LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
2013-08-29,23:03,
Inlägg: #1
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Börjar bli lite fundersam nu efter att det har hänt ett antal gånger, oftast brukar det inträffa på gymmet.
När jag har mina reps pauser så händer det att man spanar in brudar hit o dit, då ser man nån man får ovanliga ögonkontakt som om hon vet att du är attraktiv men BOOM då går hon direkt o kysser sin pojkvän framför mig.
Märkt att det händer ofta med par på gym.

Någon med mera erfarenhet utav dessa händelser ?
2013-08-29,23:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-29,23:17 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #2
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Det där känner faktiskt jag också igen. Bara skett på krogen iofs när jag fått ögonkontakt eller bara varit i närheten och vips hoppar hon upp i famnen på någon kille som oftast ser ut som en chode som blivit friendzonad för länge sen.

Ingen aning om varför det sker dock....
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-08-29,23:30,
Inlägg: #3
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Dude det där är MEGA MEGA MEGA vanligt, ser det överallt å har alltid sett det, tror fan jag började fundera över det efter typ 1 års klubbande då fenomenet uppenbarat sig igen och igen.

Möjligt att hon känner sig själv bli mer attraherad av dig vilket gör att hon snabbt måste "snap out of it" och komma på att hon är hennes pojkväns. Alternativt kanske det är en omedveten process för att väcka avundsjuka hos andra males, kanske hon omedvetet försöker "förföra" dig genom att visa hon är upptagen (förbjuden frukt) eller liknande.

Finns onekligen många teorier om det hela, men en sak är säker: Det är otroligt jävla vanligt
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-29,23:54,
Inlägg: #4
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Damn, visste att det var nåt åt denna hållet. Bitches crazy these days
2013-08-30,07:23,
Inlägg: #5
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Det hade varit intressant om någon som är duktig på tjejer och även ser bra ut, dom två i kombo så man är hyfsat säker på att bruden iaf har något intresse för killen testar denna teori och helt enkelt agerar grottmäniska, låtsas bli avundsjuk, går fram och dunkar ner pojkvänen backen för att sen kyssa bruden och försöka stjäla henne. Se om det funkar.

För skulle inte förvåna mig om brudar gör så för att dom har ett intresse och faktiskt försöker göra "rivalen" till sin pojkvän svartsjuk så det ska bli fight och den starkare mannen ska uppenbara sig.

Vi killar har trots allt en liknande tänk fast raka motsatsen. För vilken kille har inte blivit irriterad och sugen på att dunka ner en kille när man ser en riktigt snygg brud och är skit sugen på med en kille man anser vara mindre värd henne än vad man själv är?

Jag tror faktiskt 100% seriöst att bruden hade blivit skit kåt och hon gör det för att skapa svartsjuka/fight. Iaf instinktivt, frågan är ju om det går för mycket mot dagens sociala regler och bruden får för stor chock av händelsen för att hon faktiskt ska lämna sin kille.

Jag tror även det kan göras för att skrämma iväg en kille och visa att hon är upptagen och är skyddad om något creep stirrar på henne,därför mannen som testar ska vara duktig på brudar + ganska snygg så man är säker på att bruden gör det för att skapa svartsjuka.
2013-08-30,07:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-30,07:46 av {2} illdan.)
Inlägg: #6
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
confused... Skrev:Det hade varit intressant om någon som är duktig på tjejer och även ser bra ut, dom två i kombo så man är hyfsat säker på att bruden iaf har något intresse för killen testar denna teori och helt enkelt agerar grottmäniska, låtsas bli avundsjuk, går fram och dunkar ner pojkvänen backen för att sen kyssa bruden och försöka stjäla henne. Se om det funkar.

För skulle inte förvåna mig om brudar gör så för att dom har ett intresse och faktiskt försöker göra "rivalen" till sin pojkvän svartsjuk så det ska bli fight och den starkare mannen ska uppenbara sig.

