LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
2013-06-13,15:48,
Inlägg: #1
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
One här! Tänkte först lägga ut denna tråd på nybörjartråden men detta känns som ett ganska generellt ämne som jag tror alla kan uppleva någon gång (hoppas jag) så därför la jag den här. Rätta mig ifall ni tycker den ligger fel. Haha.

Hur som helst jag är inte den bästa på Cold aproach och allt det innehar, som de flesta här på forumet håller på med. Jag har aldrig hållit på med det förrän jag kom tillbaks till Stockholm en månad sen. Men sen en månad tillbaks har jag gått ut ungefär tre ggr i veckan och pratat med minst 6 random snygga tjejer. Detta kan vara på nattklubbar eller bara ute på stan mitt på dagen. Jag tycker detta är sjukt spännande och roligt. Men vad jag börjat märka nu efter fyra veckor är att jag blivit lite less. Jag vet inombords att jag vill ut och fortsätta vara social och få nya erfarenheter men det har börjat bli svårare att ta sig ut och göra det.
Vanligtvis är jag inte den som vill diskutera liknande problem men med det dåliga vädret och tristessen som jag för tillfället lider av så tänkte jag se om någon annan själ här på forumet har upplevt något liknande och har något tips på hur man kan förändra dessa känslor.

Vad jag också upplevt med detta de senaste dagarna är att min AA har ökat lite vid varje set. Eftersom jag inte känner mig där, mitt MOOD är dåligt tänker jag. Jag tror Tyler Durden skulle kalla det "state".

En teori som jag har är sättet jag arbetar på. För varje dag jag går ute och gör detta så vill jag utmana mig lite mer. Göra något lite svårare, gå lite längre. Och jag tror kanske att detta suttit för hög press. Istället ska jag nog bara försöka njuta av att vara social med en vacker tjej. Utmaningar är bra men för mycket press kan vara dåligt tror jag. Så man kanske ska gå två steg fram och sedan ett steg bak.

Hur som helst nu har inledningen på tråden blivit ganska lång och jag tror jag har insätt vad jag ska göra tack vare det. Men om ni har något att tipsa om, säga eller berätta om egen erfarenhet så kör på mina öron är öppna!

Kommer nog ändå vara inlåst hela dagen, dumma regn!
2013-06-14,11:31,
Inlägg: #2
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
Det du upplever är den så kallade pain-perioden (smärtperioden). Den kan uttrycka sig som i nervositet, tvivlar på sig själv och att man kommer med rationaliseringar för att "strunta" i att gå ut och vara social med vackra tjejer.
Det enda du kan göra i stort sett är att..... Se det hela på ett långsiktigt perspektiv och tänka på hur jäkla grym du kommer att vara om du bara fortsätter att köra på. Det finns ingen quick fix, pain-perioden kan variera i längd och hur stark den upplevs.
Har själv haft en grym smärtperiod efter att ha daygamat i 15 dagar i rad. Fortsatte att köra på ändå, även fast det gick riktigt knackigt och att jag blev rejectad från första stund som jag sa nåt.

Keep it up man, och försök att ha roligt. Approcha mycket och skit i resultatet vilket leder till att du inte give a fuck och hon känner att du inte söker hennes bekräftelse = med hon blir intresserad på ett helt annat sätt.
2013-06-15,13:55,
Inlägg: #3
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
Tack man gjorde precisvad du skrev igår när jag var ute och fixade första numberclose plus kissclose kort efter. Känner fortfarande liknande men jag ska bara ta kämpa mig igenom och inte stanna upp.
2013-06-15,18:39,
Inlägg: #4
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
Utmaning, vara social, prata med tjejen allt är bullshit. DO YOU WANNA FUCK THE GIRL OR NOT?
2013-06-15,18:56,
Inlägg: #5
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
Det viktigaste är att approcha jäkligt mycket för att få bort rädslan att bli dissad. Ju mer du kör på desto mindre bryr du dig om vad som händer.

Gjorde själv en utmaning idag som var jäkligt utmanande för mig, tog hur lång tid som helst men nu är jag klar för dagen och det känns najs som fan.
Testa att öppna med en kram. Det var svårt som fan för mig, men på slutet orkade jag inte bry mig så jag sa till två tjejer som kom gående, Hej! Stanna!
Och sen gick jag in för att krama den första hon frågade vad jag gör, jag svarade ger dig en kram. Efter det så sa jag till hennes kompis, nu är det din tur och gav henne en kram.
Finns hur mycket saker du kan göra för att utmana dig själv. Gå fram till en massa tjejer och säg, hej du är söt, vad har du för nummer. Bara för att få in vanan att alltid gå för close. Sen om du får numret eller inte spelar inte så stor roll...
2014-05-27,17:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-27,19:38 av {2} Chris_93.)
Inlägg: #6
RE: AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
Jag är ett extrem-fall och jag tänker väldigt mycket, men vad jag gör för att hantera Approach Anxiety,
är att omformulera varför jag går fram till en tjej.

Det som fick mig att göra min första approach på en nattklubb är två saker:

1. Många kvällar av nervositet och sorgsna nätter som gjorde att jag en dag insåg att jag hade mått bättre av att bli HÅRT dissad av en tjej, än att gå hem utan att ha gjort någonting.

2. När jag gick ut för att ha roligt istället för att ligga.

En kväll bjöd jag hem lite grabbar på förfest hos mig och jag tänkte för mig själv "Ikväll ska jag gå ut och bli nobbad av en tjej, enbart så att jag har en rolig historia att berätta för mina vänner sen."
När jag verkligen menade detta, så gick jag fram till två tjejer vid en bar, började prata och gick fram till 5-10 tjejer eller tjejgrupper och en av tjejerna bjöd hem mig till henne. Dock så var jag så ny och så oerfaren att jag patetiskt nog inte ens vågade gå hem till henne, för min hjärna var inte förbered på sådan framgång. Och detta patetiska beteende upprepade jag med ett antal tjejer tills jag precis som för min approach anxiety insåg att jag var trött på att vara rädd och tänkte "Fuck it!", och det är historian till hur jag förlorade min oskuld.. xD

Nu är det lite lättare, för nu behöver jag bara tänka "Följ bara samma process och allt kommer ordna sig."

Jag hoppas att denna pinsamma lilla process jag genomlidit och nu delat, hjälper någon annan att inse att det är ens egna feghet eller "misslyckanden" som får en att växa och att utvecklas som person, så sträva efter det och var inte rädd för det.

/Chris
2014-05-27,19:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-27,19:10 av {2} Nicki.)
Inlägg: #7
RE: AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
Har man AA är det viktigt, eller bra, att umgås med killar som inte tar sig själva och dig på så stort allvar. Ni ska ha en vibe i kompisgänget att garva när det går skit för varandra.

Är vi ute och min kompis blir brutalt dissad så kommer han garvande tillbaka och får highfives för att han iallafall försökte. Detta gör att vad som än händer så har vi kul och att bli dissad känns tillslut som en jävligt kul grej och VIPS så vågar man caveman-style lyfta runt på tjejer och plocka nummer som en beast Wink

Jag tycker alltså att killar med grov AA ska försöka hitta andra erfarna pua´s som tar dom med ut och pushar dom.
2014-05-27,19:15,
Inlägg: #8
RE: AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
Har du provat sluta runka/sluta kolla på porr?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,362 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,532 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,017 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,027 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,969 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,681 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,009 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,330 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,409 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,414 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}