LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
2013-07-18,13:23,
Inlägg: #56
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
@ Stridskuken

Kanns som att du drar samband som inte ar bekraftade har. Var de robust byggda for att de at mycket kott, eller blev det helt enkelt sa att de kunde skaffa mer kott pga. att de var robust byggda? Kan ju aven ha varit sa att de helt enkelt inte hade tillgang till annat. Eller en kombo av alltihop.

Sedan sa kan man ocksa fraga sig: Ar det sa att vegetarianer har mindre testo for att de inte ater kott, eller valjer helt enkelt folk med mindre testo i storre utstrackning att bli vegetarianer?

Problematisering at sidan sa har jag for mig att Tim Ferriss experimenterade med att ate en rejal dos kott fran argentinska frigaende kossor och skall ha uppmatt en javligt bra okning av fritt testo av det. Han fick enligt egen utsago extremt mycket hogre libido. Sedan vet jag ocksa att Kai Greene var med och utvecklade beef protein shake pga. att han ansag det hade en battre uppbyggande effekt an vassle (sedan ar jag iof. osaker pa mangden bullshit i detta).

Rent generellt ogillar jag hypoteserna om jagare/samlare osv. pga. bristande validitet. De kan ge utmarkta hypoteser som man sedan kan testa med experiment. Men jag foredrar att basera min kunskap pa studier dar experiment genomfors an pa anekdoter.

Anyways, det ska bli sa javla gott att komma tillbaka till Sverige och grilla en bit kossa. OMNOMNOM


Meddelanden
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron - av Arlin - 2013-07-18,13:23

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillskott som Boostar Testosteron? Rednales 6 6,065 2016-03-22,09:41
Senaste inlägg:: tay
  Testa sina testosteron-nivåer Sean 2 2,132 2015-09-08,12:51
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  BCAA - ökar svett? Commander 8 3,343 2013-05-31,21:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Intressant video om testosteron (testobooster vs injektioner) Whynot 4 2,647 2013-04-24,11:57
Senaste inlägg:: Whynot
  Utlösning och testosteron, par frågor! nospoon 6 3,161 2012-03-05,21:02
Senaste inlägg:: nospoon

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}