LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Säga upp kontakten?
2013-08-20,19:29,
Inlägg: #1
Säga upp kontakten?
Desto bättre jag blir på dra brudar desto mer hooked blir dom på mig. Alltså det ända dom vill är att vara kring mig och bli min jävla flickvän, vissa av brudarna är asköna och jag vill fortfarande hänga med dom men det blir ett litet problem där eftersom jag inte direkt vill binda upp mig. Har försökt snacka med dom att jag inte kan ha en flickvän atm men det slutar alltid med att jag dissar dom för att de blir för jävla på.

Så hur sköter ni det här? Borde ju vara något varje ''player'' får handskas med.
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2013-08-20,20:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-20,20:50 av {2} illdan.)
Inlägg: #2
Säga upp kontakten?
Ha det stökigt o grisit hemma hos dig, ta mycket droger(eller säg att du tar mycket droger).. Va inte pojkvänsmaterial helt enkelt... as lätt Big Grin

Vissa killar är pojkvänsmaterial, vissa inte. Jag är inte pojkvänsmaterial, så har aldrig det problemet.. Oftast brukar jag träffa tjejer hänga o ligga med dom ett par gånger, men efter ca 5 gånger brukar dom inse att jag inte är pojkvänsmaterial... alltingen skiter dom i mig frånochmed där, eller så hör dom av sig när dom vill knulla bara, eller så svarar dom bara/kan ses, när dom vill knulla.

Sen har jag en kompis(ej pua) som tjejerna alltid blir kära, men han är mycket mer pojkvänsmaterial än mig.. Har ordning på sina grejer osv. Sen så drar han väldigt mycket fulare brudar(lägre värde) än mig.. I hans fall kan det va att han dra brudar som är mycket lägre värde än han själv, och därför inte så konstigt att dom vill bli tillsamans med han...
Du kanske drar brudar med lägre värde än dig själv?

När brukar tjejerna ta upp "bli tillsamans" snacket med dig? Oftast brukar ju inte sånt komma förrens man sätts 10-20gånger minst?!?!
2013-08-20,21:53,
Inlägg: #3
Säga upp kontakten?
Det ligger mycket i det du säger. Skulle väl kunna säga att jag är den killen som har ordning på sitt liv helt enkelt.

Ja, såklart tar det ett par träffar men det börjar med den underliggande kontexten. Men vad jag upplevt så behövs inte det allt för måånga ggr. Kanske jag som träffat bara träffat på en viss typ av tjejer, men i grund och botten så fungerar dom likadant.

Ingen här som har samma problem eller svinar ni bara runt er? Haha
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2013-08-20,22:25,
Inlägg: #4
Säga upp kontakten?
Man up och säg som det är bara. "Jag vill inte ha en tjej, vi kan ligga men inte mer än så." "Jag gillar inte när du är så på, sluta med det." "Vi klickar inte på det sättet." etc etc
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2013-08-20,23:01,
Inlägg: #5
Säga upp kontakten?
Jens Skrev:Man up och säg som det är bara. "Jag vill inte ha en tjej, vi kan ligga men inte mer än så." "Jag gillar inte när du är så på, sluta med det." "Vi klickar inte på det sättet." etc etc

Well, detta får ju dock tjejerna att vilja ha han mer.... samt att det är ju just denna strat han redan använt..

Citat:Ingen här som har samma problem eller svinar ni bara runt er? Haha
Varannan tjej anklagar mig för att va player redan efter 15min på krogen, så antar jag har någon slags player aura runt om mig på nåt sett.. Även om jag själv inte anser mig vara sådan.. Så tror inte tjejer förväntar sig så jävla mkt mer en knull lixom.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur mycket ska man säga om sig själv? selected 4 1,680 2012-09-20,09:42
Senaste inlägg:: Willson
  Balansgången mellan att vara unreactive och att säga ifrån Colonel Love 3 1,259 2012-05-21,13:29
Senaste inlägg:: Mössan
  Haha, vad har ni att säga om detta? TonightIsTheNight 6 2,248 2012-05-08,00:53
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}