LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daygame i Göteborg
2012-05-14,23:19,
Inlägg: #1
Daygame i Göteborg
Tjena. Jag och en kompis ska åka ner till Göteborg på Fredag(18/5) för att träna på att approcha tjejer under dagen, vi är båda 17år just nu så vi kommer inte in på några klubbar osv

Är det någon av er som har gjort detta tidigare och hur var det i början? Blev ni bättre? Var ni nervösa? Har ni några tips?

Vi tänkte även handla lite under dagen och för att inte hålla på att bära på 100påsar så undrar jag om ni vet något ställe där man kan låsa in grejer under en kort tid, på filmer brukar såna här ligga på tågstationer och flygplatser, hoppas ni förstår vad jag menar Smile
2012-05-14,23:20,
Inlägg: #2
Daygame i Göteborg
Finns på göteborgs centralstation om inte mitt minne sviker mig, vid toaletterna typ.
find it, fuck it, forget it.
2012-05-14,23:23,
Inlägg: #3
Daygame i Göteborg
http://www.casanovalounge.se/showthread....4-Daygame-)
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-14,23:27,
Inlägg: #4
Daygame i Göteborg
Tackar! Smile
2012-05-15,08:00,
Inlägg: #5
Daygame i Göteborg
Yeah det var detta jag gjorde i början av min "karriär", nästan enbart detta, gick runt och frågade ut brudar på dejter mitt på dagen =) och ja man blir givetvis bättre, dessutom är det en sjukt bra referenserfarenhet att ha med sig att man faktiskt kan ragga på stan, nykter, mitt på blanka dagen. Mitt tips till er är att verkligen pusha varandra, för det brukar vara lättare än att pusha sig själv. Fega för fan inte ur utan kör på det ni tycker är allra mest scary att göra. Det är nervöst men sjukt värt det.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-15,09:27,
Inlägg: #6
Daygame i Göteborg
Vettorazzi Skrev:Yeah det var detta jag gjorde i början av min "karriär", nästan enbart detta, gick runt och frågade ut brudar på dejter mitt på dagen =) och ja man blir givetvis bättre, dessutom är det en sjukt bra referenserfarenhet att ha med sig att man faktiskt kan ragga på stan, nykter, mitt på blanka dagen. Mitt tips till er är att verkligen pusha varandra, för det brukar vara lättare än att pusha sig själv. Fega för fan inte ur utan kör på det ni tycker är allra mest scary att göra. Det är nervöst men sjukt värt det.

Helt sant. 100% balls grabbar. Lyssna inte på hjärnans ursäkter det är haram.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-15,09:28,
Inlägg: #7
Daygame i Göteborg
Hjärnan = haram
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-15,10:15,
Inlägg: #8
Daygame i Göteborg
Klart man är nervös i början men försvinner efter några aproaches, var inte rädda att bli rejectade, händer alla, inklusive dom bästa!
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-05-15,22:57,
Inlägg: #9
Daygame i Göteborg
Tror jag hittar det Smile
Toledo: Aa när jag kollar på din profil så är det inte bara det här vi har gemensamt Smile
2012-05-15,23:16,
Inlägg: #10
Daygame i Göteborg
dobarj3 Skrev:Tror jag hittar det Smile
Toledo: Aa när jag kollar på din profil så är det inte bara det här vi har gemensamt Smile

Nope ni gillar fitta oxå
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-16,07:55,
Inlägg: #11
Daygame i Göteborg
Haha tänkte mer på det där med gym, sport och datorer Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  MILFS i Göteborg Smålänningen 8 4,158 2016-12-02,00:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  RSD freetour 5sep, Göteborg. illdan 9 4,518 2013-09-04,11:39
Senaste inlägg:: Dayize
  Daygame - "jag har pojkvän" slyngel 10 3,374 2013-04-08,22:51
Senaste inlägg:: confused...
  Video daygame! noname2blame 1 1,060 2013-01-12,17:11
Senaste inlägg:: noname2blame
  Vad är nyckeln till att bli bra på DIREKT dagtids approacher (Daygame)? assassin 6 2,379 2012-05-08,20:12
Senaste inlägg:: Kinezz
  Bästa klubbarna/krogarna i Göteborg och var dom ligger Mössan 8 2,901 2012-03-23,11:30
Senaste inlägg:: Guru

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}