LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
2013-06-12,19:59,
Inlägg: #1
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Har träffat en brud som jag känner lite extra för, var jävligt längesen jag hookade upp med en brud så bra. Men grejen är att hon försöker göra mig svartsjuk hela tin, båda är intresserade av varandra då hennes polare varit på mig flera gånger om det.

Men som igår när vi var ut ett helt gäng så sitter hon och tar "puss på kind bild" med nån snubbe mitt framför mig, lika när vi stod på dansgolvet och började strulade, så 20sekunder efter går hon bort ifrån mig en meter till en annan snubbe och börjar dansa sexigt framför honom, samt efter krogen så "dissade" hennes gäng vårt gäng för att dra på efterfest med några andra, varav jag ringde en annan brud och cirka 1 timme senare så ringer hon flera gånger och frågar om hon får komma, varav jag förklarar att jag är med en annan "sara" just nu och får då ett sms "är det inte fel sara som ligger i din säng just nu.."

Och idag så festar hon med min polare och har kanske smsat 3-4 bilder där som står och "håller om" varandra.

Som det är just nu så spelar jag oerhört kylig fast jag tycker det är sjukt drygt, som när hon dansade med den där killen mitt framför mig så gick jag bara till närmsta brud eller som när hon dissade mig igår så ringde jag en annan brud.
2013-06-12,20:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-12,20:23 av {2} confused....)
Inlägg: #2
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Brudar av den typen är så jävla efterblivna. Skulle inte förvåna mig om du konfronterar henne med detta och säger att om hon är intresserad av dig så är det sluta med det idiot beteéndet som gäller så kommer hon tvärneka in i döden att hon försöker göra dig svartsjuk eller ens flörtar med någon annan.

Hur du ska lösa detta har jag dock ingen lösning på, eftersom när brudar beter sig så mot mig blir jag sur/avtänd, konfronterar dom och skäller ut dom om dom inte erkänner och ber om ursäkt. Sen är relationen förstörd eftersom dom aldrig ber om ursäkt och alltid tvärnekar vilket resulterar i att jag skäller ut dom så hårt att dom tappar intresset för mig.

Sen när jag lugnat ner mig lite ångrar jag mig alltid lite att jag inte utnyttjade dom som sexdockor, men då är det försent. :S

Och om hon nu mot förmodan erkänner att hon drog ifrån dansgolvet precis efter ni hånglat för att göra dig svartsjuk, så kommer det av någon random helt jävla långsökt anledning vara ditt fel att hon gjorde så. Trots att du absolut inte gjort någonting annat än att visa intresse för henne och hon bara rakt igenom beter sig som en idiot.
2013-06-12,20:22,
Inlägg: #3
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Sant, synd bara att hon ska bete sig på det här sättet när hon är hur skön som helst annars, men så fort alkohol blir inblandat. Blir också jävligt lack, särskilt när hon är med den polaren som har gått bakom ryggen på en annan polare med en brud, känns jävligt drygt. Skulle jag konfrontera henne så får hon ju den reaktionen som hon vill se och det vill jag inte.
2013-06-12,20:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-12,20:36 av {2} confused....)
Inlägg: #4
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
sjoggaa Skrev:Sant, synd bara att hon ska bete sig på det här sättet när hon är hur skön som helst annars, men så fort alkohol blir inblandat. Blir också jävligt lack, särskilt när hon är med den polaren som har gått bakom ryggen på en annan polare med en brud, känns jävligt drygt. Skulle jag konfrontera henne så får hon ju den reaktionen som hon vill se och det vill jag inte.

