LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Var gjorde jag fel? SMS-game
2012-11-08,00:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-08,00:49 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #1
Var gjorde jag fel? SMS-game
Förra fredan snacka jag med en tjej vid baren i max 2 min, skrev ner mitt nummer och gick vidare. Idag får får jag ett sms:

H: Hej sötnos! Hoppas allt är bra med dig? Puss & kram
J: Vem?
H: E...
J: Känner ingen E, du har nog fel nr Smile
H: Du va inte lika kaxig på krogen
J: Haha, fick du beställa till slut?
H: Fick mina drinkar till slut
J: Braa, men du missade största catfighten
H: Tänder du på catfights?
J: Mm, men bara på onsdagar
J: Men dig kan man ju bara dra i håret från en sida
H: Vågar du ha en catfight med mig?
J: På min hemmaplan?
H: Absolut!
J: Ikväll, om du gillar förluster dvs.
H: Ska köra över dig totalt sötnos
J: Dream on, var bor du?
H: ***. Sj då
J: ***, ska träna nu hör av dig kl 8
H: Gör dig inte av med all energi, kommer bli en crazy night
J: Kom då om du ska vara så kaxig
H: Sexy, skicka en bild på dig först.
J: Du har redan sett mig plutten, kom om du vill ha Smile
H: Vad ska vi hitta på för bus?
J: En kass film vi bara ser halva av :p
H: Och sen då? Tell me
J: Nope
H: Varför är du så blyg, kom igen berätta
J: Är Rocky 3 kass nog?
H: Aa
J: Bra, säg till när du är framme vid *hållplats*
H: Möt mig vid hållplatsen 23:xx
J: Ok, messa när du åker
H: Ok, kram

Inget mer här, flake

J: Kommer du eller?

Inget svar. Vad gjorde jag för fel? + är att hon iaf fick mig att blixtstäda lägenheten. Var på tiden :p
2012-11-08,01:04,
Inlägg: #2
Var gjorde jag fel? SMS-game
Det jag märker är att du är för blyg(?) för att vara sexuell!
2012-11-08,02:33,
Inlägg: #3
Var gjorde jag fel? SMS-game
Stod du vid busshållplatsen kl 23 då? lol
2012-11-08,09:08,
Inlägg: #4
Var gjorde jag fel? SMS-game
dobarj3 Skrev:Det jag märker är att du är för blyg(?) för att vara sexuell!

Hur menar du? Var väl tydlig som fan om vad jag tänkte göra?
2012-11-08,09:09,
Inlägg: #5
Var gjorde jag fel? SMS-game
WALL-E Skrev:Stod du vid busshållplatsen kl 23 då? lol

Haha nejSmile
2012-11-08,12:20,
Inlägg: #6
Var gjorde jag fel? SMS-game
J: En kass film vi bara ser halva av
H: Och sen då? Tell me
J: Nope
du skulle istället skriva vad du skulle göra imo
2012-11-08,14:30,
Inlägg: #7
Var gjorde jag fel? SMS-game
Hon skriker efter upptrappning och du stannar vid att se en halv rocky, hon skulle definitivt ha velat höra mer om hur du skulle behandlat henne i sängen.
2012-11-08,15:39,
Inlägg: #8
Var gjorde jag fel? SMS-game
Hahah, ville ju att hon skulle komma över istället för att få hela skiten via text. Men aja, var nog dumt. Big Grin

Fast iof fick jag ju henne att vilja komma, hon hade ju kollat upp vagn o grejer men fega ur till slut
2012-11-08,16:00,
Inlägg: #9
Var gjorde jag fel? SMS-game
dobarj3 Skrev:J: En kass film vi bara ser halva av
H: Och sen då? Tell me
J: Nope
du skulle istället skriva vad du skulle göra imo

Tror snarare det hade satt press på henne mer än något annat och riskerat att bli awkward när de sågs sen.
2012-11-08,16:15,
Inlägg: #10
Var gjorde jag fel? SMS-game
Kanske, tror dock inte det.
2012-11-08,16:28,
Inlägg: #11
Var gjorde jag fel? SMS-game
and bitches hate awkward
2012-11-08,16:55,
Inlägg: #12
Var gjorde jag fel? SMS-game
and bitches hate när någon inte är sexuell comfortable(heter det så?) Smile


btw ta en titt på hur tex Tobiask brukar skriva till brudarna på badoo
2012-11-08,17:16,
Inlägg: #13
Var gjorde jag fel? SMS-game
Ni har pratat i två min på krogen och skickat ett tiotal sms. Alltså minimalt med comfort = risk för flake.

