LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hon gjorde en U sväng
2012-02-22,16:39,
Inlägg: #1
Hon gjorde en U sväng
Tjabba! Hittade hit från cr, och det här verkar vara ett mer aktivt forum!

Träffade en söt tjej ute för ett tag sedan och vi klickade, hon adda min FB så flörtade vi lite där, hon började pusha för att träffas och gav mig hennes nummer. Någon dag senare så slänger jag iväg ett sms, och vi snackar lite, sen från ingenstans slutar hon svara(har inte skickat något sms sen det som inte vart besvarat). Sist vi smsade var i söndags, och jag hade gärna träffat henne imorrn eller på fredag. Hur ska jag gå till väga nu? Vänta tills hon hör av sig eller skicka iväg något med stilen "tjoo bruden blir det någon träff eller?". Tips välkomnas Smile
2012-02-22,16:53,
Inlägg: #2
Hon gjorde en U sväng
Ta kommandot. Styr till träff. Vänta inte på att hon ska göra det. Visa att du är THE MAN och tar tag i saker och ting. Det är det hon sitter och väntar på! "Tjaah!! Nu är det dags att du å ja träffas och diskuterar Ranelids oknäppta skjortor. Torsdag kväll över en öl nere på xxxxx. Be there!"
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-22,18:23,
Inlägg: #3
Hon gjorde en U sväng
Toledo: tror inte det, hon skrev att hon hade blivit ledsen om jag inte hört av mig och att hon lagade mat, mitt svar var : tur jag hörde av mig då, när ska du bjuda mig på middag?Wink ungefär så.
2012-02-22,18:39,
Inlägg: #4
Hon gjorde en U sväng
Visa smskonvon..

Ütifrån de du har skrivit så hade jag väntat, itne smsat henne om hon inte smsar dig. Skit i henne ifall hon inte svarar, hennes förlust
find it, fuck it, forget it.
2012-02-23,11:08,
Inlägg: #5
Hon gjorde en U sväng
(FB chatten slutade med att hon berättade att hon tyckte jag var så fin sist vi sågs och att hon hoppas att jag inte är något player, sen gav hon mig sitt nummer)
Jag(drygt ett dygn efter jag fått numret): Snyggt sätt att få mig att höra av mig
Hon: Haha aaa, jag tyckte det!
Jag: Ja din plan funkade ju iaf
Hon: I'm a genius vad gör duu?
Jag: Vad hade du gjort om jag inte hade hört av mig då? Är på väg ner till stan ) sj?
Hon: Gråtit lite? ) Aha, vad finns det för kul att göra på stan på en söndag? Näe jag håller på att laga middag.. Kocken vettu!
Jag: Tur jag hörde av mig då Smile ska handla mat med en polareSmile ååh sweet, när ska jag få smaka då?
2012-02-23,12:06,
Inlägg: #6
Hon gjorde en U sväng
Det ser bra ut Smile
Styr det mot träff. Simpel: "VI borde träffas fredag.. Smile"
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-02-23,16:04,
Inlägg: #7
Hon gjorde en U sväng
Äh händer att man missar att svara på ett sms då och då.. Hon kanske satt på dass eller vad som helst? Jag glömmer jävligt ofta att svara på sms, även från brudar som jag tycker är attraktiva. Hon verkar ju vara på så chilla några dagar och skicka iväg ett nytt mess, antagligen kommer hon skriva till dig innan dess ändå.
2012-02-23,16:10,
Inlägg: #8
Hon gjorde en U sväng
Dude, fixa träff bara, i stort sett öppet mål.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-23,16:31,
Inlägg: #9
Hon gjorde en U sväng
hon är fan mer invested i dig än vad du är i henne. träff - eskalera - tryck upp mot väggen . Badabing Badaboom
2012-02-23,23:28,
Inlägg: #10
Hon gjorde en U sväng
Skicka inga jävla sms. Där har hon överläge och kan ignonera dig. Ring istället, visa att du är bestämd och fixa träff. Seriöst vägrar snacka med tjejer över sms.
2012-02-24,01:46,
Inlägg: #11
Hon gjorde en U sväng
Ring inte. Hon lär höra av sig snart.

Ringer du och hon inte svarar har du automatiskt förlorat värde rakt av, trots att anledningen till att hon inte svarade kan ha varit vad som helst, du framear automatiskt needyness i detta fall. Så bara softa, vänta in o se om hon hör av sig. Om inte så PMa mig så fixar vi det
2012-02-25,18:43,
Inlägg: #12
Hon gjorde en U sväng
Dhace speaks the truth Wink
2012-02-28,00:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-28,00:57 av {2} devil.)
Inlägg: #13
Hon gjorde en U sväng
Dhace Skrev:Ring inte. Hon lär höra av sig snart.

Ringer du och hon inte svarar har du automatiskt förlorat värde rakt av, trots att anledningen till att hon inte svarade kan ha varit vad som helst, du framear automatiskt needyness i detta fall. Så bara softa, vänta in o se om hon hör av sig. Om inte så PMa mig så fixar vi det

Vänta lite, testa igen senare.

hur förlorar du värde om hon inte svarar? kanske om du ringer igen ganska tätt inpå efter att hon inte svarat.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Var gjorde jag fel? SMS-game ChuckNorris 31 14,714 2012-11-10,12:51
Senaste inlägg:: ChuckNorris

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}