LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nummer
2013-08-11,03:58,
Inlägg: #1
Nummer
Tjena
Körde lite daygame häromdagen fick tjejen att skratta och det kändes rätt okej.
Hon bodde i en annan stad, men jag sa att jag tar dit nummer så hörs vi, spelade på säkerhet.
Men hon sa att hon kan ta mitt nummer istället.

Då sa jag att jag ger inte ut mitt nummer och då svarade hon likadant. SÅ jag struntade i det hela för hon var precis på väg och skulle träffa en kompis.

Men min fråga är, hur hanterar ni när och om tjejen vill ta ditt nummer men inte ger ut sitt?
Har ju egentligen inget som helst att förlora, men det känns "säkrare" om man får tjejens nummer och inte bara ger ut sitt som vilken random snubbe som helst.
2013-08-11,11:41,
Inlägg: #2
Nummer
Jag ger ut mitt nummer, sen ringer jag henne. Tar hennes mobil och skriver in mig själv som charmig sexig göteborgare som jag ska på alladin dejt med. typ så Tongue
Stay calm and play some beerpong
2013-08-12,14:19,
Inlägg: #3
Nummer
Dynamo Skrev:Tjena
Körde lite daygame häromdagen fick tjejen att skratta och det kändes rätt okej.
Hon bodde i en annan stad, men jag sa att jag tar dit nummer så hörs vi, spelade på säkerhet.
Men hon sa att hon kan ta mitt nummer istället.

Då sa jag att jag ger inte ut mitt nummer och då svarade hon likadant. SÅ jag struntade i det hela för hon var precis på väg och skulle träffa en kompis.

Men min fråga är, hur hanterar ni när och om tjejen vill ta ditt nummer men inte ger ut sitt?
Har ju egentligen inget som helst att förlora, men det känns "säkrare" om man får tjejens nummer och inte bara ger ut sitt som vilken random snubbe som helst.

Är la bara att ge henne nummret? Att hålla på o lolla sig som du är lite chodigt tycker jag. Makten sitter inte i vem som har vems nummer utan i vad du tycker om henne samt hon om dig.

FÅr ni mega connection lär hon ringa dig.
Får ni sämst connection lär hon inte svara oavsett om du har nummret eller ej.


Jag ger mitt nummer till tjejerna ibland.. då oftast när mitt batteri är slut, eller när dom frågar efter det.. Annars tycker jag det är gött att ta nummer också, som du, då jag föredrar att välja när jag ska prata med folk eller inte.

Tror du får utveckla frågan?... För du måste väl inse hur socialt konstigt det är att ta någons nummer, men när dom vill ha ditt så säger du " jag ger inte ut nr".
2013-08-12,23:10,
Inlägg: #4
Nummer
Chodigt och chodigt.
Som jag skrev tidigare, så "känns" det som ett solidare nummer när man får numret, än när hon inte ger ut sitt nummer men kan ta numret. Vilket snarare indikerar på att det är hon som har bollen istället för att det är jag som har bollen. och kan ta kontakt när jag känner om jag känner för det.
Blir mest en ego-grej, att om jag går för hennes nummer men inte ger mig det, så känns det som att varför ska jag ge henne mitt nummer när hon själv inte ger sitt. Känns dom dynamiken blir att jag ger nummer och vill ha hennes bekräftelse samt att jag har lägre värde.
2013-08-12,23:46,
Inlägg: #5
Nummer
Jag tycker du änna pratar mot dig själv i den konversationen med tjejen, typiskt svensk dubbelmoral typ.
Varför i helvete skall hon ge sitt nummer till en okänd kille som tar kontakten med henne, när den killen själv inte ger ut sitt nummer?

Sedan är det gött när tjejen tar ens nummer, då visar dem intresse för dig om dem ringer och skulle de inte ringa eller smsa så är det bara en brud på miljoner!

Jag tycker allt du skall tänka igenom lite faktiskt!
//Aioo
Keep it up!
2013-08-13,00:13,
Inlägg: #6
Nummer
Agree där att det är MER nice när hon tar nummret. Då när hon väl hör av sig så får hon försprång på investeringskontot
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Brudarna ger nummer för att bli av med dig Sartre 27 16,216 2014-01-21,05:30
Senaste inlägg:: Sartre
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 2,556 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}