Exakt, det som är så jävla sjukt med denna typen av brudar. Dom försöker skapa en reaktion genom att beté sig så här, trots att dom är intresserade av dig, och visar du en reaktion tappar dom sitt intresse eftersom du reagerade "för ingenting" och hon har ju inte ens gjort något. :S Hon försökte inte aaaals göra dig svartsjuk och hon har absoluuuuut inte flörtat med några andra. hihi. *facepalm*

Men man ska aldrig säga aldrig, det kan hända att hon gör det omedvetet eftersom brudar flyger så jävla högt på molnen idag på grund utav extrem feminismen som är i Sverige att dom faktiskt tror det är så jävla naturligt och okej att göra så som brud att det inte ens finns på deras karta att dom gjort fel.

edit : Jag själv har som sagt ingen aning om hur det ska lösas, eftersom jag blir så äcklad och förbannad på sånt här betéende att jag skäller ut brudarna så hårt att relationen blir förstörd.

Hade jag varit dig så hade jag bestämt men sansat konfronterat henne och sagt att om hon är intresserad så är det sluta med detta beteénde som gäller och börja dejta dig seriöst och ni enbart håller er till varandra. Och hade hon inte erkänt sitt misstag och krypit med svansen mellan benen och bett om ursäkt och anpassat sig så hade jag faktiskt skitit i om relationen var slut. För en sån brud skulle jag fan aldrig kunna tänka mig ett förhållande med. Och har man fått känslor för någon fungerar det inte att förtsätta som vänner, det blir bara frustrerande och sårande så det är lite "win-win" för dig även fast hon inte erkänner och eran relation till varandra tar slut eftersom det helt inte funkar i längden att ha känslor för en brud som gör så.
2013-06-12,20:36,
Inlägg: #5
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
confused... Skrev:Exakt, det som är så jävla sjukt med denna typen av brudar. Dom försöker skapa en reaktion genom att beté sig så här, trots att dom är intresserade av dig, och visar du en reaktion tappar dom sitt intresse eftersom du reagerade "för ingenting" och hon har jug inte ens gjort något. :S

Men man ska aldrig säga aldrig, det kan hända att hon gör det omedvetet eftersom brudar flyger så jävla högt på molnen idag på grund utav extrem feminismen som är i Sverige att dom faktiskt tror det är så jävla naturligt och okej att göra så som brud att det inte ens finns på deras karta att dom gjort fel.

Håller med om allt du skriver för det stämmer så jävla bra, flera gånger när vi har festat med hennes polare så har några av dom börjat ragga på mig när dom var för "fulla" och då började hon helt plötsligt slita o dra i mig, dubbelmoral much??
2013-06-12,21:09,
Inlägg: #6
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Skit i henne, sen när hon kommer krypandes tillbaka så sätter du på henne utav ba helvete.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-06-12,21:09,
Inlägg: #7
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Läs om din text ur nån annans perspektiv och kom till insikt om vilken jävla slyna din nuvarande brud är. Gå sen och haffa nya chix. Det är uppenbart att hon har noll respekt för dig när hon uppmärksamhets-horar sig rakt framför ögonen på dig, med alkohol som ursäkt. Det är inte drycken det är fel på,det är hon.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-06-12,21:29,
Inlägg: #8
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
golvmopp Skrev:Läs om din text ur nån annans perspektiv och kom till insikt om vilken jävla slyna din nuvarande brud är. Gå sen och haffa nya chix. Det är uppenbart att hon har noll respekt för dig när hon uppmärksamhets-horar sig rakt framför ögonen på dig, med alkohol som ursäkt. Det är inte drycken det är fel på,det är hon.

Brud är väl att ta i, dåligt formulerat av mig kanske, börjar få lite känslor för henne och jag vet att hon har för mig också. Med tanke på hennes utseende då hon är riktigt jävla snygg så kan jag tänka mig att hon är van att få som hon vill, så ska göra kaos i hennes i huvud och bara var så oförutsägbar som möjligt, hon kan skicka bilder där hon medvetet skriver "snygg va Wink" för att få min uppmärksamhet.

Gör som ni säger och skiter i henne ett tag.
2013-06-12,22:14,
Inlägg: #9
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Haha måste bara flika in med en update hur hon skicka för 10min sen.

