LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
2013-07-14,02:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-14,02:16 av {2} russel.)
Inlägg: #21
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Tiden går och ikväll, 12 dagar senare, 23.24, trillade det ner ett sms:

Hon : Ligga?
Jag(spelar safe, flakear): Oh hey girl.. Har andra planer just nu.
Hon: Haha
jag svarar inte, efter 40 min kommer hon igen
Hon: Säkert
jag svarar återigen inte och efter 30 min kommer
Hon: ?
...Nu, 35 min senare ringer hon, jag svarar inte.

Vad betyder detta? Att det är on igen? Om det var driv skulle hon väl nöjt sig med det första smset.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-14,02:42,
Inlägg: #22
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
varför skrev du så? play safe när hon är på känns kanske möjligen en aning lite onödigt?
2013-07-14,02:47,
Inlägg: #23
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Benson! Skrev:varför skrev du så? play safe när hon är på känns kanske möjligen en aning lite onödigt?

Magkänslan. Trodde hon larva sig efter det misstaget jag hade begått senast här.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-14,03:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-14,03:20 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #24
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
russel Skrev:Tiden går och ikväll, 12 dagar senare, 23.24, trillade det ner ett sms:

Hon : Ligga?
Jag(spelar safe, flakear): Oh hey girl.. Har andra planer just nu.
Hon: Haha
jag svarar inte, efter 40 min kommer hon igen
Hon: Säkert
jag svarar återigen inte och efter 30 min kommer
Hon: ?
...Nu, 35 min senare ringer hon, jag svarar inte.

Vad betyder detta? Att det är on igen? Om det var driv skulle hon väl nöjt sig med det första smset.


NEJ INGE JÄVLA PLAY IT SAFE, HON DRIVER INTE, DET ÄR SENT PÅ KVÄLLEN HON KÄNNER SIG ENSAM OCH HORNY OCH VILL HA SNOPP

Hon : Ligga?
Du(VIsst, NO BIG DEAL THO): Zup, ha möjligt, sugen du då?
Hon: Ohja
Du: Aja, ringer om 10 så får vi se hure blir

= och du hade fått ligga

DUMBASS Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-14,03:22,
Inlägg: #25
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
russel Skrev:Magkänslan. Trodde hon larva sig efter det misstaget jag hade begått senast här.

"senast" finns inte, existerar inte. Pränta in detta i din skalle 4 ever:

Women live in the emotion of the moment
Women live in the emotion of the moment
Women live in the emotion of the moment
Women live in the emotion of the moment
Women live in the emotion of the moment
Women live in the emotion of the moment
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-14,03:36,
Inlägg: #26
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
du failade på nofap nyligen va? chode

Wink
2013-07-15,13:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-15,13:55 av {2} russel.)
Inlägg: #27
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
hahah ok got it valle Smile Ja faktiskt, så jävla farligt, failade ett par veckors nofap 2 dagar tidigare Sad

Anyway det verkar ordna upp sig här ändå.

Jag smsade idag
Jag: Vi kan avsluta glassen, maränger etc nån dag. (Hon hade köpt med sig när hon kom till min första dagen).
Hon: Ja kanske det!
Jag: Kanske det kanske!
Hon: Den som lever får se va
Jag: Kanske flera fruker, melon, jordgubbar, grädde
Hon: Sommarglass
JAg: ISglass
HOn: Behöver du kyla ner dig?
Jag: Yes ordentligt
Hon: Får fixa det då!

Här ringer jag henne samtidigt som jag har en skön ribba, allmänt skönt surr, sen säger jag "Fixa isglassen och kom hit", vi skulle höras senare.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-15,14:23,
Inlägg: #28
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
PENETRERA HENNE DJUPT
2013-07-16,01:03,
Inlägg: #29
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
SCORE!!!!!!!!!!!!!

Fyfan efter typ 4h umgänge så vare dags.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-16,01:55,
Inlägg: #30
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Grattis ! =) haha, mysteries "it takes avarage 4hours to get a girl into bed" prickade ganska bra på dig ! Big Grin

Men samtidigt FU jag sitter här och blivit dissad av flera brudar idag/ikväll med otömd pung. =(
2013-07-16,02:06,
Inlägg: #31
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Stolt över dig bro!
2013-07-16,07:24,
Inlägg: #32
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
hhahaha sååååja broder, fan vad gött! Big Grin
2013-07-16,09:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-16,09:14 av {2} russel.)
Inlägg: #33
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
confused... Skrev:Grattis ! =) haha, mysteries "it takes avarage 4hours to get a girl into bed" prickade ganska bra på dig ! Big Grin

Men samtidigt FU jag sitter här och blivit dissad av flera brudar idag/ikväll med otömd pung. =(

vare inte 7h? Smile

Bara att fortsätta kriga, confused.

tack förövrigt grabbs!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-16,09:19,
Inlägg: #34
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
[Image: Nori-pasitik%C4%97ti-savimi.jpg]
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-16,10:46,
Inlägg: #35
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Detaljer tack!
2013-07-16,12:50,
Inlägg: #36
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Vi skulle höras senare, hon skrev kan du inte komma hem till mig ist. "sure kan komma efter gymmet", det slutar med att hon till och med hämtar upp mig vid mitt gym 2h senare(lyxliv). Hade köttat ben. Hon plockar upp mig och det blir direkt en fin stämning, inget stiff eller ngt sånt. Hon frågar om jag ska äta, jajemen är vrålhungrig så jag säger att vi glider till mcdonalds. Väl där beställer jag, men så krånglar mitt kort, det går inte att läsa. Personalen provar diverse metoder för att få det att lyckas men det fallerar. Vad händer då? Jag tittar på henne och ler, "vi provar mitt kort" Det funkade och hon betalar.