Vi killar har trots allt en liknande tänk fast raka motsatsen. För vilken kille har inte blivit irriterad och sugen på att dunka ner en kille när man ser en riktigt snygg brud och är skit sugen på med en kille man anser vara mindre värd henne än vad man själv är?

Jag tror faktiskt 100% seriöst att bruden hade blivit skit kåt och hon gör det för att skapa svartsjuka/fight. Iaf instinktivt, frågan är ju om det går för mycket mot dagens sociala regler och bruden får för stor chock av händelsen för att hon faktiskt ska lämna sin kille.

Jag tror även det kan göras för att skrämma iväg en kille och visa att hon är upptagen och är skyddad om något creep stirrar på henne,därför mannen som testar ska vara duktig på brudar + ganska snygg så man är säker på att bruden gör det för att skapa svartsjuka.

Har hänt, det fanns en uppmärksammad tråd om detta på flashback för ca 1 år sedan. Lång historia kort, så var en kille och hans tjej ute på krogen.
Pojkvännen hamnade i bråk med en random aggro kille som ragga på hans tjej, pojkvännen blev nerslagen och ägd inför flickvännen. Några veckor senare lyckas pojkvännen upptäcka att efter denna händelsen, så har tjejen tagit kontakt med aggrokillen på internet, snackat med han och börjat knulla med honom, bakom ryggen på pojkvännen!


Har ju hänt att man stör sig/undrar, när man ser en snygg brud med en chode. Brukar rationalisera det med att han säkerligen inte knullar henne =D.
Men känns som en jävla waste:a of time att vilja slå ner stackarn, brukar se det mer på ett positivt sett.. typ. "Well, kan han med så lågt värde lösa en så snygg brud, tänk då hur jävla snygga brudar jag kan lösa som har högre värde."
2013-08-30,15:00,
Inlägg: #7
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
confused... Skrev:1. För skulle inte förvåna mig om brudar gör så för att dom har ett intresse och faktiskt försöker göra "rivalen" till sin pojkvän svartsjuk så det ska bli fight och den starkare mannen ska uppenbara sig.

Japp precis, är nästan rätt säker på det jag med. Är nog något instinktivt och lär hänt rätt ofta in the caveman days.

Det är lite samma sak som när man är 2 killar i ett rum (eller fler) med 1 tjej - ingen är tillsammans med henne, men ändå kan man känna att hon på något sätt försöker sätta upp en situation där en själv och den andra killen ställer sig emot varandra. Baserat på kontext kan det vara allt från en liten argumentation till en riktig fight.


Citat:2. Jag tror faktiskt 100% seriöst att bruden hade blivit skit kåt och hon gör det för att skapa svartsjuka/fight. Iaf instinktivt, frågan är ju om det går för mycket mot dagens sociala regler och bruden får för stor chock av händelsen för att hon faktiskt ska lämna sin kille. .

Det finns faktiskt en flashbacktråd om liknande fenomen, bland de sjukaste jag någonsin läst, ska ta och leta upp den.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-30,17:58,
Inlägg: #8
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Intressant! Jag har inte riktigt noterat det ännu (troligen varit för full). Men jag tror att alla dessa beskrivande anledningar stämmer vid olika tillfällen för olika tjejer.

När människor är understimulerade så skapar de situationer för att stimulera sig själva (djur leker med sin mat som ett sätt för att få stimulera jaktinstinkten som de oftast inte får när de serveras redan färdig mat).

Tänk er då situationen där en chode med en snygg tjej där relationen är tråkig utifrån tjejens ögon, då kan hon stimulera och skapa drama som ett sätt att skapa stimulus i relationen och göra den mer kryddig och intressant för henne även om det kanske plågar choden istället.

Om hon upplever att killen kanske inte älskar henne så kanske hon försöker skapa drama å slagsmål för att se att "hennes kille faktiskt älskar henne trots allt". Hon är troligen en osäker tjej om hon har denna anledning.