Jag: Snygg tröja
Hon: tack
Jag: menade david(polare)
Hon: Stor risk, du är det enda jag har.
Jag: haha om det ändå vore så väl
Hon: Bild 1, pussar random snubbe på kinden.
Jag: Ser bra ut, kör hårt =D
Hon: Bild 2, kysser samma snubbe.
Hon: ja det är hårt!
Jag: Så det ska vara
Hon: jajamensan
Hon: Bild 3, kyss igen.

hahaha some of these girls asså
2013-06-12,22:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-12,22:19 av {2} confused....)
Inlägg: #10
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Alltså, fråga henne varför hon skickar bilder när hon kysser killar och försöker göra dig svartsjuk?

Jag vill se vad hon svarar, det lär du också vilja.
2013-06-12,22:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-12,22:33 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #11
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Har skrivit men svaret lär väl komma i natt runt 4 när hon har nyktrat till och kommer med någon pinsam ursäkt.

Gjorde som golvmopp sa och messade en brud jag träffat en gång förr så ska träffa henne om någon timme och ska knäppa kort när jag tar henne bakifrån Wink
2013-06-12,23:59,
Inlägg: #12
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Cruz Skrev:Skit i henne, sen när hon kommer krypandes tillbaka så sätter du på henne utav ba helvete.
+1
golvmopp Skrev:Läs om din text ur nån annans perspektiv och kom till insikt om vilken jävla slyna din nuvarande brud är. Gå sen och haffa nya chix. Det är uppenbart att hon har noll respekt för dig när hon uppmärksamhets-horar sig rakt framför ögonen på dig, med alkohol som ursäkt. Det är inte drycken det är fel på,det är hon.
+1
2013-06-13,04:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-13,04:41 av {2} russel.)
Inlägg: #13
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
sjoggaa Skrev:Har skrivit men svaret lär väl komma i natt runt 4 när hon har nyktrat till och kommer med någon pinsam ursäkt.

Gjorde som golvmopp sa och messade en brud jag träffat en gång förr så ska träffa henne om någon timme och ska knäppa kort när jag tar henne bakifrån Wink

HAHAH ja fyfan vad kul om du gör det sjogga!! Update sen!! Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-13,12:44,
Inlägg: #14
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Vet inte vad ni har för krav, men om en tjej gör så mot mig så ignorerar jag henne. Vill inte ha med såna brudar att göra, det är ett äckligt beteende och det går bort direkt.
2013-06-13,13:46,
Inlägg: #15
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Låter som att du hanterade första kvällen helt utmärkt, att dra med en annan tjej.
2013-06-13,15:16,
Inlägg: #16
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Ey Confused - gå ut mer. Destruktivt att ta dina råd när du hyser ett sånt hat mot kvinnor. Och FUCK rationaliseringen att det är feminismens fel.

Sjoggaa - Ur mitt perspektiv, som kan vara fel självklart, så får jag känslan av att hon inte vet var hon har dig. Och du gör inte situationen lättare när även du betéer dig likadant som hon, dock i en mindre skala. Var tydlig med vad du vill ha av det ni nu har, stå på dig och var självsäker i det. Fortsätter hon då som hon gör... ja då är hon en idiot, vill ha bekräftelse och då är det hennes fel och förlust Wink
2013-06-13,15:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-13,15:31 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #17
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Haha den där bruden låter som majoriteten av brudar som drar till magaluf; min polare var där å kom hem för drygt en vecka sen å berätta om attentionwhorandet där å när brudar inte lyckas "vinna över en kille" så börja dem försöka göra dem svartsjuka.

Han berätta oxå om en grym snubbe han observera som BARA stod vid baren å log å lät tjejer komma fram, prata, investera mer i han, å när de drog därifrån så försökte de göra honom svartsjuk, men han bara stod kvar, vickade på rumpen å njöt av sin dryck. Det slutade varje kväll att han gick hem med någon å vid ett fall så drog två tjejer ut honom från krogen för de lyckades inte få honom svartsjuk, enligt min polare då.

