LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
2013-08-26,22:20,
Inlägg: #21
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
"PU-snubben" hade inte samma modellansikte nej, dock manliga drag, markerade käkben och hakparti osv. Med självförtoende hade han varit en hunk utan tvekan. Min feta, skalliga polare är definitivt inte vacker men man tänker inte på det eftersom han kommer med så mycket positiv energi. Självklart skadar det inte att ha muskler dock.
2013-08-26,22:53,
Inlägg: #22
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Jag tkr snubben i gif-bilden har sjukt bra mängd muskler. Han har inte för lite, å han har inte för mkt så det ser äckligt onaturligt ut som hos många bodybuilders enligt mig (precis som när tjejer har för stora bröst så de ser riktigt riktigt onaturliga ut, word u know what i mean; http://www.youtube.com/watch?v=EkQzyLT6s...lpage#t=15).

Jag tkr han ser riktigt "biffig" ut sen om det e fett+muskler el rena muskler det vette ja fan å jag skiter rätt i det. Tjejen reagera riktigt suktande å jag slår vad om att i detta exempel har musklerna i combo med att han vunnit nått en stark effekt på henne som hon inte ens kan hålla ifrån (därav vi ser den). Jag hade själv velat haft så mkt muskler, skulle göra mkt "mkt enklare".

Jag har en polare som har grym stil, mkt mkt fräsch hud (inte knallbrun men solad, inga fräknar el finnar å inget smink behövs) å han får mkt attraktion gratis från tjejer. Han ligger mest på fester i sängen å bara chillar (dricker inte så mkt så ofta) å tjejer snackar med han hela tiden. Jag har sj fått bättre klädstil å arbetar på muskler samt fräschare hud.

Jag vill proposa att utseende e allt men att det e en stark koefficient å gör allt mkt enklare när det används rätt. Kom oxå ihåg att utseende tillämpar halo-effekten på tjejer med.
2013-08-26,22:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,22:59 av {2} Eriksson.)
Inlägg: #23
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Fuck it
2013-08-26,22:59,
Inlägg: #24
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Eriksson Skrev:Hur kan du och Confused hänga på ett PUA-forum och säga att utseendet spelar roll? Ni cyklar... Gå ut mer för fan

Du skämtar?
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-08-26,23:00,
Inlägg: #25
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Donjohan Skrev:Du skämtar?

Nej. Men jag skrev fuck it så fuck it!
2013-08-26,23:04,
Inlägg: #26
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Eriksson Skrev:Nej. Men jag skrev fuck it så fuck it!

Man kommer längre med personlighet och social status än utseénde. Men att påstå att utseénde inte har någon betydelse är rent ut sagt naivt.
2013-08-26,23:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,23:10 av {2} Eriksson.)
Inlägg: #27
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
confused... Skrev:Man kommer längre med personlighet och social status än utseénde. Men att påstå att utseénde inte har någon betydelse är rent ut sagt naivt.

Nej du har fel. Men du får tro vad du vill Wink
2013-08-26,23:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,23:10 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #28
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
confused... Skrev:Man kommer längre med personlighet och social status än utseénde. Men att påstå att utseénde inte har någon betydelse är rent ut sagt naivt.

Bra sammanfattning. Jag tror det ger mer motivation att fatta att det är en faktor än att leva i förnekelse av det. Så länge man inte överskattar den faktorn likt chodes gör.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-08-26,23:16,
Inlägg: #29
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Palla diskussion om ämnet? Alla vet att utseendet är en liten faktor, kroppsspråk och allmän rätt utstrålning är viktigare.

Men klart det är en fördel att vara snygg, ni som förnekar det ljuger för er själva.

Men att lägga vikt vid detta är meningslöst då det är vad det är och man är född till sån man är, inget att göra och därför inget att tänka på. Hade en brud kallat mig stenful hade jag kollat på henne som en fågelholk för hela min världsuppfattning grundas på att jag är en klockren 10:a.. Det är garanterat den tryggheten och belåtenheten som gett mig fitta.
Right behind your fears, is the life you've allways wanted.

Känslan av att inte ens vara 20 ännu, känslan att se fram emot alla kvällar/nätter 10 år frammåt, tryggheten i att kunna misslyckas och fortfarande kunna bli vad man vill... livet är underbart, haha Big Grin
2013-08-26,23:52,
Inlägg: #30
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
confused... Skrev:Yes, det är sant ! Alla attraktiva drag är knutna till evolutionära fördelar och har absolut ingenting med media eller sociala konstruktioner att göra. Media utnyttjar dom evolutionära instinkterna i oss och medvetet spelar på det vi tycker är mest attraktivt och därmed fångar våran uppmärksamhet mest och därmed säljer bäst. Dom skapar dock inte vad vi tycker är attraktivt som dagens PK samhälle försöker tvinga på oss. Rent fysiskt då alltså och själva kroppen i sig, inte mode och kläder jag snackar om nu.

Vältränad/muskulös kropp = Tecken på bra överlevnads möjligheter, kan försvara sig bra mot andra män/andra djur, kan arbeta hårt för familjen, det är även tecken på högt testo och därmed en frisk man.

Kraftig skäggväxt = Tecken på höga testo/hormon värden.

Glansigt och friskt hår, mjuka läppar osv = Tecken på att man är frisk.

Symetriskt ansikte = Tecken på att man utvecklats väldigt bra och varit frisk i fosterstadiet och i uppväxten.

Högt testo i sin tur = Bättre återhämtning, ger ökat själv förtroende, starkare immunförsvar osv.

Ja, kort och gott ALLT det som vi anser vara attraktivt = evolutionära instinkter djupt rotade i oss. Så klart det har betydelse, det säger sig självt. Även om det kanske inte är den ända eller viktigaste faktorn hos män.

