LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
2013-07-13,22:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,22:24 av {2} confused....)
Inlägg: #37
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Evilvalle Skrev:Yeah gör det, btw är det nu även bevisat att long term lifting ökar basnivåer av testo, även hos individer med över 5års styrketräningserfarenhet. Så MAO, desto längre (och hårdare) du lyfter, desto mer testo får du Smile.

Och ja, last resort att medvetet trycka ner nivåerna: Såg nån på flashback som gjorde detta och lyckades så han fick behandling, haha!

Aa jag såg den tråden också! haha

Vad menar du med att lyfta långt och hårt?

Fan irriterande när jag tänker efter, är ju så med nästan allt för mig nu förtiden. Förr i tonåren och i början av 20åren när jag var deprimerad, hade social fobi, var socialt missanpassad osv så var jag ändå mycket mer "på" socialt Jag hade en drivkraft hela tiden, en energi i mig som pushade mig ut på fester, ut och hitta på saker osv.

Nu förtiden om jag ska hitta på något så måste jag tvinga mig till det och jag har faktiskt på grund av det ett mindre socialt nät, svårare att skaffa vänner trots att min personlighet är enormt mycket "större" noll social fobi och helt normal social kompetans och det suger fan kuk. Jag satt oftast på den tiden i sociala situationer och sa nästan inte ett ord för att jag kände mig wierd, kunde inte bidra till sociala konversationer och situationer typ något. Men jag hade iaf en drivkraft, ett sug att pusha mig ut och iväg och hitta på saker så därför blev jag även bjuden på fester, event osv trots att jag var den tråkiga killen som bara hängde på.

edit : Är så med fest också nu förtiden faktiskt. Förr gillade jag iaf att dra iväg på fest, vistas i sociala situationer osv trots att det samtidigt var väldigt obehagligt för jag kände mig jävla wierd. Nu känns det bara jobbigt och obekvämt, på grund av så jävla hög energi nivå, massa hög musik och folk som skriker överallt. Helt enkelt jag har inte energin till det.


Meddelanden
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron - av confused... - 2013-07-13,22:19

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillskott som Boostar Testosteron? Rednales 6 6,065 2016-03-22,09:41
Senaste inlägg:: tay
  Testa sina testosteron-nivåer Sean 2 2,137 2015-09-08,12:51
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  BCAA - ökar svett? Commander 8 3,343 2013-05-31,21:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Intressant video om testosteron (testobooster vs injektioner) Whynot 4 2,651 2013-04-24,11:57
Senaste inlägg:: Whynot
  Utlösning och testosteron, par frågor! nospoon 6 3,161 2012-03-05,21:02
Senaste inlägg:: nospoon

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}