LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
The apocalypse opener
2012-02-27,04:01,
Inlägg: #21
The apocalypse opener
devil Skrev:körde den 4a gånger igår natt. fick 2 som inte ens tog tag i min hand och 2 som var riktigt sugna men varje gång drog kompisen iväg henne.
Kanske snabbt borde gått in och skakat kompisens hand också eller skickat min wing på henne.

TRAGISK SIDO STORY - En tjock och ful tjej stod också utanför klubben helt ensam och hörde mig snacka med min wing om att vi skulle dra hem tjejer som kom ut från klubben. Min tjej som ja redan hade ( vi apocalypsade åt min wing) viskar i mitt öra "ja tror den där tjejen bakom dig också vill bli frågad" vilket jag redan hade märkt så ja tittar på min tjej o säger "ja! men det får hon inte!". Stackars tjej stod där helt ensam och försökte närma sig mer o mer medan jag apocalypsade 4 set men aldrig henne...

its tough being a UG!

bahhahahahahhah
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-27,14:03,
Inlägg: #22
The apocalypse opener
lol, the power of the apocalypse. Smile
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-02-27,15:04,
Inlägg: #23
The apocalypse opener
Väldigt intressant, testar vid nästa tillfälle och återkommer med resultat.
2012-03-01,00:13,
Inlägg: #24
The apocalypse opener
för jävla hårt Big Grin kan knappast faila!! någon som testat??
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson
2012-03-01,14:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-01,14:58 av {2} russel.)
Inlägg: #25
The apocalypse opener
Körde den 3 gånger i lördags. Var rätt full, så även om jag kände mig självsäker, hade bra självförtroende, höll stark ögonkontakt, så vet jag inte hur jag egentligen såg ut. Jag kan ha sett riktigt dreggig ut också, who knows.

Respons: Lite fnitter, men sen ett ganska snällt och snabbt " nej tyvärr" och "nej det är bra". Här provade jag bara att le som ett freak och hålla ögonkontakt för att vänta ut henne och försöka hitta en skön vibe. Efter diss så provade jag med " okej men skriv in ditt nummer" vilket samtliga gjorde.

Dock inge svar nästa dag på sms, vilket jag inte hade förväntat mig heller, men man kan ju alltid hoppas.

Det är en bra öppnare i tanke på att de börja skratta, och bra för att spränga gränser, men hemsläpp direkt är svårt tror jag.

Men jag var ju ganska packad så jag kan mycket väl sett ut/pratat som en inavel, ska testa den nykter framöver.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-01,15:38,
Inlägg: #26
The apocalypse opener
haha skön variant, köra den 15 ggr efter 02:00 tre gånger i veckan i 6 månader så lär man ju har ett par lays...

...där sa jag nåt! nytt mål! =D
2012-03-01,21:44,
Inlägg: #27
The apocalypse opener
+1

Där saru något!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-29,13:01,
Inlägg: #28
The apocalypse opener
aldrig testat, dock haft 2-3 lays av " Du ska med mig hem sen" o makeout. testar nu ikv igen =)
find it, fuck it, forget it.
2012-07-04,22:20,
Inlägg: #29
The apocalypse opener
Känns som det är riktigt svårt o nappa upp HB8+ med detta har dock aldrig prövat själv, men ni som har erfarenhet av detta, har det varit några HB8+ som ni lyckats med?

Får väl se om jag vågar på denna även fast jag bara hållt på med game en kortare period men kan alltid vara kul och se vad som händer haha.
2012-07-04,23:02,
Inlägg: #30
The apocalypse opener
Anonymous Skrev:Känns som det är riktigt svårt o nappa upp HB8+ med detta har dock aldrig prövat själv, men ni som har erfarenhet av detta, har det varit några HB8+ som ni lyckats med?

Får väl se om jag vågar på denna även fast jag bara hållt på med game en kortare period men kan alltid vara kul och se vad som händer haha.

Same shit, ofta lättare desto snyggare tjejerna är.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-04,23:05,
Inlägg: #31
The apocalypse opener
Ooh fan, tänkte så att de snygga tjejerna lär redan fått ragg innan kvällens slut och behöver inte stå och spana efter någon som ska approacha de efter 3 :p Varför är det så att de blir lättare ju snyggare de är?

Mvh
2012-07-04,23:17,
Inlägg: #32
The apocalypse opener
Anonymous Skrev:Ooh fan, tänkte så att de snygga tjejerna lär redan fått ragg innan kvällens slut och behöver inte stå och spana efter någon som ska approacha de efter 3 :p Varför är det så att de blir lättare ju snyggare de är?

Mvh

Det är väldigt väldigt få killar som kan approacha en riktigt snygg tjej med 100% självsäkerhet och inte kolla efter hennes bekräftelse öht, när hon väl stöter på en sån snubbe som i stort sett framstår som okontrollerbar då han inte söker hennes reaktioner så står han ut från mängden rätt fint.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-04,23:34,
Inlägg: #33
The apocalypse opener
Väldigt bra skrivet, makes sense! Nu lär man få ett par örfilar i helgen men det är bara härda ut! Haha
2017-10-30,14:14,
Inlägg: #34
RE: The apocalypse opener
HAHAAHA missat den här, ska testas på lördag!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close YushaP 24 7,923 2013-02-22,14:30
Senaste inlägg:: Benson!

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}