LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Eskalera snabbt eller inte?
2012-10-09,07:09,
Inlägg: #1
Eskalera snabbt eller inte?
Tjena alla testosteronstinna varelser!

Var ute i lördags och hade en naaajs kväll.
Träffade en brud som jag klickade bra med och vi började snacka sex jäääkligt snabbt. Båda var tokärliga med vad vi gillade (visade sig att vi båda var lite skeva^^). Det gick löjligt fort snabbt till att vi snackade om att vi skulle ha sex och till och med till att vi skulle ha trekant med ytterligare en brud.

Vi sågs sista timmen på krogen, hade riktigt kul, hånglade när jag skulle gå och hon gav nummer av sig själv. Skulle till en annan brud denna kväll så kunde inte dra hem krogbruden (något som jag var ärlig med och hon läste sms:en till och från andra bruden).

Vi snackade lite om hemgång första kvällen osv och om hur det var drygt för en brud då hon behöver vara oroligare än en kille över "yxmördare" (något som jag inte verkade vara, bra det Wink)

Nu tänkte jag styra upp något med henne denna helg och det jag undrar över är hur snabbt jag ska eskalera. Ni tänker nu "vafan, du har detta i en ask. Dra hem, ligg" men magkänslan/intrycket av henne säger att det kan bli flake om jag pushar för snabbt. Vet att hon vill ligga med mig men kanske inte första gången efter vi setts på krogen.

Så nu mina vänner, har ni lite tips, trix eller erfarenheter som ni skulle kunna hjälpa mig med? Cool
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-10-09,13:54,
Inlägg: #2
Eskalera snabbt eller inte?
Ey dude, det ser ut som att det är öppet mål ja. Grejen är att du har för denna tjej visat dig som lite av en "fantasi", dvs du ÄR han som var "sååå sexuell" och det klickade så bra med, att då sedan dra ner på eskaleringen kan säkerligen göra att du framstår som incongruent och allt går åt skogen.

Med det sagt så innebär snabb eskalering alltid högre risk, men samtidigt snabbare reward, sååå its up to u buddy, väldigt svårt att säga när man inte är i din skalle och ser det hela från dina ögon, however så om du är någorlunda erfaren tror jag att du har intuitionen som behövs för att göra det mest effektiva beslutet. Känn ingen press på att du MÅSTE eskalera snabbt, men fråga dig själv vad du innerst inne vill -> Agera sedan utefter detta.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-10,03:40,
Inlägg: #3
Eskalera snabbt eller inte?
Planera inte så jävla mkt, kör på vad som känns bäst ist!
2013-04-07,21:43,
Inlägg: #4
Eskalera snabbt eller inte?
Jag har själv testat detta ett par gånger, med eskalerings hastigheten. Och det beror väldigt mycket på situationen, hur "långt" ni kommit i eran relation och hur mycket ni gjort med varandra tidigare.

Jag har ett gäng gånger med brudar jag träffar för första gången i seduction miljö(filmkväll hos mig), där våran tidigare kontakt före filmkvällen har varit chatt/internet ragg som kommit direkt hem till mig, eller brudar jag snackat med i 5-10min på krogen och växlat nr och sen bestämt träff med.
Så har jag DIREKT när vi precis kommit innanför dörren och sätter oss ned satt mig bredvid henne och lagt armen runt henne, och alla gångerna har det resulterat i att jag failat bruden, hon har blivit obekväm osv.

Medans i exakt likadana situationer där jag istället satt mig nära henne i soffan, men på platsen bredvid, pratat en stund sen satt på filmen och kanske 5-15min in i filmen lyfter jag min arm och säger "kom". 9/10 har det resulterat i att bruden har flyttat på sig och satt sig i min famn. Sen efter 5-15min till in i filmen tar jag tag i hennes haka lite försiktigt, böjer hennes huvud mot mig, ser henne i ögonen samtidigt som jag stryker henne på kinden och säger "du är fin", "du är söt" eller liknande. Sen fortsatt kolla på filmen och 5-15min till senare så gör jag likadant igen, kollar på henne och oftast märker hon det och näst intill samtidigt som jag kollar mot henne kollar hon tillbaka, gör hon inte det tar jag lite forsiktigt tag i hennes haka och böjer hennes huvud mot mig som förra gången. Sen kysser jag henne lite lätt, och fortsätter kolla på filmen igen. ca 5min senare repeterar jag samma men kysser henne lite längre och hånglar några sek. Vid det här laget brukar man känna hur hon andas tungt och nästan flåsar, och ja, sen rätt vad det är sitter man där och grovhånglar och kläderna flyger av.
Detta lyckas nästan varje gång. Push-pull, två steg fram, ett steg bak, två steg fram, ett steg bak etc.


Medans jag i andra situationer med brudar jag antingen legat med tidigare eller träffat ett par gånger, hånglat med osv direkt när dom sätter sin fot innanför dörren trycker jag dom intill mig, kysser dom, lyfter upp dom och bär in dom till sängen och det har slutat i sex.

Kort och gott, det beror helt på situationen och hur bekväma ni är med varandra sedan tidigare.

Eftersom det verkar som ni är ganska bekväma med varandra så hade nog jag i dina skor gjort som så att när ni kommer innanför dörren och står där i hallen och precis tagit av er skor/jacka osv så tar du tag i hennes hand eller hennes höfter, trycker henne intill dig kysser henne och ser hur hon reagerar där ifrån. Blir hon helt vild, börjar flåsa och trycker sig mot dig i kyssen, då är hon troligtvis redo och du kan lyfta upp henne och bära henne in till sängen. Blir det mer en vanlig kyss och du inte märker tydligt på henne att hon blir helt till sig av kyssen, då eskalerar du inte utan ni sätter er i soffan och så kör du push-pull scenariot jag beskrev ovan. Men eftersom ni kysst och varit lite intima kan du i detta fall sätta dig direkt bredvid henne med armen runt henne.

Just my 2 cents

edit : Oj, jag ser nu att jag har skrivit ett långt jävla tips till en fråga ifrån förra året. Kan inte vara mycket aktivitet här om en så gammal fråga ligger högt upp i tråd listan. :O


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag? Champagne 7 2,988 2017-03-17,23:14
Senaste inlägg:: Champagne
  Perfect match vill inte ses mer? Rednales 11 5,862 2016-08-01,21:01
Senaste inlägg:: TobiasK
  Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? kball 5 2,036 2016-07-03,14:34
Senaste inlägg:: kball
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,107 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Satsa lr inte ? Sex Intelligence 0 978 2015-03-29,23:32
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Kan inte läsa henne bcude 4 2,997 2014-10-03,15:40
Senaste inlägg:: bcude
  Shittest? Kört eller ej? Thanatophobia 52 27,025 2014-05-22,21:28
Senaste inlägg:: Beerpong
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,726 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe
  Hur sexuellt eskalera? Nystart 0 740 2013-07-09,00:02
Senaste inlägg:: Nystart
  Att lära sig att inte bry sig Nystart 14 5,625 2013-01-11,19:13
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}