Hade det inte haft en stor betydelse genom våran evolution och attraktion hos kvinnor så hade vi inte haft det djupt inprintat i våra instinkter. Ord som snygg eller ful hade inte existerat, vi hade sett lika mycket blekfeta män med osymetriska ansikten på underklädes reklamerna som vi idag ser vältränade och solbrända.

Korrekt. Blir helt galen när diverse feminister å skit häver ur sig att: "vad som anses attraktivt ändras hela tiden", NO IT DOESNT
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-27,00:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-27,00:02 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #31
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Att ha ett bra utseende hjälper givetvis, allt annat är ren lögn. Med det sagt så är utseende överhypat så inot helvete i vårat samhälle, jag vet allt för många fall av pojkar med riktigt bra drag som är introvert och osäkra pga alldeles för många år vid WOW vilket gör att dom har väldigt svårt att hooka nå snyggare tjejer - för att lägga något större värde i det, och jag vet allt för många fall av average eller rent ut sagt fula snubbar som har enorm karisma som plockar hetingar till höger och vänster.

Jag har snott tjejer av väldigt många 2m maskulina muskelhunkar för att jag var mer karismatisk och vet hur man får tjejen att jaga min bekräftelse, flickor är väldigt känslomässiga varelser och när man väl är duktig på att trycka på de rätta knapparna så blir utseende av väldigt liten betydelse.

Utöver det har det nyligen kommit ut en ny studie som bekräftar vad communityt sagt i typ 20 år: En tjejs perception av ditt utseende ändras till det positiva/negativa baserat på din status i omgivningen, ska posta den lite senare i vetenskaps-delen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-27,00:53,
Inlägg: #32
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Jävligt intressanta diskussioner om utseende kontra personlighet. Det händer mycket oftare att jag ser en ful kille tillsammans med en snygg tjej än att båda skulle vara snygga, ofta får jag höra dessa kommentarer av polare "hur fan kan han få henne, noll stil och ser ut som en wow-nörd". Därav som ni många nämner så förstår man hur lite utseendet spelar roll om man inte har den rätta utstrålningen.

Vet en kille som jag gick i samma klass som under gymnasiet, han kommer ifrån en liten ort utanför stan och ser ut som en smal karlsson på taket. Grejen med honom är att han har en helt sjuk utstrålning man blir glad i hans närvaro, han ler jämt och får alltid alla att skratta, han kan gå fram till vilken brud som helst och bära henne över axeln, dansa och strula upp nästan vem som helst på dansgolvet, han har alltid fått ligg de få gånger jag varit med honom ute.

Sen har vi min polare, ser bra ut, exotiskt utseende, mycket "likes" på sina bilder. Men är stiff och blyg irl, det är sällan han ler eller ser glad ut om han inte har en halvliter vodka i kroppen och det är inte ofta han hookar i överhuvudtaget.
2013-08-27,18:12,
Inlägg: #33
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Damn. Ser ut som hon blir lite våt där Big Grin

Men han har ju mer än bara en snygg och aestetich body också, ansiktet är över average osv.
2013-08-27,18:24,
Inlägg: #34
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Tenga Skrev:Damn. Ser ut som hon blir lite våt där Big Grin

Men han har ju mer än bara en snygg och aestetich body också, ansiktet är över average osv.

Japp, samt verkar rätt alpha. Kroppen är nästan en bieffekt av hans alpha-traits förmodligen.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-08-28,20:18,
Inlägg: #35
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
https://www.youtube.com/watch?feature=pl...1BRBEqv3UU

Tydligen tog vi ut segern i förskott. Hon upplever uppenbarligen en hjärtbultande upplevelse vilket uttrycks i ansiktet, sedan har vi män en förmåga att övertolka kvinnors limbiska reaktioner som sexuellt intresse, troligen en överlevnadsmekanism att ta vara på varenda möjliga möjlighet även om det är falskt alarm, precis som man övertolkar faror för säkerhetens skull.
2013-08-29,01:00,
Inlägg: #36
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Eeh.. hon verkar ju sjukt kåt på videon också så... dunno what u are talking about
2013-08-29,02:19,
Inlägg: #37
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Eriksson Skrev:Eeh.. hon verkar ju sjukt kåt på videon också så... dunno what u are talking about

Så kan det vara; bara jag som inte sett kåta tjejer irl på länge nu haha! ^^,
2013-08-30,00:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-30,00:34 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #38
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Han vann, är kändis inom den delen av sportvärlden, han har en bra kropp, extremt högt testo pga droger, och han har en snygg flickvän. 4 faktorer som med all rätt borde göra intervjuaren kåt. Ta bort musklerna och ponera att det är en annan sport han vunnit som intervjuaren också är intresserad av och hon hade med varit kåt.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-08-30,17:37,
Inlägg: #39
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Ragnarök Skrev:Han vann, är kändis inom den delen av sportvärlden, han har en bra kropp, extremt högt testo pga droger, och han har en snygg flickvän. 4 faktorer som med all rätt borde göra intervjuaren kåt. Ta bort musklerna och ponera att det är en annan sport han vunnit som intervjuaren också är intresserad av och hon hade med varit kåt.

True dat! Preselection is your best friend like drugs for the rockstar! ^^,
2013-08-31,19:41,
Inlägg: #40
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Varför kan jag fortfarande inte se länkar!? Riktigt wack, står att bara registrerade användare kan se det..

Vad ska jag söka på youtube för att se klippet?
Right behind your fears, is the life you've allways wanted.

Känslan av att inte ens vara 20 ännu, känslan att se fram emot alla kvällar/nätter 10 år frammåt, tryggheten i att kunna misslyckas och fortfarande kunna bli vad man vill... livet är underbart, haha Big Grin


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}