LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur sexuellt eskalera?
2013-07-09,00:02,
Inlägg: #1
Hur sexuellt eskalera?
Var ute i lördags, "gamade" inte så mkt utan hängde mest runt vänner, så hade ett rätt dåligt state egentligen.

Anywayz, på väg ut efter krogen stängt så stöter jag ihop med en bekant eller vad man ska kalla det för, Sofia. Var med en vän då, Jonas. Jonas var med i MUF för några år sen, där han träffade Sofia & hennes lillasyster (lillasystern är i min ålder). Jag har träffat sofias & hennes syster via typ gemensamma bekanta / fester.

Känner varken hon eller hennes syster, dock vän på FB sedan några år tillbaks. Jonas o sofia typ "ah men tja", så kollar hon på mig och "Vi är ju vänner på facebook! om du inte tagit bort mig? :O"

Blabla, vi börjar tjöta och helt plötsligt har vi en superlekfull frame, snackar om att vi ska ha tio barn osv, jag eskalerar kinon, kommer inte ihåg exakt, men tar på både fitta & bröst väldigt oskyldigt, all part of våran "lek", typ "vadå du har väl ingen kuk? *tar på fittan i nån sek*.

Vi pussas lite, inge hångel och även det i "leken". hon frågar om jag ska med till max (hennes cockblock-polare står o tjatar som fan under hela tiden att dom msåte dra, så jävla jobbig bara)

Jag svarar något bullshit, typ att jag deffade eller nåt, så vi säger hejdå och hon säger att jag måste följa henne på instagram (?)

Hon skriver på FB redan inom typ 30min och det verkar som hon e rätt invested..

Dock är jag helt jävla ointresserad att fortsätta den här leken, jag skulle bara försökt closea det där o då, var 110% inne, men hennes jävla polare var så jobbig och jag hade verkligen ingen lust att dra max för ett ev. ligg.

Så, nu är jag här (läs under), hur eskalerar jag det sexuellt vidare? Hon är rätt mycket för att "trolla" f.ö.

Och just det, hon gav mig sin ring också som jag har framför mig. Minns inte helt, jag hade den på mig och så fick jag inte av den o då sa hon att jag skulle behålla den..

Konversationen startade söndag
02:46
Sofia

Ser fram emot våra tio barn, speciellt barbro!!!!!!!

03:00
Nystart

Verkligen!!! Min fru, nästa gång vi ses så fiksar vi barbro ! Vilka vackra barn vi kommer få, ung vänster o allt!

03:48
Sofia

JAa men gud ja, din bröstvårta är ju SÅ redo!!!! ps. Jag hoppas att du vårdar förlovningsringen som om den vore ditt eget barn (dvs barbro) :$


05:04
Nystart

Eller hur, min nipple är alltid redo!!! Jag kommer för evigt bära ringen runt min hals och aldrig släppa den ur sikte!! Vårat äktenskapsbevis ju!
söndag


14:12
Sofia

Hahahahahhahahahah det känns tryggt att veta, då kan jag sova lugnt om nätterna!!! Den är väldigt värdefull ska du veta!


Idag
12:33
Nystart

Så bra så bra min fru! Jo jag ser det, 110% äkta diamant o allt!!!


Idag
16:03
Sofia

Ja verkligen, jag menar man får ju passa på att sova nu när man kan, sen när vi får våra 30 barn (som ju alla ska heta barbro och arne (eller var det arne?)) lär det ju inte bli mycket tid för sömn... Hahhaha ja såklart, den är väldigt dyr och exklusiv så jag hoppas att du känner dig väldigt speciell och utvald som faktiskt fick något så fint!! Jag hoppas verkligen inte att du tagit av dig den!!!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Eskalera snabbt eller inte? Colonel Love 4 2,056 2013-04-07,21:43
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}