LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
2013-07-13,21:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,21:51 av {2} confused....)
Inlägg: #35
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Evilvalle Skrev:Hur är du under dina "sämsta" perioder, energimässigt? Hur har du ork att jobba när man har sådana låga energinivåer? Fyfan jag hade dampat lös och gjort allt i min väg för att doktorn skulle fixa. Medvetet tryckt ner mina nivåer i botten, missbrukat lakrits och alkohol som en galning innan T prover etc Tongue

Kan kännas jobbigt med skit grejer som att gå till affären, dra en vanlig promenad även om jag vill och sitter hemma uttråkad. Inget ovanligt i mina sämsta perioder att jag sitter hemma uttråkad och vill hitta på något, men fan inte orkar. Blir typ mentalt slö också, typ kommer inte på något att säga, orkar inte direkt kommunicera och vara social så mycket.

Visst, man kan ju alltid tvinga sig att göra grejer, inte så att jag är förlamad. Men glädjen i saker försvinner ju om man måste tvinga sig till det.

Tror dom flesta upplever liknande ibland, typ efter att man tokrunkat till porr en kväll, eller har en riktigt dålig dag och knappt orkar röra sig ur soffan. Det upplever ju alla ibland. Problemet är att det inte är ibland för mig utan varje dag.

Men som sagt, märkt en bättring sen jag började med kasein och ZMA ! =)

Jag har funderat på det du tar upp att fejka min nivåer lägre än dom är, eventuellt kör en kort kur, skita i PCT och sen direkt när spårsningstiden gått ur kroppen före naturliga nivåerna återhämtat sig gå till läkaren och göra nytt testo prov. Men som sagt, det är verkligen last resort, jag ska testa köra på detta med att öka det naturligt en stund först.


Meddelanden
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron - av confused... - 2013-07-13,21:48

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillskott som Boostar Testosteron? Rednales 6 6,065 2016-03-22,09:41
Senaste inlägg:: tay
  Testa sina testosteron-nivåer Sean 2 2,134 2015-09-08,12:51
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  BCAA - ökar svett? Commander 8 3,343 2013-05-31,21:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Intressant video om testosteron (testobooster vs injektioner) Whynot 4 2,649 2013-04-24,11:57
Senaste inlägg:: Whynot
  Utlösning och testosteron, par frågor! nospoon 6 3,161 2012-03-05,21:02
Senaste inlägg:: nospoon

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}