Om hon känner sig extra attraherad till en annan kille än hennes pojkvän och hon är framförallt i ägglossningsperioden så är det mycket möjligt att hon försöker ta reda på (undermedvetet såklart) vem som är starkaste hannen för den dominaste attraherar henne mest under ägglossning.

Om hon är en typ av tjej som alltid måste ha action i sitt liv för hon är en stimulantkåt jävel så kanske hon skapar bråk bara för dramatiken precis som vissa tjejer är helt besatta av såpoperor å vissa killar är helt besatta av adrenalinkickar å får det av bungyjump, kampspport å vissa kvinnor kanske få det av sociala draman som sker eller som de i dessa fall orsakar själva.

En sak jag noterat med upptagna tjejer å min polare med som alltid förvånas men jag gör inte det dock, är att de tycks vara enklare att ragga på i form av att få positiva responser. Det verkar som om man har lättare att få hångel med upptagna tjejer än singlar. Möjligen är detta för att hon jämför med sin nuvarande pojkvän som kanske blivit betatiserad medan en singel jämför med alla killar hon ser runt omkring (detta är mkt möjligt just för att vi människor fungerar mkt genom kontrastprincipen; att vi jämför saker å ting för att ta reda på någots eller någons värde, vi kan inte sätta ett värde utan jämförelse å detta är mkt välforskat).

För länge sedan när jag hade haft min första panikångestattack i mitt liv som jag minns
2013-08-30,18:41,
Inlägg: #9
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Evilvalle Skrev:Japp precis, är nästan rätt säker på det jag med. Är nog något instinktivt och lär hänt rätt ofta in the caveman days.

Det är lite samma sak som när man är 2 killar i ett rum (eller fler) med 1 tjej - ingen är tillsammans med henne, men ändå kan man känna att hon på något sätt försöker sätta upp en situation där en själv och den andra killen ställer sig emot varandra. Baserat på kontext kan det vara allt från en liten argumentation till en riktig fight.




Det finns faktiskt en flashbacktråd om liknande fenomen, bland de sjukaste jag någonsin läst, ska ta och leta upp den.
Nå, hittat den?
2013-08-30,21:09,
Inlägg: #10
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
U ready for this?

https://www.flashback.org/t1862524

...................

Hej flashback. Vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag sitter här med tårar rinnandes, något som dom gjort flera dagar nu. Allt känns hopplöst, förlorat, meningslöst, äckligt. Ja, jag vet inte ens vad jag ska känna, tänka eller göra.

Jag har varit tillsammans med min flickvän i lite längre än 2 års tid, vi äger en 2a ihop och har även 2 katter tillsammans. Vi har haft funderingar på att förlova oss då vi passar så himla bra ihop men än har det inte blivit av, och tur är väl det.

Hon är 25 år gammal, jag är 27 (Mitt namn 89 har en annan betydelse), hon är mitt tredje riktiga förhållande och ärligt talat den bästa tjejen jag någonsin varit med, eller ja, tills vad jag kommer berätta hände, då.

Omtänksam, snäll, älskar barn, glad, sprallig, framåt, social, positiv, trodde även hon hade bra moral.

Hon var med andra ord drömtjejen. Fram tills att ...


För ungefär två månader sedan var vi ute på krogen tillsammans, något som egentligen inte händer allt för ofta. Mina polare hade dragit hem och det var nu bara jag och hon där, allt var frid och fröjd, vi hade inte bråkat på flera flera månader. Utan att trötta ut er med meningslösa detaljer så går jag pang på röbetan:

Strax innan vi ska gå hem så går vi förbi en kille som jag råkar stöta i med axeln, han blir helt rasande, måste ha varit drogpåverkad eller något, medans jag bara funderar varför han är så upprörd, jag försöker lugna ner honom men det hela slutar i att han knuffar till mig riktigt hårt på axeln, jag knuffar tillbaka för att markera till vilket han svarar på att ge mig en ordentlig smocka så jag däckar, han hinner också få in 1-2 sparkar på mig när jag ligger ner innan vakterna kommer och tar honom, han var otroligt aggressiv och helt okontrollerbar så även vakterna hade lite problem med honom även fast dom var 3st. Jag hör honom skrika efter mig men som tur är så är han inte kvar utanför sedan när vi går hem.

