LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
BCAA - ökar svett?
2013-05-30,20:09,
Inlägg: #1
BCAA - ökar svett?
Började köra BCAA idag och noterade att jag svettades kanske fyra ggr så mkt mot vad jag bruksr göra. Någon mer som märkt detta efter att ha tagit detta? Sitter på mobilen bara och hittade inget direkt om detta när hag googlade..
2013-05-30,20:12,
Inlägg: #2
BCAA - ökar svett?
Faktiskt inte, dock svettas jag som en jevla SUPER GALNING på dmaa!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-30,20:23,
Inlägg: #3
BCAA - ökar svett?
Hittade nån gammal tråd om detta på BB forumet men det avfärdades där. Kanske bara r första ggn som kroppen utsätts för det lr nåt. Svettas du på dmaa? Sjukt, jag hade ibga probs med det när jag körde gamla jack3d men toksvettades av craze.
2013-05-30,20:24,
Inlägg: #4
BCAA - ökar svett?
Jo linnet eller shirten jag tränar i blir DYNGSUR och svetten stinker riktigt jävla illa också HAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-31,01:03,
Inlägg: #5
BCAA - ökar svett?
Evilvalle Skrev:Jo linnet eller shirten jag tränar i blir DYNGSUR och svetten stinker riktigt jävla illa också HAHA
Hahah, du är inte ensam! Jag är alltid den lökigaste BY FAr på gymmet när jag är på DMAA. och lukten går inte av för hackor den heller Big Grin
Commander Skrev:Hittade nån gammal tråd om detta på BB forumet men det avfärdades där. Kanske bara r första ggn som kroppen utsätts för det lr nåt. Svettas du på dmaa? Sjukt, jag hade ibga probs med det när jag körde gamla jack3d men toksvettades av craze.
Men det var inte så stora doser DMAA i jack3d! När man tar rent DMAA så blir det en hel del mer =)

Eller ja, valle kanske inte tar så mkt, fuck do i know. Men jag tar iaf 100mg eller mer per gång!

Har dock en teori om varför man lökar extra-extra mycket; man har sånt jävla fokus att man glömmer bort att andas, vilket resulterar i ännu mer svett.
2013-05-31,02:24,
Inlägg: #6
BCAA - ökar svett?
Dmaa i jack3d är runt 30mg per skopa, dvs 3skopor (som är maxdos) = 90-100mg.

Jag tar 100mg per gång, kanske måset höja till 150 snart för jag börjar fan bli tolerant
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-31,12:51,
Inlägg: #7
BCAA - ökar svett?
Evilvalle Skrev:Dmaa i jack3d är runt 30mg per skopa, dvs 3skopor (som är maxdos) = 90-100mg.

Jag tar 100mg per gång, kanske måset höja till 150 snart för jag börjar fan bli tolerant
Jag tycker toleranser ökar riktigt fort. Var uppe på runt 300mg ett tag men sen överdoserade jag så jävla hårt en gång så jag fick LSD pupiller, tog en liten paus och nu försöker jag hålla mig omkring 100~ish. Dock ögonmåttar jag bara så har ingen egentligen koll på hur mkt det faktiskt är
2013-05-31,21:51,
Inlägg: #8
BCAA - ökar svett?
Evilvalle Skrev:Dmaa i jack3d är runt 30mg per skopa, dvs 3skopor (som är maxdos) = 90-100mg.

Jag tar 100mg per gång, kanske måset höja till 150 snart för jag börjar fan bli tolerant

Blandar du DMAA med annat pwo? Skulle låta lite väl för mycket om man mixar med annat shit


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Punktlista för hur man ökar sitt testosteron Ragnarök 119 83,177 2016-03-04,10:25
Senaste inlägg:: Groda

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}