LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Feelings för osäker brud
2013-10-03,04:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-03,04:34 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #1
Feelings för osäker brud
Har känt en brud "Clara" och hennes polare i ett år ungefär, vi är ett gäng som brukar festa med Clara och hennes tjejpolare, men på senare tid så har vi träffats privat. Jag är high value i henne och hennes vänners ögon, dom dras ständigt till mig, tror att mitt liv cirkulerar kring fitta, har ett antal på 70+ och är en player.

Det började med att hon frågade om jag hade sovplats till henne efter krogen, jag var hemma och var nykter. "Fine tänker jag" när jag sedan försöker på henne så är hon totalt iskall och ligger med ansiktet bortvänt och säger att hon är trött.

Så jag byter taktik och börjar ta det lugnt istället, vi masserar varandra, ligger tätt med varandra och så fort jag lägger en hand på låret eller röven så blir hon iskall.

Fortsätter träffa henne och hon sover kvar, då hon ger dom vibbarna att hon verkligen är intresserad så fortsätter jag försöka. Så tillslut bestämmer jag mig för att ignorera henne, hon frågar "varför jag är sur" var på jag fortsätter ignorera.

Har en polare som ligger med Claras polare och han frågade henne om vi hade legat fast han redan visste det, varav tjejen säger att Clara inte kommer ligga med mig.

Någon vecka senare så drar jag och mina polare på fest hemma hos det här brudgänget. Ignorerar henne hela kvällen och är mycket med en av hennes kompisar "Sandra" som klänger på mig vilket Clara ser och ger mig blickar, på väg till krogen så går jag och Sandra in tillsammans, vilket får hennes andra kompisar att fråga om jag "bytt bort" Clara.

Säger nått skämtsamt och går in på krogen, när det är ungefär en halvtimme och jag står med Sandra kommer Clara fram och börjar strula med mig och säger att vi ska hem till mig. Tänker fuck it den här gången måste det ju gå, så vi drar och köper mat och går hem till mig, blir samma visa och båda somnar.

Ja, jag vet att ni tänker att bara är att träffa andra, det gör jag redan, sorgligt nog så känner jag extra för henne.

Ska jag bara fråga henne rätt ut vad hon vill med mig eller hur ska jag lägga upp det, sjukt förvirrad.
2013-10-03,04:42,
Inlägg: #2
RE: Feelings för osäker brud
Hur blir hon kall?
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-10-03,04:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-03,04:48 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #3
RE: Feelings för osäker brud
(2013-10-03,04:42)Ragnarök Skrev: Hur blir hon kall?

Kryper ihop, rör sig inte och vänder sig bort.
2013-10-03,08:26,
Inlägg: #4
RE: Feelings för osäker brud
Min view på ditt provblem: Du har provat två gånger nu med samma resultat, i.e. läge att byta taktik. Det handlar nog om att hon inte är helt säker på om hon är tillräckligt attraherad av dig för sex. Gissningsvis beter hon sig på det viset för att se hur mycket hon kan kontrollera dig. Dvs det handlar om egoboost/manipulering från hennes sida, inse egoboosten hon får om hon lyckas vira dig, high value player med 70+ lays, runt sitt finger. Gissningsvis har känslorna även uppkommit pga hon leker svår/manipulerar.

Har varit med om något liknande innan jag var så upplyst och medveten som jag anser jag är idag, fortsatte på samma vis tills hon bröt kontakten när hon insåg att jag var för lätt att kontrollera basically (tro mig, hon visade väldigt mycket intresse och det var inputen jag fick från mina vänner också, därför jag kept going). Ångrar mycket att jag gav henne så mycket uppmärksamhet, inte för att jag har några känslor för henne idag, blir faktskt tvärtom väldigt avtänd av sådana brudar (och det verkar finnas mycket sådana emotionellt skadade tjejer dessa dagar), men för att man tappar mycket självrespekt, som är det viktigaste av allt.

Det du ska göra är att skita i henne och om du får möjlighet gå hem med Sandra, gärna så Clara ser eller får reda på det. Dvs visa att du verkligen inte bryr dig (dont give a fuck, tipset som ges ut medt frekvent här) och sätt hennes beteende på plats. Endast då visar du att du är en true alpha dawg (och då kommer hon krypande efter din kuk, typ).
2013-10-03,08:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-03,08:59 av {2} russel.)
Inlägg: #5
RE: Feelings för osäker brud
Håller med cogo.

Testa att skicka ngt som " har tänkt lite, du är nog inte min typ, så låt oss bara vara vänner" ngt i den stilen så att du slår bort bekräftelse/ego stolen som hon står på atm.Redan här kommer hon troligtvis att börja investera mkt mer och få henne där du vill ha henne. Snyggt sen som om du hänger/ligger med Sandra, kommer defenetivt komma fram till klara och då bör det vara klart.

