LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
2013-07-13,18:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,18:09 av {2} confused....)
Inlägg: #27
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
TonightIsTheNight Skrev:confused...,

Dock vet du inte hur mkt som influerats av dina gener, miljön i fosterstadiet, kulturen i stort, umgänge utanför familjen etc. så att dra potentiellt för stora växlar av föräldrarnas beteende är egentligen att skapa ett onödigt hjärnspöke.

"Hur folk är" verkar var en komplex mix av gener, personlig historia, personligt ansvarstagande. Tur att det går att förändras, btw.

Har du testat att höja dina T-värden naturligt f.ö.?

Jadå, finns många faktorer som spelar in och jag tror gener är den största faktorn, dock har det mest troligt haft en viss påverkan på hälsan och testovärden, stress under lång period sliter ju på kroppen och ett social/psykfall till deprimerad WT morsa under hela uppväxten hjälper ju inte direkt när det kommer till väldmåendet och sina stress nivåer. Dock mina sociala problem, den sociala fobin jag hade som jag nu tränat bort och min totala sociala inkompetens jag hade tidigare i livet är en direkt orsak av uppväxten. Men ja, det är en annan historia, jag har kommit över det och försöker leva med dom förutsättningar jag har och gör det bästa av situationen, även om det såklart är jävla irriterande när det väl kommer på tapeten.

Jadå, käkar zink runt 40mg varje kväll, tränar 4-5ggr i veckan jusst nu och har dragit ned kraftigt på fappandet. Det hjälper lite, jag blir piggare av det. ZMA tillskott och kasein protein shake varje kväll gjorde mig märkbart piggare och jag lyckades komma igång med träning igen av det. Så gör det jag kan.


Meddelanden
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron - av confused... - 2013-07-13,18:01

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillskott som Boostar Testosteron? Rednales 6 6,065 2016-03-22,09:41
Senaste inlägg:: tay
  Testa sina testosteron-nivåer Sean 2 2,137 2015-09-08,12:51
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  BCAA - ökar svett? Commander 8 3,343 2013-05-31,21:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Intressant video om testosteron (testobooster vs injektioner) Whynot 4 2,650 2013-04-24,11:57
Senaste inlägg:: Whynot
  Utlösning och testosteron, par frågor! nospoon 6 3,161 2012-03-05,21:02
Senaste inlägg:: nospoon

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}