Tror inte heller att det spelat nån större roll om du varit mer sexuell, även om svaret "nej" kanske inte var optimalt. Emotionellt ville hon nog åka till dig men hennes förnuft avrådde henne från att åka hem till en kille hon pratat med två min på krogen.

Om du inte blir needy nu så tar du henne en annan kväll istället!
2012-11-08,18:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-08,18:08 av {2} Jesus Resurrected.)
Inlägg: #14
Var gjorde jag fel? SMS-game
WALL-E Skrev:Tror snarare det hade satt press på henne mer än något annat och riskerat att bli awkward när de sågs sen.

Citat:H: Hej sötnos! Hoppas allt är bra med dig? Puss & kram
J: Vem?
H: E...
J: Känner ingen E, du har nog fel nr
H: Du va inte lika kaxig på krogen
J: Haha, fick du beställa till slut?
H: Fick mina drinkar till slut
J: Braa, men du missade största catfighten
H: Tänder du på catfights?
J: Mm, men bara på onsdagar
J: Men dig kan man ju bara dra i håret från en sida
H: Vågar du ha en catfight med mig?
J: På min hemmaplan?
H: Absolut!

J: Ikväll, om du gillar förluster dvs.
H: Ska köra över dig totalt sötnos
J: Dream on, var bor du?
H: ***. Sj då
J: ***, ska träna nu hör av dig kl 8
H: Gör dig inte av med all energi, kommer bli en crazy night
J: Kom då om du ska vara så kaxig
H: Sexy, skicka en bild på dig först.
J: Du har redan sett mig plutten, kom om du vill ha
H: Vad ska vi hitta på för bus?
J: En kass film vi bara ser halva av
H: Och sen då? Tell me
J: Nope
H: Varför är du så blyg, kom igen berätta
J: Är Rocky 3 kass nog?
H: Aa
J: Bra, säg till när du är framme vid *hållplats*
H: Möt mig vid hållplatsen 23:xx
J: Ok, messa när du åker
H: Ok, kram

Allvarligt, efter vad hon skriver, hon är ute efter att rulla runt bland lakanen. I mina ögon så testar hon dig, testar om du har ballz nog att stå för vad som är på gång att ske, om du vet du vad du vill göra när du har henne där. I mina ögon big fail att inte berätta det och vara säker på vad du vill göra med henne. Ut med språket bara!

Hon försöker bygga sexual tention med dig, skapa lite gemensamma fantasier.
2012-11-08,18:53,
Inlägg: #15
Var gjorde jag fel? SMS-game
Jesus Resurrected Skrev:Allvarligt, efter vad hon skriver, hon är ute efter att rulla runt bland lakanen. I mina ögon så testar hon dig, testar om du har ballz nog att stå för vad som är på gång att ske, om du vet du vad du vill göra när du har henne där. I mina ögon big fail att inte berätta det och vara säker på vad du vill göra med henne. Ut med språket bara!

Hon försöker bygga sexual tention med dig, skapa lite gemensamma fantasier.

Hon testar honom för att se om han tänker agera som en kåt 7:e klassare eller se om han kommer agera på ett sätt som inte är needy dvs att han inte bryr sig om han får ligga eller inte, han sätter med andra ord ingen press på henne med det beteendet. De hade pratat i två minuter på krogen och skickat ett tiotal sms till varandra som någon sa, det fanns ingen comfort, därav flaken. Sexting i all ära men flaken var ju ett faktum.
2012-11-08,18:55,
Inlägg: #16
Var gjorde jag fel? SMS-game
Jesus Resurrected Skrev:Allvarligt, efter vad hon skriver, hon är ute efter att rulla runt bland lakanen. I mina ögon så testar hon dig, testar om du har ballz nog att stå för vad som är på gång att ske, om du vet du vad du vill göra när du har henne där. I mina ögon big fail att inte berätta det och vara säker på vad du vill göra med henne. Ut med språket bara!

Hon försöker bygga sexual tention med dig, skapa lite gemensamma fantasier.

