LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
2013-07-20,11:20,
Inlägg: #68
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Stridskuken Skrev:Sorry utttryckte mig helt fel, studien följde en grupp som fick äta vegetarisk kost, och en grupp som fick äta normal kost. Det var alltså inte tal om några "vegetarianer". Nåväl det är inte utan anledning bodybuilders och utövare av styrkesport häver i sig kilovis med kött, och jag är övertygad om att dom är överens om att det ger dom bättre resultat, utifrån deras erfarenhet. Sen om det är för att dom får i sig mycket protein eller för att det är just kött kan jag faktiskt inte svara på.

Det later som en betydligt mycket vettigare studie i mina oron. Men kan fortfarande problematisera sonder den Sad

Skulle det kunna vara sa att om man satter ett gang manniskor pa en diet sa utsatter man dem latt for ego-depletion vilket leder till att de har mindre sjalvkontroll over till att ga till gymmet och andra aktiviteter samt gor de mer benagna till att sloa vid datorn eller tv'n?

Det hade dock varit intressant att veta vad de at. Var det nagonting som vegetarianerna at (typ soja) som karnivorerna inte at? Eller var det tvart om (kott)?
Finns det nagon grans dar det inte langre hjalper att ata mer kott och var gar den isafall?

Ar det skillnad pa kott och kott vad det galler testo? Alltsa, ar det skillnad pa att ata kyckling eller kossa for testoproduktionen?

Sedan kan jag val saga att jag aven satt andra studier som tyder pa att du har helt ratt i dina pastaanden samt att kroppen omvandlar kolesterol till testosteron vilket finns underrepresenterat i gronsaker.


Meddelanden
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron - av Arlin - 2013-07-20,11:20

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillskott som Boostar Testosteron? Rednales 6 6,065 2016-03-22,09:41
Senaste inlägg:: tay
  Testa sina testosteron-nivåer Sean 2 2,133 2015-09-08,12:51
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  BCAA - ökar svett? Commander 8 3,343 2013-05-31,21:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Intressant video om testosteron (testobooster vs injektioner) Whynot 4 2,648 2013-04-24,11:57
Senaste inlägg:: Whynot
  Utlösning och testosteron, par frågor! nospoon 6 3,161 2012-03-05,21:02
Senaste inlägg:: nospoon

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}