bra på hårt chattsex.

Men antar att jag måste börja försöka bygga komfort som nån sa rätt så direkt efteråt så att alla inte tror man är nån "sexgalning". Problemet är bara känns som man redan fått den stämpeln under/efter chattsexet och kan va svårt att tvätta bort. Aja ska försöka bygga mycket komfort med bruden jag körde med sist igårkväll och se vad som sker.
2013-06-29,13:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-29,13:22 av {2} russel.)
Inlägg: #15
dejttyp - om man bara vill ligga?
Juice4evah Skrev:Brukar svara något liknande "allting börjar ju ändå med sex ;P" men även kört mer casual att "det beror på tjejen vad jag är ute efter"
Händer också att jag blir anklagad "brukar du ta hem brudar från xxx(exempelvis badoo) o slänga runt som vantar?!" när/efter jag har chattsex. Känns som alla tjejer tror att jag drar hem massor av brudar från nätet för att man e rätt så bra på hårt chattsex.

Men antar att jag måste börja försöka bygga komfort som nån sa rätt så direkt efteråt så att alla inte tror man är nån "sexgalning". Problemet är bara känns som man redan fått den stämpeln under/efter chattsexet och kan va svårt att tvätta bort. Aja ska försöka bygga mycket komfort med bruden jag körde med sist igårkväll och se vad som sker.


Det roliga är att TobiasK är riktigt grym på detta(interntt och IRL). Han har råsexuell frame(mkt sexchatt+kukbilder etc) och det oftast hem(alltså inte såmkt frågor om "drar du hem blabla", ingen LMR), även fast han är ginger liksom.

Så de blir oftast bara kåta och skickar bilder, vill ses snabbt etc. kolla hans konvos.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,403 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,315 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Vad vill hon?! trollface 15 5,966 2013-05-10,00:37
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Vill du ha sex? Jesus Resurrected 1 1,216 2013-01-23,01:46
Senaste inlägg:: Jesus Resurrected

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}