LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En reflektion, sant eller falskt?
2013-06-30,22:56,
Inlägg: #1
En reflektion, sant eller falskt?
Har funderat på det här med innergame. Har kört affirmationer ett tag, se mig själv i ögonen i spegeln och säga dem högt och med övertygelse. Har undvikit så kallade vita lögner och vara mer ärlig. Skrivit i en slags dagbok för varje dag, saker man gjort bra, som jag är tacksam över och som jag vill ha få hjälp med.

MEN efter ett ha gjort det här ett bra tag nu, så känner jag mig inte ett dugg mer självsäker eller ha fått en bättre självkänsla.
Så min reflektion är INNERGAME comes from OUTERGAME och då just då kommer saker och ting att hända med ens beliefs. Som liksom kickar igång en uppgående spiral.
En positiv händelse som ger bekräftelse för allt jag går och intalar mig (affirmationer), som att jag är cool som james bond och alla brudar vill ha mig, de måste ta en kölapp för att få chansen att hänga med mig.
Nån som kan bekräfta eller utveckla det jag just skrivit. Känner själv att jag inte uppnår målen som jag vill och inte heller delmålen.

Vore tacksam om nån kan skriva en kortfattad målbildsplan. Steg för steg hur den kan vara uppbyggd med delmål och eventuella hinder och så.

Cheerz over and out
2013-07-01,02:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-01,02:48 av {2} russel.)
Inlägg: #2
En reflektion, sant eller falskt?
Tycker att affirm hjälper, men endast en mindre kortare stund. Så är inne på ditt spår också. Outer gör intre.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-01,21:27,
Inlägg: #3
En reflektion, sant eller falskt?
Du behöver båda. Säg att du har ett inner-game koncept som du läser varje dag. När du sen går ut och tränar på ditt outer-game så kommer du automatiskt "Re-inforca" eller rationalisera in konceptet till ditt medvetna. Ditt RAS/ditt medvetna/din hjärna kommer automatisk att koncentrera sig på konceptet så länge du tränar upp din hjärna att tänka på det under en tid.

"Jag är attraktiv" läser du varje dag. Varje gång du är ute och pratar med en tjej och lyckas göra något bra (t.ex. eskalera) så kommer du automatiskt koncentrera dig på: "Det är för att jag är attraktiv".
2013-07-01,21:33,
Inlägg: #4
En reflektion, sant eller falskt?
Eriksson Skrev:Du behöver båda. Säg att du har ett inner-game koncept som du läser varje dag. När du sen går ut och tränar på ditt outer-game så kommer du automatiskt "Re-inforca" eller rationalisera in konceptet till ditt medvetna. Ditt RAS/ditt medvetna/din hjärna kommer automatisk att koncentrera sig på konceptet så länge du tränar upp din hjärna att tänka på det under en tid.

"Jag är attraktiv" läser du varje dag. Varje gång du är ute och pratar med en tjej och lyckas göra något bra (t.ex. eskalera) så kommer du automatiskt koncentrera dig på: "Det är för att jag är attraktiv".

snyggt!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-02,07:52,
Inlägg: #5
En reflektion, sant eller falskt?
Yo, dina affirmation behover stamma overrens med dina referensupplevelser. DVS, om du sager: Jag har skitlatt att fa tjejer, alla alskar mig osv..

MEN! Sista gangen du gick ut fick du en drink i ansiktet, ingen annan du approachade gjorde annat an att ignorera dig... Da ar det for langt ifran.

Mitt tips ar att anvanda affirmationer for att reframa dina referensupplevelser till nagonting annu mer positivt, alt, mindre negativt an vad du forst uppfattade att de var.

Sa har du beliefen att du ar samst med tjejer, du ar inte vard nagonting osv. Da kan du inte bara forandra det hux flux, men du kan frama om det till: Det ar mojligt att jag ar vardefull. Det finns en chans att tjejer kan tycka om mig. osv.

Idealt? nej, men att ta det i sma steg tillater dig att ga ut nasta gang, med lite mer sjalvfortroende och gama lite battre. Da far du battre resultat vilket ger nya referenser, som du kan reframa och kora nya affirmationer pa.
2013-07-02,09:06,
Inlägg: #6
En reflektion, sant eller falskt?
Att förändra värderingar, referenser och invanda tankemönster tar tid och kräver som andra redan skrivit referensupplevelser som stödjer de nya "goda" tankemönstrena.

Så på ett sätt har du rätt, inner game comes from outer game. Men samtidigt, de gånger jag går ut (nykter då) efter gymmet då man har pumpat hårt går allting så jävla enkelt, för att jag har min skalle på rätt plats i DEN STUNDEN.

Inner game är någonting som är högst föränderligt under kort tid och baseras mycket på hur man mår. Har jag haft en riktigt sunkig vecka där jag inte fått gjort det jag satt mig till att göra, då kommer också mitt game bli lidande.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Resa själv - vilka av er har gjort det eller funderat på det? Set Theory 12 7,429 2014-11-09,18:54
Senaste inlägg:: Tumba
  Har ni Extrovert eller Introvert personlighet? Stridskuken 6 3,866 2013-10-31,15:36
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  några frågor om mindsets o sånt... tay 6 2,951 2012-10-07,14:06
Senaste inlägg:: tay
  Känslor eller inte? Romeo 4 1,558 2012-02-26,22:06
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}