LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
2013-07-10,02:42,
Inlägg: #1
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Yo!

Vi säger att man suttit o snackat ett bra tag med en brud från en datingsida (badoo). Man har bytt nr eller tagit facebook.. eller både och. Sen snackar på, skön vibe som fan. Sen när man drar upp o träffas blire ett "kanske det" "nej vill ej träffa nån från nätet" osv...

Har snoppdålig success på nätet, verkar va nå me comfort o göra/brudarna vill ej ses tillräckligt mycket. Nå ideas?
2013-07-10,02:49,
Inlägg: #2
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
mpuabby Skrev:Yo!

Vi säger att man suttit o snackat ett bra tag med en brud från en datingsida (badoo). Man har bytt nr eller tagit facebook.. eller både och. Sen snackar på, skön vibe som fan. Sen när man drar upp o träffas blire ett "kanske det" "nej vill ej träffa nån från nätet" osv...

Har snoppdålig success på nätet, verkar va nå me comfort o göra/brudarna vill ej ses tillräckligt mycket. Nå ideas?

Haru snackat via webcam först då?
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-07-10,02:51,
Inlägg: #3
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Donjohan Skrev:Haru snackat via webcam först då?

nope!
2013-07-10,03:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-10,03:10 av {2} Jayson1.)
Inlägg: #4
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Säg att du ska ut och förmodligen hittas på xx-nattklubb. Hon kanske faktiskt vill ses men är för feg så istället kan hon "råka" hamna på samma ställe som dig.
2013-07-10,11:07,
Inlägg: #5
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Hmm jag brukar aldrig snacka mer än ett par dagar (olika intensitet) med de brudar jag träffar från badoo. Sen styr man upp något.

Tankenötter:

1. Om hon verkar ovillig att ses, så är det något du sänder ut som ger fel signaler eller så är det för tydligt inramat i "DU + JAG = dejt". En tjej kommer vara 1000 gånger mer villig att ses om du styr upp att "hänga" än om du styr upp en "dejt" även om man gör exakt samma saker under tiden man ses.

2. Ringer du tjejen om du tagit hennes nummer? Alla vet att sms är för pussys och leder ingenvart.

3. Enkelt vinklat så är det spontanitet som brukar göra susen. Säger du t.ex: "Jag är i närheten, på väg hemåt från en polare, kom så tar vi en promenad!" så är det större chans att ni ses på studs än att det ska vara så där jävla inlindat i aktiviteter och dejt-skit.
2013-07-10,12:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-10,12:12 av {2} confused....)
Inlägg: #6
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Samma sak händer mig hela jävla tiden, men för mig säger dom ofta att dom vill ses, det hade varit trevligt att ses osv. Sen när jag försöker komma med förslag på dag/tid att ses så har dom alltid någon random ursäkt för att inte ses, och ofta sen så kanske man chattar/smsar med dom den dagen/kvällen man skulle ses så gör dom ingenting, sitter ensamma, uttråkade och kollar på tv eller liknande random aktivitet.

Och då har dom ofta ändå investerat VÄLDIGT mycket i mig, vi har växlat 100tals sms/mail med varandra och dom fortsätter svara varje gång jag skriver. Vi kan även ha pratat väldigt mycket sex, dom är eniga i att vi nog skulle ha underbart sex tillsammans, dom blir helt till sig och skriver till mig att dom är helt mållösa och sitter våta i fittan och tok kåta efter jag skrivit vad jag hade gjort med dom om dom var hos mig osv.

Jag hatar det, så jävla irriterande att brudar ska vara så förbannat veliga. Jag har haft detta problemet och vait fast på samma punkt i mitt text game jävla länge nu, jusst på grund att jag lyckas inte lista ut vad jag göra fel.

Det känns fan som att jag borde göra rätt när dom investerar så mycket i mig, eskalerar mycket åt det sexuella,dom säger att dom vill ses och hyffsat ofta att vi nog hade haft bra sex tillsammans och att dom blir kåta och vill uppleva det jag skriver när jag sex pratar med dom.......
2013-07-10,12:29,
Inlägg: #7
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Willson Skrev:Hmm jag brukar aldrig snacka mer än ett par dagar (olika intensitet) med de brudar jag träffar från badoo. Sen styr man upp något.

Tankenötter:

1. Om hon verkar ovillig att ses, så är det något du sänder ut som ger fel signaler eller så är det för tydligt inramat i "DU + JAG = dejt". En tjej kommer vara 1000 gånger mer villig att ses om du styr upp att "hänga" än om du styr upp en "dejt" även om man gör exakt samma saker under tiden man ses.

2. Ringer du tjejen om du tagit hennes nummer? Alla vet att sms är för pussys och leder ingenvart.

3. Enkelt vinklat så är det spontanitet som brukar göra susen. Säger du t.ex: "Jag är i närheten, på väg hemåt från en polare, kom så tar vi en promenad!" så är det större chans att ni ses på studs än att det ska vara så där jävla inlindat i aktiviteter och dejt-skit.

Thanks! Bra punker faktiskt.

Ringer inte jätteofta faktiskt. Kanske nått man ska börja med? Hur gör du då, ringer du bara random. Eller smsar du innan t.ex. "Ringer dig om 10min" ?
2013-07-10,13:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-10,13:20 av {2} confused....)
Inlägg: #8
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
mpuabby Skrev:Thanks! Bra punker faktiskt.

Ringer inte jätteofta faktiskt. Kanske nått man ska börja med? Hur gör du då, ringer du bara random. Eller smsar du innan t.ex. "Ringer dig om 10min" ?

Jag brukade ringa tidigare, när jag fick nr då så brukade jag bara skriva. Ringer dig en snabbis så pratar vi lite och så får du mit nr, sen ringde upp dom. Inga problem det.

