LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
2013-07-17,02:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-17,02:44 av {2} confused....)
Inlägg: #46
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
JohnDoe Skrev:Det spelar ingen roll vilka oljor du äter, dushar kallt osv, dina testo nivåer kommer inte höjas ens i närheten som de lägsta doserna i AAS. Och de lägsta ger inte så jävla stor effekt heller. Så fokusera på rätt grejer buddy.

Känns som vissa bara vill ha en ursäkt till varför dom inte lyckas med pua. Säger det här av egen erfarenhet också. De flesta har väl att du inte är nöjda med sitt utseende, har ingen att gå ut med osv. Men jag tror att det här är samma sak.

Man behöver inte få sina nivåer höjda till dom lägsta doserna av AAS för att märka skillnad. Så det är ett redigt blåst argument. För mig som har låga naturliga nivåer märker jag en markant skillnad på livst stil, kallduschar, äta rätt, ta ZMA osv. Och jag vet väldigt många andra med mig som upplever en tydlig skillnad dom med.

Och dom lägsta doserna AAS gör inte så stor skillnad? Nej du, kanske inte för alla, olika personer fungerar olika. Men för mig ger det en enorm jävla skillnad, på en låg dos AAS får jag sånt extremt jävla välmående och extrem jävla självförtroende och bra state 24/7 att jag mådde bättre på det än vad jag gör av att röka heroin, ja, det är faktiskt den bästa "drogen" för välmående jag testat. Får inte ens samma state på på tjack eller kokain som är droger man tar iprincip enbart för att hamna i state på inför fest.

Och även där är det väldigt många som upplever samma som mig. Det är ganska vanligt att folk tar låg dos testo enbart på grund av välmåendet dom får av det.

Jag är ful, jag har ingen att gå ut med och jag är noob. Men jag använder inte det som en ursäkt, jag kör på och försöker träna mig så gott jag kan ändå, går ut nykter och ensam. Jag använder det helt enkelt absolut inte som någon ursäkt. Att man märker en tydlig skillnad på state och välmående och sina energi nivåer när man har ett hälsosamt liv betyder inte att man gör det enbart som ursäkt för sitt game. Det är rett riktigt blåst argument om jag ska vara ärlig.

Och dessutom, du motsäger dig iprincip all den vetenskap som finns innom kost, träning och hur testosteron fungerar och påverkar kroppen med ditt uttalande. Dom flesta om inte alla som går ifrån en osund livsstil till en sund livsstil märker en tydlig skillnad.

Är du superman och kan äta skräpmat, sitta i soffan och lata dig hela dagarna och ändå är lika pigg och alert och har lika bra välmående som när du äter bra och nyttigt och är fysiskt aktiv ! Ja, grattis för dig ! Dock är inte vi alla superhumans som dig och dom flesta fungerar inte så. Kanske du ska ta och anmäla dig till det där super humans programmet och få din kropp undersökt?


Meddelanden
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron - av confused... - 2013-07-17,02:36

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillskott som Boostar Testosteron? Rednales 6 6,065 2016-03-22,09:41
Senaste inlägg:: tay
  Testa sina testosteron-nivåer Sean 2 2,133 2015-09-08,12:51
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  BCAA - ökar svett? Commander 8 3,343 2013-05-31,21:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Intressant video om testosteron (testobooster vs injektioner) Whynot 4 2,649 2013-04-24,11:57
Senaste inlägg:: Whynot
  Utlösning och testosteron, par frågor! nospoon 6 3,161 2012-03-05,21:02
Senaste inlägg:: nospoon

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}