LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Haha, vad har ni att säga om detta?
2012-05-07,11:06,
Inlägg: #1
Haha, vad har ni att säga om detta?
Haha, finner det han säger intressant;

http://www.rsdnation.com/node/220367/forum

Jag har en känsla av att deras instruktörer kommer hålla sig borta från tråden alternativt komma in och göra reklam för RSD produkter Big Grin.

Citat:I bought the blueprint in late 2009 and didnt bother learning outer game. The whole 2010 I went out only focusing on internalising inner game and ignored outer game and I did get NO RESULTS, or, the only results I got was that I got more centered for sure, and learned to be more in the moment, but man did I get blown out lol!

Then I downloaded MM from the net (dont hate, the book is fucking everywhere) and wow, ALOT of outer game shit that I didnt think about, like not leaning in, takeaways, making her chase you, negging and things like that. [...]


Citat: Also a structure is good: Open, spike interest (attraction), qualification/investment, MAYBE build comfort. You build up sexual tension by rewarding her compliance with sexual escalation and you punish when she doesnt comply, with takeaways and ignoring her.

Got it folks? Inner game is GREAT, but you better damn complement it with OUTER GAME STUFF if you want to get good FAST, else ure being stupid, trust me!

Men han säger defacto också att Blueprint är bra, men bör kombineras med MM:

Citat: I combined MM with blueprint inner game understanding and WOW, Im a machine now, I know EXACTLY WHAT to do (MM) and WHY it WORKS (blueprint), my inner game is becoming more and more flawless and my outer game execution is very good by now. I have almost no problem getting a SNL If I go out with it in my intention.

Hans superboostade motivation och självförtroende han tycks fått primärt via MM (fast mixat med Blueprint) är inspirerande Cool
2012-05-07,12:34,
Inlägg: #2
Haha, vad har ni att säga om detta?
Yeah stämmer nog väldigt väldigt bra. Jag började med game 2009, oktober 2009 nån gång såg jag blueprint, har alltid fokuserat på inner game. Insåg 2010 nån gång att något saknades men har helt ärligt aldrig LYCKATS fokusera på outer game något. Ibland kan jag känna att jag inte har någon metod, inte vet vad jag borde göra, och då fuckar det upp sig. Givetvis vet jag att jag ofta inte behöver göra någonting för att attraktion skall finnas där, men de gångerna inget händer av sig själv blir jag lätt spänd just för att jag inte har en game plan. MM känns som en rätt intressant approach till det, har dock försökt med det men aldrig lyckats, känns så fånigt och överanalyserande på något vis, vilket givetvis gör att det jag säger blir pajigt. Det var ifs länge sen, kan vara värt att försöka igen.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-07,16:35,
Inlägg: #3
Haha, vad har ni att säga om detta?
Lol kollade in den. Som vanligt kommer RSDfanboys med sitt jävla "outer game?? durrr beasting!!!", 99.99% av det där jävla forumet består av hardcore starcraft-spelande oskulder som låtsas vara cool över internet. Det är en jävla cirkus, by far det mest komiska PU forumet på internet.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-07,20:32,
Inlägg: #4
Haha, vad har ni att säga om detta?
Evilvalle Skrev:Lol kollade in den. Som vanligt kommer RSDfanboys med sitt jävla "outer game?? durrr beasting!!!", 99.99% av det där jävla forumet består av hardcore starcraft-spelande oskulder som låtsas vara cool över internet. Det är en jävla cirkus, by far det mest komiska PU forumet på internet.

känns sektliknande
2012-05-08,00:09,
Inlägg: #5
Haha, vad har ni att säga om detta?
Bra skrivet och jag tror verkligen att kombon är att föredra. Att lära sig cykla är betydligt lättare om man börjar cykla med stödhjul först.

Men dom som vill köra RSD-stilen fullt ut får väl göra det. Tror dock att många nya bör testa lite av varje så får man väl själv se vad man tycker fungerar.
2012-05-08,00:53,
Inlägg: #6
Haha, vad har ni att säga om detta?
GBG Skrev:känns sektliknande

Well RSD är en jevla sekt så, haha.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  haha ta bort Jens 0 828 2014-12-28,04:06
Senaste inlägg:: Jens
  är detta vanligt? vladimir87 3 1,974 2014-11-26,13:24
Senaste inlägg:: vladimir87
  Detta forum = Gunwitch method SvaMp_ 6 3,349 2014-08-20,04:11
Senaste inlägg:: ångest101
  HAHA världens skönaste diss selected 2 1,441 2014-05-03,12:07
Senaste inlägg:: illdan
  Säga upp kontakten? ZeroGame 4 1,902 2013-08-20,23:01
Senaste inlägg:: illdan
  LÄS DETTA: VIKTIGT, BRA SKIT Vagabond 1 1,093 2013-01-25,00:55
Senaste inlägg:: Sux
  läs detta stycket från c-r (bra skit) tay 15 5,047 2012-12-12,21:42
Senaste inlägg:: trollface
  Hur mycket ska man säga om sig själv? selected 4 1,692 2012-09-20,09:42
Senaste inlägg:: Willson
  Balansgången mellan att vara unreactive och att säga ifrån Colonel Love 3 1,260 2012-05-21,13:29
Senaste inlägg:: Mössan
  Känner NI igen detta? Evilvalle 27 10,866 2012-04-27,01:21
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}