Så tydligen äré 100 % awesome att bara skratta åt, för det är på ett visst, "vunnet" kort när tjejen anstränger sig för att göra en svartsjuk (hon kunde ju lika gärnat sketet i en el hur?). Så chilla å njut över att hon anstränger sig hårt, skratta åt det å le med ögonens blick, "haha du e så gullig när du försöker så för mkt!", ett tips från min polare som varit där alla attentionwhores tycks hänga 24/7.
2013-06-13,16:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-13,16:55 av {2} confused....)
Inlägg: #18
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Eriksson Skrev:Ey Confused - gå ut mer. Destruktivt att ta dina råd när du hyser ett sånt hat mot kvinnor. Och FUCK rationaliseringen att det är feminismens fel.

Sjoggaa - Ur mitt perspektiv, som kan vara fel självklart, så får jag känslan av att hon inte vet var hon har dig. Och du gör inte situationen lättare när även du betéer dig likadant som hon, dock i en mindre skala. Var tydlig med vad du vill ha av det ni nu har, stå på dig och var självsäker i det. Fortsätter hon då som hon gör... ja då är hon en idiot, vill ha bekräftelse och då är det hennes fel och förlust Wink

Tillbaka till grottan med dig och kom tillbaka när du slutat trippa.

Lär dig läsa samtidigt också för jag har inte gett ett jävla tips eller råd i tråden och skriver t.o.m att jag inte har en lösning på detta.

Och fuck rationaliseringen och att feminismen påverkar brudar idag? Big Grin Hhahah HAHAHAHAH Jag undrar vem av oss som behöver ta oss ut mer. Det statementet får mig att undra om du någonsin i hela ditt liv ens varit utanför dörren.

Och som vanligt när feminister är i farten försöker du få det till att det är TS fel att bruden beter sig som en komplett idiot och han måste vara eextra tydlig, likt om man pratat med ett efterblivet barn(bruden är barnet). Du tycker inte det räcker med att han står och dansar och hånglar med henne? Då är det TS "som inte visat intresse nog" när bruden helt random sticker iväg till en annan kille på dansgolvet.

Låt mig gissa, Gudrun Äckelman är din största idol?
2013-06-13,16:51,
Inlägg: #19
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
Yes alltså jag år ju inte bättre själv, jag ligger med brudar ändå MEN jag försöker aldrig göra henne svartsjuk, antar att det retar henne att jag inte bryr mig som de flesta av er säger.

Hon skrev imorse btw.

Jag: varför skickar du bilder när du kysser killar, försöker du göra mig svartsjuk eller vad?
Hon: bild 4, kysser en tjej.
Hon: uppenbarligen lyckas jag Wink
Jag: haha inte ens nära, men gulligt att du försöker iaf Wink
2013-06-13,17:00,
Inlägg: #20
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera?
sjoggaa Skrev:Yes alltså jag år ju inte bättre själv, jag ligger med brudar ändå MEN jag försöker aldrig göra henne svartsjuk, antar att det retar henne att jag inte bryr mig som de flesta av er säger.

Hon skrev imorse btw.

Jag: varför skickar du bilder när du kysser killar, försöker du göra mig svartsjuk eller vad?
Hon: bild 4, kysser en tjej.
Hon: uppenbarligen lyckas jag Wink
Jag: haha inte ens nära, men gulligt att du försöker iaf Wink

haha bra skrivet. precis, hon vill "vinna över" dig med så hon kan gå vidare, vilket inte låter som en hälsosam vana för hennes del, men men, no one' perfect! ^^,


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har "polarn" hotat mig? Vad göra? Entreprenören 18 3,685 2018-01-07,03:44
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,389 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,557 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,211 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,568 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,045 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,180 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,723 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,718 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören
  HUR fan ska man göra?!?!?! Flumrider 10 5,089 2013-10-19,19:41
Senaste inlägg:: Player

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}