Än så länge är det inte så farligt, jag menar, jag fick inga skador direkt, många av oss har fått stryk någon gång under våra krogår, ingen större sak.

Nu kommer det värsta:

Veckan efter var tjejen ute med några av hennes väninnor, tydligen hade dom varit på samma ställe som vi var på den där kvällen. Dagen efter ser jag att hon addat en ny kille på hennes facebook (Ja jag vet, man ska inte bry sig om vad tjejen gör på internet, men jag kan ju inte undkomma att se det), till min förvåning är det den här killen som jag hamnade i bråk med.

Jag kan inte vara helt säker då jag var alkoholpåverkad men det såg verkligen ut som honom, så jag frågade henne om det stämde. Tydligen stämde det, det var alltså den här killen som veckan innan hade smockat ner mig och gett mig en spark samtidigt som min tjej hade sett det hela ske, med andra ord tycker jag att hon inte borde gilla honom!

Svaret jag fick var att hon bara hade utbytt några ord med honom på krogen men inget mer, hon tyckte han var en tönt med hävdelsebehov sa hon, det var dessutom han som hade addat henne och hon, och jag citerar: bryr mig inte om facebook, skiter i vilka som addar mig.

Okejdå, jag tyckte det verkade väldigt konstigt men jag orkar inte överanalysera saker.


Vad som följde härefter var dock väldigt konstigt. Plötsligt började hon att varje dag ränsa sin sms-inkorg på telefonen, sin samtalslista, allt. Jag frågade varför hon gjorde detta varpå jag fick svaret: äsch tycker det är onödigt att spara gammalt bara.

Jag och tjejen har alltid varit helt öppna med sånt där, hon har kunnat låna min telefon när hon vill, och jag hennes, och vi har båda kunna läst varandras sms om vi fått lust, vi hade ändå inget att dölja var bådas argument, så spela roll.

Tyckte att detta var mycket märkligt.

Hon började även spendera väldigt mycket tid vid datorn, ibland kunde hon sitta flera timmar i sträck med hörlurar på, helt avskild från omvärlden. Alltid när jag kollade vad hon gjorde så satt hon med aftonbladet uppe. Här började jag verkligen känna att hon döljde någonting.

Sexet blev mindre och hon hade nu slutat att initiera över huvud taget, hon som alltid varit så överkåt, en natt var det till och med omöjligt för henne att bli våt, hon var helt torr där nere trots långt förspel.

Sms ränsandet fortsatte, nu började hon även spendera mycket tid borta hos en tjejkompis, enligt henne själv då. Hon kunde komma hem mitt i nätterna med ursäkten att hon och kompisen hade kollat på en mycket bra film, druckit vin, kollat på söta kattungar på internet och allt vad det var för ursäkter.


Jag hatar att vara kontrollerande och svartsjuk, men en kompis till mig sa åt mig att installera en key-logger på våran dator, för att få reda på något jag kanske inte ville få reda på.

Sagt och gjort.

Några dagar senare började jag kolla loggarna när hon inte var hemma. Det var här det kändes som att hjärtat stannade, magen hårdnade, för några sekunder kändes det omöjligt att andas, jag blev helt kall i kroppen.

