LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
RSD freetour 5sep, Göteborg.
2013-08-20,07:53,
Inlägg: #1
RSD freetour 5sep, Göteborg.
Ja, what topic says. Jag var på förra freetour i våras och då var det julien som höll i tyglarna.
De hade fixat en lokal på scandic hotell, där vi var 50-70 killar. Julien snackade material i kanske 2 timmar och efter det var det frågestund, det var typ okej att ställa frågor under hela seminariet också tho.

Sen hade dom bootcamp i göteborg tors-lör så jag stötte på dom ute på krogen torsdagen och lördagen, kunde även prata lite med julien dock så märkte man att han tyckte det var jobbigt då han hade sina elever att hålla koll på.



Här reggar man sig. Man får betala 25dollar som senare återbetalas.

https://www.realsocialdynamics.com/Shop/...=207599120
2013-08-20,08:29,
Inlägg: #2
RSD freetour 5sep, Göteborg.
Detta kanske man skall ta sin fetta kropp och gå på!
//Aioo
Keep it up!
2013-08-20,10:51,
Inlägg: #3
RSD freetour 5sep, Göteborg.
Kanske drar dit.Smile
2013-08-20,11:10,
Inlägg: #4
RSD freetour 5sep, Göteborg.
Toledo Skrev:Göteborgsgänget kanske borde ta en liten sväng dit tillsammans?

Är man där 20-30min innan så kan man ta en kaffe(dom bjuder) osnacka skit, var en del folk jag kände igen där från scenen sist, samt nytt folk man lärde känna.
Iochmed att det är torsdag så är det lämpligt att dra till sticky fingers efteråt.. Lounge finns ju också, dock har dom 23år där så det är inte speciellt aktuellt.

Denna gången ska jag nog inte förfesta på 30cl sprit innan jag drar dit haha, kommer ihåg att Alex från C-R frågade om jag gick på droger eller va som var fel på mig Tongue.

BTW, kanske läge här för legenden Evilvalle och gör ett apperance IRL?!?!
Du kan säkert slagga hos Aioo, han har fräsch, stor och central lägenhet samt är en väldigt bra host Wink.
2013-08-20,11:34,
Inlägg: #5
RSD freetour 5sep, Göteborg.
illdan Skrev:Är man där 20-30min innan så kan man ta en kaffe(dom bjuder) osnacka skit, var en del folk jag kände igen där från scenen sist, samt nytt folk man lärde känna.
Iochmed att det är torsdag så är det lämpligt att dra till sticky fingers efteråt.. Lounge finns ju också, dock har dom 23år där så det är inte speciellt aktuellt.

Denna gången ska jag nog inte förfesta på 30cl sprit innan jag drar dit haha, kommer ihåg att Alex från C-R frågade om jag gick på droger eller va som var fel på mig Tongue.

BTW, kanske läge här för legenden Evilvalle och gör ett apperance IRL?!?!
Du kan säkert slagga hos Aioo, han har fräsch, stor och central lägenhet samt är en väldigt bra host Wink.
haha!

Vore onekligen kul att dra dit, men då är allt det där med sovplats osv som kommer till.
2013-08-20,21:17,
Inlägg: #6
RSD freetour 5sep, Göteborg.
[QUOTE=illdan;33766
Denna gången ska jag nog inte förfesta på 30cl sprit innan jag drar dit haha, kommer ihåg att Alex från C-R frågade om jag gick på droger eller va som var fel på mig :P.

BTW, kanske läge här för legenden Evilvalle och gör ett apperance IRL?!?!
Du kan säkert slagga hos Aioo, han har fräsch, stor och central lägenhet samt är en väldigt bra host ;).[/quote]

Du är knarkare ju haha Wink
Sedan vad fan är det för jävla uthyrnings tjänst du har på min lägenhet hyr ut din soffa istället Big Grin

Fast vet att jag är en bättre host lol

//Aioo
Keep it up!
2013-08-20,23:03,
Inlägg: #7
RSD freetour 5sep, Göteborg.
Aioo Skrev:Du är knarkare ju haha Wink
Sedan vad fan är det för jävla uthyrnings tjänst du har på min lägenhet hyr ut din soffa istället Big Grin

Fast vet att jag är en bättre host lol

//Aioo

DUJA
<3
2013-08-20,23:25,
Inlägg: #8
RSD freetour 5sep, Göteborg.
illdan Skrev:DUJA
<3

knark är bajs



jag är nog på, om jag inte jobbar dvs.
find it, fuck it, forget it.
2013-09-04,07:41,
Inlägg: #9
RSD freetour 5sep, Göteborg.
Bumpar skiten, för er som har glömt är det RSDfreetour imorn. Jag betalade precis in de 25dollar som man sedan kan få tillbaka...
2013-09-04,11:39,
Inlägg: #10
RSD freetour 5sep, Göteborg.
Någon som skall på Hotseat på lördagen?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  MILFS i Göteborg Smålänningen 8 4,163 2016-12-02,00:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  RSD Alex har freeTour russel 8 2,753 2013-07-12,22:58
Senaste inlägg:: russel
  Daygame i Göteborg dobarj3 11 3,708 2012-05-16,07:55
Senaste inlägg:: dobarj3
  Bästa klubbarna/krogarna i Göteborg och var dom ligger Mössan 8 2,902 2012-03-23,11:30
Senaste inlägg:: Guru

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}