Sen har man satt "framen" att prata istället för att sms:a och då kunde jag ringa random efter jobbet på eftermiddag/kväll typ som när man ringer en kompis bara och säga Tjaa, läget? Vad görs? och sen ta det där ifrån, har dom tid att prata svarar dom, har dom inte tid svarar dom inte, simpel as that.

Det är dock svårare eftersom det går i real time och man kan inte sitta och fundera över nästa sak man ska säga/skriva hur länge man vill som via text och känns därför väldigt nervöst i början eftersom man är ovan med det. Jag slutade med det eftersom en natural vän till mig sa att han ringer aldrig och sms:ar bara och han får ligga 10x så mycket som mig så jag tänkte det bara satte käppar i hjulet på mig. Men så här i efterhand så inser jag att kanske det var dumt att sluta med det.

Men hmm, kanske jag ska ta upp det igen, eftersom man faktiskt pratar istället för att sms:a så blir det ju då även lättare att överföra sitt "internet" game till IRL sen. Natural vännen jag har är ju trots allt snygg långt över medel och vältränad och är en väldigt aktiv person med ADHD så han har många vänner och aktiv facebook med mycket aktiviteter och bilder på olika event, snowboard turer, skateare, fester mycket osv så han har ju ett jävla övertag på sitt internet game vs dom flesta. Hans facebook är ju väldigt DHV i sig på grund av sitt utseénde i kombo med väldigt socialt aktiv. Så att han inte behöver ringa säger ju inte så mycket igentligen.
2013-07-10,14:05,
Inlägg: #9
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Alltså, din vän som får ligga järnet har förmodligen en stenhård frame, då är det lite skit samma vad man gör. Jag använder telefonen för att snacka skit, connecta och styra upp att ses, funkar hur bra som helst för mig.
2013-07-10,14:35,
Inlägg: #10
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Om vi säger så här så fick jag låna hans face och använda bilder på han skulle jag garanterat få ligga dubbelt så mycket. Har testat det tidigare med fejk profil på en snygg kille med bra bilder och responsen ökade enormt. Jag blev öppnad varje gång hela tiden ifrån brudar. Vilket aldrig händer med bilder på mig själv.

Dom delar av konversationer han visat mig så är han mer den mys killen än alfan med ben hård frame. Mycket standard snack med mycket smileys. Dom gånger jag sett han öppna brudar är det. Hej. Smile vad skjer? Tongue vad gör du? Smile osv. Sen eskalerar väl snacket mer efter det.

Han skulle visa mig hur man fixar nr till brudar en gång. Delen han fick nr såg ut så här.

Han. Men jag måste gå nu. Smile

hon. Okej. : )

han. Skicka sms någon gång om du vill. : )

hon. Men jag har inte ditt nr. Tongue

Han. Xxxxxxx hej då :p

Han visade den konvon för mig och sa smuuud så fixer du nr til pusar din svenske. Och dom delar av konvos han visat mig ser det i stort sätt likadant ut i tonen han håller. Han slänger in något skämt ibland men håller du samma ton. Sen visst något rätt gör han ju eftersom han får ligga hela tiden. Men att han har någon super alfa frame ala evilvalle och många andra här stämmer inte.

Visst mellan raderna kanske han ger en väldigt ikke needy frame och magin i hans game ligger i dom delar av konvos som jag inte har sett. Men jag tror han lever väldigt mycket på sin DHV facebook och utseende.
2013-07-12,19:09,
Inlägg: #11
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Okej, låt oss nu säga att du har en förebild för hur du vill att ditt kärleksliv skall funka.

Vilka steg behöver du ta för att närma dig din väns success-rate?

Några ideer:
- Ta vettiga kort, be en polare om inte annat
- Se till att gå på fester, ha stor bekantskapskrets
- Skaffa nån att ligga med asap så du inte går omkring och har "måstefåknullanublicken" 24/7
- Är du onormalt fet/spinkig? Finns det något du kan göra på den fronten? Kanske gå till gymmet oftare och jobba på musklerna?
- Finns det några sociala komplikationer som du behöver slipa bort? Skaffa dig en brutalt ärlig wing eller be din polare som får ligga mycket att grooma ditt game lite. Be han att vara riktigt jävlig när han kritiserar, allt ska fram!

Endast genom att ta av skygglapparna och se dig själv i spegeln kan du hitta vad du behöver jobba på.

Kör.
2013-07-12,23:31,
Inlägg: #12
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
Willson Skrev:Okej, låt oss nu säga att du har en förebild för hur du vill att ditt kärleksliv skall funka.

Vilka steg behöver du ta för att närma dig din väns success-rate?

Några ideer:
- Ta vettiga kort, be en polare om inte annat
- Se till att gå på fester, ha stor bekantskapskrets
- Skaffa nån att ligga med asap så du inte går omkring och har "måstefåknullanublicken" 24/7
- Är du onormalt fet/spinkig? Finns det något du kan göra på den fronten? Kanske gå till gymmet oftare och jobba på musklerna?
- Finns det några sociala komplikationer som du behöver slipa bort? Skaffa dig en brutalt ärlig wing eller be din polare som får ligga mycket att grooma ditt game lite. Be han att vara riktigt jävlig när han kritiserar, allt ska fram!

Endast genom att ta av skygglapparna och se dig själv i spegeln kan du hitta vad du behöver jobba på.

Kör.

Riktigt bra post.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,844 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,316 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Ni som raggar mkt brudar på internet?! n1ce 9 4,403 2012-09-28,05:50
Senaste inlägg:: Dynamisk
  Brudar som inte svarar George Costanza 7 3,086 2012-04-14,17:55
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}