LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Uthållighet / kommer dirr
2013-07-09,00:38,
Inlägg: #1
Uthållighet / kommer dirr
Tjabba alla knullmästare här inne!

Såååå problemet mitt är att jag kommer lite för snabbt enligt mig själv, har tendens att bli så jäkla kåt vilket resulterar i att de inte blir många minuters knullande minuter innan jag vill avlossa kanonen.

Dela gärna med er utav tips osv osv för att hålla ut lite längre. Skulle va schysst att kunna lära sig någe mind over body tjofräs för att kunna kontrollera sig lite bättre.

Så alla tips och ideér uppskattas!

Confusedtar:
2013-07-09,00:42,
Inlägg: #2
Uthållighet / kommer dirr
Du kan googla på "träna pc-musklen" Så sak du kunna hålla inne utlösningen, samt få fler orgasmer under sex. Dock verkar det som det tar ett tag att träna upp den
2013-07-09,00:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-09,00:52 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #3
Uthållighet / kommer dirr
Djup och kontrollerad andning, knipträna när du pissar och kör intervaller dvs. 5 snabba juck och ett mycket långsamt in/ut, 6 snabba juck och två långsamma, 7 snabba juck och tre långsamma osv.

3 bra grejer. Övning ger färdighet.
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-07-09,01:02,
Inlägg: #4
Uthållighet / kommer dirr
träna pc muskeln, kommer ta ca 1 vecka innan du får effekt. Spänn den så länge du kan ca 20 ggr om dagen. Svårare än så är det inte. Du behöver inte nåt schema el nåt annat som det finns tusentals av påå nätet. Pc-muskeln är den som kan stänga av strålen när du t ex kissar. när du sen knullar kommer du märka att du kan slappna av kuken med din vilja/pc muskeln och till sist har du jävligt bra kontroll på exakt när du vill komma-
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-09,01:04,
Inlägg: #5
Uthållighet / kommer dirr
Ett annat tips so kanske enbart är ditt problem: se till so du int spänner dig ju nrmare du kommer utlsning. slappna av och ta nåt djupt andetag
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-09,21:45,
Inlägg: #6
Uthållighet / kommer dirr
Allt är i ditt huvud, börjar du närma dig så fokusera på annat, annars träna upp pc-muskeln som alla andra säger.
2013-07-11,02:20,
Inlägg: #7
Uthållighet / kommer dirr
Finns även en medicin som heter Dapoxetine som fördröjer och kontrollerar utlösningen, kan vara bra att känna till.
2013-07-12,15:03,
Inlägg: #8
Uthållighet / kommer dirr
Tackar för alla svar! Blir till att ge PC muskeln en omgång då helt enkelt, fan va cooolt
2015-05-17,23:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-17,23:32 av {2} Hängtyr.)
Inlägg: #9
RE: Uthållighet / kommer dirr
Testade det där med att slappna av i underlivet och pc-muskeln, runkade loss (stackars dopaminreceptorer..) och så länge jag kunde hålla känslan av avslappning därnere så kunde jag hålla på hur länge som helst utan att den välbekanta orgasmkänslan dök upp. En annan sak är IRL när man har en sexig kvinnorumpa framför sig som vrider sig av kåthet runt kuken och man nästan kommer av bara åsynen..

Nej jag tror på vad som sagts ovan, massa ps-muskelträning.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  No fap mer än 2 år men kommer för snabbt Taxi 2 1,223 2017-12-01,16:55
Senaste inlägg:: Doit
  Flickor som inte kommer Whynot 9 4,606 2017-03-25,00:10
Senaste inlägg:: Pienso
  Kommer för fort Ragnar 50 29,718 2015-12-20,21:03
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}