LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vän-Dejt?
2013-08-28,00:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-28,00:40 av {2} Shanks.)
Inlägg: #1
Vän-Dejt?
Har snackat med en brud i två dagar nu typ som jag lärt känna genom en bekant. Vi klickar ganska bra och hon verkar sjukt intresserad. Vi snackade mkt om att vi skulle träffas inom de närmsta dagarna. MEN när jag förklarade att jag är född muslim(vi i släkten är dock ateister) så blev hon tveksam då hon tidigare haft ett jättelångt förhållande med ngn troende dude som kontrollerade henne etc etc. Hon förklarar att hon därför är lite tveksam till om hon vågar starta något med mig. Hon ringde mig dock idag och sa att hon tyckte att vi iaf borde gå på en promenad och lära känna varandra som vänner först och se vad som händer.

Frågan är nu, bör jag skita i det? "Målet" är ganska oklart, jag tycker om att ha sex med tjejer jag tycker e soft att hänga med också(som vänner), och hon är väldigt rolig och trevlig, dessutom ser hon väldigt bra ut! OM där nu finns en stor chans till att hon vill ses, hur bör jag gå till väga? Då hon sa att det var mer en "friends"-date känner jag att jag kanske bör vända på kakan och bara behandla henne som en vän. Vad tror ni?

Som ett sista alternativ känns det lite onödigt att försöka på någon där jag redan innan har ett så stort hinder framför mig. Har andra "options" så det är inget måste att ngt händer med henne.
2013-08-28,07:33,
Inlägg: #2
Vän-Dejt?
Jag brukar skita fullständigt i om det blir något eller inte. Vill hon hänga som polare så får hon la göra det. Hon har garanterat snygga tjejkompisar + kul att umgås med chixx.

Blir det ligga av med henne ändå?

win-win situation
2013-08-28,07:44,
Inlägg: #3
Vän-Dejt?
Jag brukar skita fullständigt i om det blir något eller inte. Vill hon hänga som polare så får hon la göra det. Hon har garanterat snygga tjejkompisar + kul att umgås med chixx.

Blir det ligga av med henne ändå?

win-win situation
2013-08-28,10:17,
Inlägg: #4
Vän-Dejt?
Hmm jo, jag tänkte nog köra på det. Frågan är ju bara om jag bör spela kall(som en vän) eller om jag ska försöka eskalera med henne?
2013-08-28,10:36,
Inlägg: #5
Vän-Dejt?
Det jag vill är att ligga med henne.
2013-08-28,12:28,
Inlägg: #6
Vän-Dejt?
Då gör som du gör mot andra tjejer! Hon är ju inget undantag direkt!
Keep it up!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  En dejt kball 8 4,763 2014-07-01,18:16
Senaste inlägg:: WALL-E
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,740 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Första dejt ever snart, rädd för tystnad!? Kasi 33 13,850 2013-06-09,22:35
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}