Jobbigt om du väl har känslor för henne, men I Guess att du bör ignorera de ett tag om planen ska funka.

Lycka till och uppdatera.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-03,10:16,
Inlägg: #6
RE: Feelings för osäker brud
Låter som dina "känslor" är ett resultat av hennes manipulation, hon leker ju med dig. Möjligen helt omedvetet från hennes sida, men det är inprogrammerat hos tjejer att göra det när mannen tillåter det. Tycker också du borde fundera på varför du faller för den typen av tjejer? Är hon så fantastisk eller är det den uteblivna bekräftelsen?

Vill du ha henne så är det dags att skapa osäkerhet hos henne för nu vet hon exakt var hon har dig. Push n pull, skapa svartsjuk och allt det där.
2013-10-03,10:55,
Inlägg: #7
RE: Feelings för osäker brud
Jag tycker du ska skita i henne totalt, hon har tackat nej till sex två gånger och det är två gånger för mycket. Om hon nu tror att du är en player som doppat 70+ så vet hon ju att du kan få fitta på annat håll. Så ignorera henne och när hon kryper tillbaka så säger du t ex som rusell sa "Du har fått dina chanser men jag är inte intresserad längre men vi kan ju va polare"
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-10-03,15:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-03,15:16 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #8
RE: Feelings för osäker brud
Jagar inte henne på något sett alls, nästan bara hon som investerar(förutom dom gånger vi sovit med varandra) visst jag svarar om hon skriver, men alla gånger vi träffats privat har varit på hennes bevåg.

Av nån konstig anledning så dras jag till det jag inte kan få, hur sjukt det än låter, ja hon är skön en brud och ser riktigt bra ut.

Om jag drar denna "har tänkt lite, du är nog inte min typ, så låt oss bara vara vänner" tycker det bara är en ursäkt för att rädda mig själv ifrån ett misslyckande, men det kanske bara är jag som känner så?

Kör på det ni säger att nästan gång hon vill ses/sova över så skiter jag i henne, lär ju förvirra henne en del också.
2013-10-03,15:25,
Inlägg: #9
RE: Feelings för osäker brud
Håller med, du behöver inte skriva nåt sånt imo, får inte ut så mycket av det i detta fall I think.

Läs om means/end paradox, situationen kan mycket väl vara relaterad till det konceptet:
http://therawness.com/raw-concepts-means/
2013-10-03,15:44,
Inlägg: #10
RE: Feelings för osäker brud
Ni är intresserade av andra och det låter som att ni har en relativt ärlig kommunikation mellan er, det är den bilden jag får iaf.

Jag tycker det låter som att hon har något problem med det sexuella, kanske har hon blivit våldtagen eller liknande, haft en snubbe som behandlat henne sjukt illa ?(behöver inte vara såhär illa men något problem är det) Hon känner sig inte säker nog för att släppa in dig och frågan är nu om du pallar göra så att hon känner sig tillräckligt säker? Är det värt det för dig, är du intresserad av att snacka på djupet på det sättet och bygga "that level of trust"?

Kan såklart vara andra saker som att det spelas spel och liknande men jag får känslan att du skulle ha koll på det då.
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-10-03,18:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-03,18:42 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #11
RE: Feelings för osäker brud
(2013-10-03,15:44)Jesus Resurrected Skrev: Ni är intresserade av andra och det låter som att ni har en relativt ärlig kommunikation mellan er, det är den bilden jag får iaf.

Jag tycker det låter som att hon har något problem med det sexuella, kanske har hon blivit våldtagen eller liknande, haft en snubbe som behandlat henne sjukt illa ?(behöver inte vara såhär illa men något problem är det) Hon känner sig inte säker nog för att släppa in dig och frågan är nu om du pallar göra så att hon känner sig tillräckligt säker? Är det värt det för dig, är du intresserad av att snacka på djupet på det sättet och bygga "that level of trust"?

Kan såklart vara andra saker som att det spelas spel och liknande men jag får känslan att du skulle ha koll på det då.

Nja tror inte hon har blivit våldtagen eller nått då jag vet att hon har legat med killar som ser ut som skräp, det som gör mig frustrerad, känns mer som om att hon håller igen för att jag ska kasta bort henne eller säga till mina polare att hon var dålig.

Kan ju vara jag som inte är tillräckligt dominant på henne också, blir själv osäker när hon beter sig så där.
2013-10-03,18:41,
Inlägg: #12
RE: Feelings för osäker brud
(2013-10-03,18:34)sjoggaa Skrev: Nja tror inte hon har blivit våldtagen eller nått då jag vet att hon har legat med killar som ser ut som skräp, det som gör mig frustrerad, känns mer som om att hon håller igen för att jag ska kasta bort henne eller säga till mina polare att hon var dålig.