Kan hålla med om mycket, men "problemet" är att det inte är samma sak att få en tjej tänd/kåt som att hon faktiskt kommer ligga med dig. Det är en en sak att skicka "sex-sms", men en helt annan sak att faktiskt åka hem till killen man träffat två min på krogen. Hon är definitivt kåt och är ju nära att åka hem till kille. Problemet är ju inte att hon inte VILL utan att hon inte VÅGAR (pga för lite comfort). Tycker personligen att många överdriver betydelse av att snacka sex i text-game eftersom det alltid finns en sexuell spänning mellan en man och kvinna. Snackas sällan om hur många tjejer man tappar genom att vara sexuell (vilket kan framstå som creepy/needy). Då pratar jag generellt, i det här fallet är hon uppenbarligen öppen för sexsnack.
2012-11-08,19:01,
Inlägg: #17
Var gjorde jag fel? SMS-game
WALL-E Skrev:Hon testar honom för att se om han tänker agera som en kåt 7:e klassare eller se om han kommer agera på ett sätt som inte är needy dvs att han inte bryr sig om han får ligga eller inte, han sätter med andra ord ingen press på henne med det beteendet. De hade pratat i två minuter på krogen och skickat ett tiotal sms till varandra som någon sa, det fanns ingen comfort, därav flaken. Sexting i all ära men flaken var ju ett faktum.

Ok ditt resonemang är dock aningen skevt. Varför tror du att bruden vill träffa en kille öht, som hon träffat i 2 min på krogen? För att gifta sig, skaffa barn and live happily ever after?

Du har uppenbarligen inte fått ligga mkt.

Till TS, säger inte att det var anledningen till att hon flaka men i fortsättningen: låt din snuskiga fantasi flöda. Brudar älskar att höra allt pervy shit du vill göra med dem.
2012-11-08,19:03,
Inlägg: #18
Var gjorde jag fel? SMS-game
svalan Skrev:Ok ditt resonemang är dock aningen skevt. Varför tror du att bruden vill träffa en kille öht, som hon träffat i 2 min på krogen? För att gifta sig, skaffa barn and live happily ever after?

Du har uppenbarligen inte fått ligga mkt.

Till TS, säger inte att det var anledningen till att hon flaka men i fortsättningen: låt din snuskiga fantasi flöda. Brudar älskar att höra allt pervy shit du vill göra med dem.

Yeah, oskuld. Fan vilket fint gäng vi har fått här på C-L nu.
2012-11-08,22:19,
Inlägg: #19
Var gjorde jag fel? SMS-game
Flake är sånt som händer, varför?
Svårt att säga, kan bero på för lite comfort eller att hon inte tycker du står för vad du säger.. Jag är sjukt sexuell av mig och hade bara skrivit hur dirty jag hade knullat henne i alla hennes små tajta hål, win or lose i cont care.. Jag får det jag vill ha.
Men det är också som the man TheD påpekade, att bara för att du gör henne kåt över sms/internet, betyder det inte alls att det blir ligga. Däremot säger du "kommer hångla upp dig mot väggen direkt innan för dörren" ja då är det bäst att du gör det också, alltså står vad du säger...

Hon är SJUKT sugen på dig och vill ligga, det är helt öppet mål.. Du behöver inte ge henne mer comfort, du skulle kört på bara!
2012-11-08,23:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-08,23:32 av {2} Jesus Resurrected.)
Inlägg: #20
Var gjorde jag fel? SMS-game
Som det sägs i tråden, inte säkert att det skulle spelat just den här den här gången på flake eller inte flake om du kört sexsnack.
Svårt för alla härinne att dra en analys av hennes agerande på det lilla som finns att gå på egentligen, rent i vem hon är osv. Kan ju inte dra någon pyskoanalys på det här direkt.

Men, hon var uppenbart öppen för sextextande och i min värld är det bara att följa den där pirrande känslan och hänga med på den åkturen. Kanske inte spelar någon roll på utfallet just i det här enstaka fallet men både du och hon skulle haft roligare och antagligen hittat lite comon ground att stå på = comfort = större chans i allmänhet att komma till fclose.

Och som det också skrevs, går man väl in i den spiralen av sextextande så är det bäst att man kan stå upp för det när man träffas och det börjar hetta till.

Edit/tillägg: Du skötte dig jävligt bra i övrigt textande, höll din frame och föll inte in i hennes, keep it up.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Encouraging for n00bs: I know an asperger kid with good game ridiculousbeast 11 5,340 2023-09-10,20:08
Senaste inlägg:: superduperadmin
  Game/personlighets utveckling även om man har tjej! Milky 4 3,486 2014-06-09,11:09
Senaste inlägg:: Milky
  Förslag på förbättringar i mitt game TicTac 3 2,048 2013-05-31,14:58
Senaste inlägg:: Nystart
  Direct game. Spade 4 1,835 2012-07-21,23:31
Senaste inlägg:: russel
  Att ljuga i sitt game vegas 13 4,425 2012-04-27,01:19
Senaste inlägg:: Broner
  Hon gjorde en U sväng Ohun 13 5,414 2012-02-28,00:45
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}