Tydligen hade hon, bara någon vecka efter att jag blivit nedslagen av denna kille, börjat prata med honom frekvent över facebook. Direkt hade han börjat flirta med henne men i början framstod hon som kall, med dagarna märkte man på texten att hon började småflirta tillbaka för att med tiden bli rena sexuella anspelningar. Inte nog med det, det var nu också uppenbart att dom börjat träffa varandra av texten att döma, texter som "Inatt baby <3" och "Du var underbar igår" samt "du är så ond, stackars din kille som inte vet nåt " fanns det drösvis av.


Hela min värld har rasat, hur i hela helv*** kan fruntimret göra såhär mot mig?! HON om NÅGON?! Hon är VERKLIGEN inte otrohetstypen, söt, snäll, bryr sig om alla och hur gullig som helst. Inte direkt en "bitch tjej". Men nog fan ska hon gå och bli knullad av en annan, och inte nog med det, av just den killen som var en riktig jävla fitta och slog ner mig bara för att vi råkade stöta ihop våra axlar när vi gick förbi varandra!

Jag konfronterade henne vilket resulterade i att hon grinade och sa att hon inte vet var det var, men våran passion kändes död och att vi kändes mer som kompisar än flickvän och pojkvän, hon måsta ha tid och tänka över saker och ting, hon var helt okontrollerbar. Nu har hon småpackat lite saker och åkt iväg till sin mamma och pappa för att bo där några dagar och tänka.


Självklart kommer vi bryta upp nu, detta är inte acceptabelt, får helt enkelt sälja lägenheten, katterna kan hon ta, jag bryr mig inte om dom ändå. Jag skiter i det mesta nu, vad jag dock inte kan fatta är hur i helvete hon kan göra såhär, det känns overkligt, något som inte KUNDE och inte BORDE hända, har hänt.

Vad som gör det så jävla sjukt är att hon måste gå och knulla just den kille som jag iallafall tyckte var helt jävla störd, VARFÖR om hon nu ska vara otrogen måste hon vara otrogen med den största idioten jag stött på på ett bra tag?!


Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt, vill bara lätta på hjärtat lite. Känns rätt tomt nu, det här var tjejen jag hade planer på att gifta mig med om några år om det hade fortsatt varit så bra som vi haft det, hade aldrig tänkt jag skulle ut på dejtingmarknaden igen, livet har fått sig en ordentlig turn om man säger så.

Jaja, skönt att vädra sig, kanske någon har några liknande erfarenheter om otrohet, det är inte kul iallafall.

Skriver nog något mer om jag känner att jag måste lätta på hjärtat vid fler tillfällen, kommer nog bli en hel del kommande veckor.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-30,21:17,
Inlägg: #11
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Dra åt helvetes jävlar, sjukaste skiten jag läst på väääääääääääääldigt länge
2013-08-30,22:35,
Inlägg: #12
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Aaaaaah! Varför har jag aldrig gejmat brudar med pojkvänner sådär för? En smocka i nyllet så är det klart sen. Big Grin

Nämen vilken äcklig jävla skunkhora. Jag är mållös men det där är samtidigt den bistra verkligheten.
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-08-30,23:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-30,23:15 av {2} confused....)
Inlägg: #13
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Donjohan Skrev:Aaaaaah! Varför har jag aldrig gejmat brudar med pojkvänner sådär för? En smocka i nyllet så är det klart sen. Big Grin

Nämen vilken äcklig jävla skunkhora. Jag är mållös men det där är samtidigt den bistra verkligheten.

Ja, och fan jag i slutet av tonåren, hade tonvis med aggression i mig och ville sopa på snubbar till höger och vänster när dom kaxade. Men av samma anledning som jag hade aggression så hade jag väldigt komplex och var nästan paranoid över vad folk skulle tycka och tänka om mig. Så jag höll alltid tillbaka, försökte vara "the good guy" så folk skulle gilla mig, eftersom jag blivit matad till höger och vänster om att då skulle brudar gilla en. Jag var typ överdrivet snäll mot allt och alla typ även om dom inte förtjänade det.