Vi slår oss ner och pratar om mcdonalds mygel kring hamburgarna(ta det inte personligt benson Wink ), vi pratar om att det är fett med kalorier också. Vi kommer även in på feminism och könsroller, då hon säger "Det är bara tjejer längst fram i kassan, aldrig i köket" varav "mm visst är det konstigt, för ni hör ju hemma i kökena" blir lite drag i konvon här. Trevligt.

Sen drar vi till coop för hon ska handla. Jag hakar på in och lägger ner ngt tuggumipaket och chilinötter. Vi lyckas hålla uppe en skön vibe hela resan tycker jag. Frågar om det händer att hon hittar några ragg i matbutiken, får svar, "hah, Vad ska man säga till de?", ja vf inte börja med att fråga vart falukorven eller gurkan finns. bla bla."

När vi väl står i kassan så står jag och latjar lite med mobilen, medans hon packar upp, betalar och sen packar hon ner allt, jag kommer in i sista sekund och lägger ner hennes honungsmelon, och så säger jag skämtsamt, "Könsroller vare va?" hon garvar och säger mmmm precis haha.

Sofar ingen fysisk eskalering eller sexuell tension, mest bara driv, snack, comfort, garv.

Vi kör sedan hem och jag kollar in lägenheten lite, sätter mig i vardagsrummet och säger "fan kan vi inte dricka vin eller ngt". Hon ställer fram, och det blir ett par glas för båda alltsomallt.
Vi sitter först i varsin soffa och snackar om random stuff. Typ 1-2 h senare lyckas vi hamna i soffa. Här börjar jag lattja med hennes hår då och då. Det blir intensivare ögonkontakter, men inget mer än så. Hon visar inget direkt tecken på att hon vill ligga. Hon öppnar upp sig om att hon, för inte allt förlänge sedan blev playad av en libanese som också är arbetskollega, och hon säger gång på gång att män är svin och dumma i huvudet. "9/10 män vill bara ha sex, ingen undrar om man är skön typ. Allt du gör nu exempelvis gör du för att ligga med mig" säger hon. Jag ba: "Hey lyssna nu, jag förstår att de är det inte är kul att bli knullad och sen lämnad, men du måste förstå att självklart vill man ha sex. Sex är en drivkraft som är djupt rotat i våra gener. Jag är ändå en som screenar tjejen om hon är en skön brud, som lever upp till mina standards. Och du och jag har ju pratat en del på sms och dessutom setts 1 gång tidigare, varför tror du jag sitter här? Ja dels för att jag såklart vill ligga, men om du inte hade tränat på regelbundet, sett bra ut, haft humor och ungdomligheten till att börja med så skulle det inte alls vara lika säkert. Sen å andra sidan varför är det okej att tjejer kan skriva "ligga?" helt plöstligt på sms, för att de vill det just då, men när killar gör något sådant, ja då ser de verkligen bara kvinnan som ett sexobjekt som de kan kalla på när de vill."

Hon säger också att anledningen till att jag inte hörde av mig efteråt var för att "du tänkte att hon ville inte ligga, då tar vi nästa" Jag säger att jag vill ha sex ja, och jag trodde att jag hade sumpat chansen med dig efter det där, så ja därför hörde jag ej av mig igen, men du gjorde det ju så då visste jag".

Ah iaf massa sånt där snack, började bli less. Men vi hånglar lite, sen masserar jag henne lite ländrygg men sen typ bara röven och baksida lår. Lägger mig på henne, vi börjar hångla mer, jag slickar och pettar, får henne att komma 1 gång, dock inget sprutande som godsgift gör, men ja sen suger hon och vi knullar, det går väldigt, snabbt. Sen vila i 30 min, så knullas det igen.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-16,12:57,
Inlägg: #37
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Those days när man kunde knulla flera gånger per dag. Vänta 30min sen köra igen låter bara som en dröm för mig. Jag klarar många gånger knappt få upp den dagen efter ett knull även om jag inte runkat på en vecka, typ 0 sexlust. :S Varierar lite.
2013-07-16,14:30,
Inlägg: #38
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Du skriver så jävla mysigt alltså, sitter bara och ler framför skärmen på jobbet. lolololol =)))))
2013-07-16,15:39,
Inlägg: #39
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Du verkar ha skön stil och bra värderingar.

Jag ger den här tråden "Willson Seal of Approval"
2013-07-17,19:07,
Inlägg: #40
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
hahhha sådärja!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Maca-pulver för ökad lust och bättre erektioner slyngel 5 3,247 2013-01-25,10:34
Senaste inlägg:: slyngel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}