Då är det ju inte det som är problemet då (tack och lov). Jag skulle satsa på att bara vara ärlig när ni hamnar i samma/liknande situation igen, att du vill ha sex/är kåt på henne, fråga om hon är kåt på dig.

Svarar hon ja så fråga varför hon inte vill ha sex, säger hon nej eller inte vill diskutera saken alls så.... move on.

När du själv frågat det du undrar över så kommer det vara lättare att välja väg, nu så hamnar du i ingenstans typ och där är det jävligt segt att vara. Ser ingen anledning till varför du inte skulle fråga det du undrar över.
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-10-03,19:54,
Inlägg: #13
RE: Feelings för osäker brud
Helvete, fan vad brudar är krångliga alltså. Låter som hon är en sån som "vill äta kakan men ändå ha kvar den". Kanske inte kan appliceras på exakt det här sammanhanget, men att hon är en sån som har en reservpojkvän och ja... u know the deal.

Jag skulle fråga henne rakt ut vad fan hon vill (då varken du jag eller någon annan har en jävla aning), svarar hon någorlunda vettigt så fine, annars är det ju bara att skita i henne. Ödsla inte din viktiga tid på en sån attentionwhore.
2013-10-03,20:02,
Inlägg: #14
RE: Feelings för osäker brud
Ye, får göra det, hennes kompis som ligger med min polare tyckte att jag skulle göra samma sak, hon vet tydligen vad som försigår men vägrar berätta utan jag får fråga själv, skulle det visa sig att hon bara gör det för bekräftelsen blir jag rädd på riktigt.
2013-10-03,21:09,
Inlägg: #15
RE: Feelings för osäker brud
Det kan inte vara så att hon är rädd att om ni ligger med varandra så kommer du bara vandra vidare till någon annan efteråt?
2013-10-03,21:21,
Inlägg: #16
RE: Feelings för osäker brud
(2013-10-03,21:09)bitchesbetrippin Skrev: Det kan inte vara så att hon är rädd att om ni ligger med varandra så kommer du bara vandra vidare till någon annan efteråt?

Precis det jag tror, allt verkar för osammanhängande annars.
2013-10-13,13:41,
Inlägg: #17
RE: Feelings för osäker brud
Any updates? :-)
2013-10-14,23:23,
Inlägg: #18
RE: Feelings för osäker brud
Yo inget sms eller nåt. Styr upp så hon går hem med dig igen. O behandla henne som en killpolare. Försök INGET. Alltså friendzonea henne totalt.

1. Dissar du henne rakt av nu kommer du inte ha en chans ändå pga du bekräftar hennes perspektiv att du bara är ute efter sex.
2. Pushar du igen lär du faila o sjunka ytterligare.

istället så låtsas att ni är polare. Hooka med andra tjejer, medan du behandlar henne som en lillasyrra/polare.

Det lär fixa det. Få hem henne, men försök som sagt inget. Belöna henne när hon försöker på dig, strula osv. Men eskalera inte o var den som avbryter det först.

Behandla henne som hon behandlar dig nu.
2013-10-19,19:21,
Inlägg: #19
RE: Feelings för osäker brud
yooo, glömde helt bort att uppdatera.

Ignorerade henne i 2v och hon hörde av sig på nått sätt nästan varje dag, anyway, hennes kompis sa att hon bara spelade på bekräftelsen. Hon hörde av sig igen och frågade varför jag var så off mot henne och jag förklarade varför.

"Jag har inte alls tänkt i dom banorna som du har gjort, jag skulle vilja säga att jag tycker om dig mer än som kompis för du är en super kille och har försökt få fram dom känslorna. Jag vet nog inte själv vad jag vill, kanske därför jag är som jag är.. Försöker typ själv lista ut det, men gör det inte på rätt sätt..."

Har inget bra svar så låter det vara så länge, lär säkert stöta på henne på halloween. Fortsättning följer för de nyfikna.
2013-10-20,04:54,
Inlägg: #20
RE: Feelings för osäker brud
Härligt vilken investering för henne. Hennes Guard sjunker...
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,573 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,250 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,598 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,205 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,747 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Brud med pojkvän JohnDoe 14 5,475 2013-07-10,15:20
Senaste inlägg:: russel
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,664 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. vinividivici 8 3,385 2013-04-21,00:41
Senaste inlägg:: vinividivici
  Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa? Nooblet 17 6,692 2012-12-25,17:53
Senaste inlägg:: Nooblet
  Flakeande brud som visar intresse/hör av sig Colonel Love 2 1,387 2012-05-21,00:19
Senaste inlägg:: Cruz

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}