Hade jag vetat bättre då så hade det bara varit att veva loss, släppa ut aggression och samtidigt troligtvis faktiskt fått lite intresse ifrån kvinnor, istället för typ att jag äcklade dom för att jag var för chodig.....

Det värsta är att även om detta förmodligen är ett extremfall så tror jag faktiskt liknande scenarion inte heller är ovanligt. Men dom flesta brudar tror jag faktiskt hade avstått ifrån svinet som slog ner sin pojkvän, trots att hon kanske blev lite tänd på det.

Kommer t.ex ihåg en gång för några år sen när jag började kaxa med en snubbe inne på krogen och det blev fight, lyckligtvis inga slag men han försökte strypa mig med en giljotin men jag lyckades få ner han och komma loss så vi båda hamnade på backen sen blev jag utslängd. Vakten han knappt släppa taget om mig utanför krogen före en brud sa hej och började prata med mig. lol.

edit : Komiskt när jag tänker efter vilken idiot jag var den kvällen... En liten toa med en liten pissoar som jag låste in mig själv på eftersom jag gillade att pissa ensam. När jag låste upp dörren var en snubbe sur för jag låste dörren så han inte kunde pissa samtidigt. På grund av lite för mycket att dricka frågade jag vad fan det var med han, började knäppa upp gylfen för han och frågade om han var gay och ville se min kuk som hade så bråttom att pissa....

Confused... charmören #1
2013-08-30,23:03,
Inlägg: #14
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Spelar ingen roll hur många gånger jag läser den där historian, får blodet att koka varje gång. Fyfaaan. Vilken mardröm att vara en sån fet betachode att man inte ens kan sätta ner foten vid ett sånt tillfälle. 100% bitch mode.
2013-08-30,23:54,
Inlägg: #15
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
vet inte varför men denhär tråden påminner mig lite om: http://www.youtube.com/watch?v=Pn4oJxa7Ivk
Säkert redan sett den men men.
2013-08-31,01:41,
Inlägg: #16
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Den biologiska delen av honan talar.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-31,12:01,
Inlägg: #17
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Rednales Skrev:vet inte varför men denhär tråden påminner mig lite om: http://www.youtube.com/watch?v=Pn4oJxa7Ivk
Säkert redan sett den men men.

Jag gråter!
HAHAHAHA
Keep it up!
2013-09-02,00:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-02,00:06 av {2} Eriksson.)
Inlägg: #18
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Verkar som om några ser sig själva i den bedragna killens skor. All cool Wink (or is it? Wink ) Blir fan mer driven av att läsa sånt. Kanske kommer ifrån outsider-känslan Wink
2013-09-02,00:26,
Inlägg: #19
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Holy maddafakka gg! :O sånt här får en att vilja börja gå ut med kniv krogen för man blir så förbannad, men inte på kille som slogs eller slogs ner utan snarare tjejers biologi som kräver att man e alfa i vissa situationer annars går de å knullar bakom ryggen på en. Nä nu blir jag sugen att börja karate igen, kung fu, boxning å även lära mig militärslagsmål för alltid få övertag, dock så föredrar jag att inte slåss utan bara ignorera el gå därifrån, jag har inte samma visa-att-man-e-alfa behov som många negrer sena helgkvällar på donken har.

Rednales Skrev:vet inte varför men denhär tråden påminner mig lite om: http://www.youtube.com/watch?v=Pn4oJxa7Ivk
Säkert redan sett den men men.

Haha en klassiker! ^^;
2013-09-02,12:03,
Inlägg: #20
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Rednales Skrev:vet inte varför men denhär tråden påminner mig lite om: http://www.youtube.com/watch?v=Pn4oJxa7Ivk
Säkert redan sett den men men.
HAHAHAHA jag dör! Så jävla KLOCKREN kille Big Grin fan vilken jävla bitch till flickvän hon verkar vara, needy as fuck.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,403 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,575 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,109 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,050 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,037 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,721 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,048 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,375 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,460 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,434 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}