LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Badoo Konvo
2013-09-02,23:35,
Inlägg: #1
Badoo Konvo
Tjena, en kort konversation med en brud som kollade in min profil på badoo, tänkte posta den här och sedan vill jag gärna ha lite åsikter och synpunkter från er och hur jag sedan ska ta detta vidare!

Jag: Jaha här smyger man omkring utan att hälsa! ; )

HB7: hehe hej hej : p

Jag: Sådär ja, det var bättre! Hej! ; )

HB7: hehe
HB7: : )
HB7: Allt bra då? : )

Jag: Mycket bra! Hur är det med dig? : )

HB7: Så bra. Jo då de funkar iaf förutom att jag är lite sjuk och har ont i magen : /

Jag: Det var ju inge kul, magsjuka?

HB7: nej bara ont i magen : /

Jag: Jaha, värm en vetekudde och lägg där du har ont! Tror det kan hjälpa haha : )

Hon: Ja det är riktigt otrevligt detta, hade ont igår kväll också : (

Jag: Ohfan.. Lite choklad och en disneyfilm hjälper också väldigt bra, har jag hört! ; )

HB7: haha jasså de har du : )
HB7: har du tjej?

Jag: Choklad och Disneyfilm löser allting! Nej det har jag inte!

HB7: hehe kanske gör de : p

Jag: Värt ett försök ; )

HB7: haha aah

HB 7: nej nu är de läggdags imorgon bär det av till XXXXXX och kolla läget (Jag bor i den staden hon ska besöka)

Jag: Jasså? Vad för dig till XXXXX? : )

HB7: Jag och några kompisar ska dit.

Jag: Nämen guu va trevligt! Då får man hoppas att ni njuter av den fina staden ; ) och att din magont försvinner!

Jag: Släng iväg ett meddelande om ni går vilse så hjälper jag er! ; ) Sov gott!

HB 7: Haha ja går vi vilse blir de lite jobbigt : p....

HB 7: Men de ska nog gå bra : ) är jag och en vän XXXX som ska iväg och så ska hon ha med sig XXXX och en till : p... Har egentligen ingen aning om vad vi ska göra dock men Smile

Jag: Aha dom ja, vet precis vilka det är haha Wink om du får tråkigt kan du alltid smita iväg till mig, jag är en crazy underhållare! ; )

HB7: Hehe nej inte så men.. Du tycker de : ) Ja jag vet inte vad dom riktigt har planerat så de lär märkas : )

HB7: Ta mitt nr kan du ju skicka iväg ett sms 073XXXXXXX

Jag: Perfekt! Ta hand om dig, sov gott!

HB7: Du med : )


Rätt tråkig konversation när man läser den såhär, inte mycket banter eller så, det behövdes dock inte. Och mitt internet-game är inte det bästa.

Nu är min fråga till er kära bröder där ute, hur ska jag gå tillväga nu? Har ett väldigt fullpackat schema imorgon med både skola och träning.. Ska jag slänga iväg ett mess, och vad ska jag skriva? Åsikter om hur jag ska gå tillväga härnäst vore underbart, samt åsikter om denna konversation skulle uppskattas!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-02,23:58,
Inlägg: #2
Badoo Konvo
Flumrider Skrev:Tjena, en kort konversation med en brud som kollade in min profil på badoo, tänkte posta den här och sedan vill jag gärna ha lite åsikter och synpunkter från er och hur jag sedan ska ta detta vidare!

Jag: Jaha här smyger man omkring utan att hälsa! ; )

HB7: hehe hej hej : p

Jag: Sådär ja, det var bättre! Hej! ; )

HB7: hehe
HB7: : )
HB7: Allt bra då? : )

Jag: Mycket bra! Hur är det med dig? : )

HB7: Så bra. Jo då de funkar iaf förutom att jag är lite sjuk och har ont i magen : /

Jag: Det var ju inge kul, magsjuka?

HB7: nej bara ont i magen : /

Jag: Jaha, värm en vetekudde och lägg där du har ont! Tror det kan hjälpa haha : )

Hon: Ja det är riktigt otrevligt detta, hade ont igår kväll också : (

Jag: Ohfan.. Lite choklad och en disneyfilm hjälper också väldigt bra, har jag hört! ; )

HB7: haha jasså de har du : )
HB7: har du tjej?

Jag: Choklad och Disneyfilm löser allting! Nej det har jag inte!

HB7: hehe kanske gör de : p

Jag: Värt ett försök ; )

HB7: haha aah

HB 7: nej nu är de läggdags imorgon bär det av till XXXXXX och kolla läget (Jag bor i den staden hon ska besöka)

Jag: Jasså? Vad för dig till XXXXX? : )

HB7: Jag och några kompisar ska dit.

Jag: Nämen guu va trevligt! Då får man hoppas att ni njuter av den fina staden ; ) och att din magont försvinner!

Jag: Släng iväg ett meddelande om ni går vilse så hjälper jag er! ; ) Sov gott!

HB 7: Haha ja går vi vilse blir de lite jobbigt : p....

HB 7: Men de ska nog gå bra : ) är jag och en vän XXXX som ska iväg och så ska hon ha med sig XXXX och en till : p... Har egentligen ingen aning om vad vi ska göra dock men Smile

Jag: Aha dom ja, vet precis vilka det är haha Wink om du får tråkigt kan du alltid smita iväg till mig, jag är en crazy underhållare! ; )

HB7: Hehe nej inte så men.. Du tycker de : ) Ja jag vet inte vad dom riktigt har planerat så de lär märkas : )

HB7: Ta mitt nr kan du ju skicka iväg ett sms 073XXXXXXX

Jag: Perfekt! Ta hand om dig, sov gott!

HB7: Du med : )


Rätt tråkig konversation när man läser den såhär, inte mycket banter eller så, det behövdes dock inte. Och mitt internet-game är inte det bästa.

Nu är min fråga till er kära bröder där ute, hur ska jag gå tillväga nu? Har ett väldigt fullpackat schema imorgon med både skola och träning.. Ska jag slänga iväg ett mess, och vad ska jag skriva? Åsikter om hur jag ska gå tillväga härnäst vore underbart, samt åsikter om denna konversation skulle uppskattas!

Kvalificera aldrig dig själv, men annars bra o konversationen flöt på.
2013-09-03,00:51,
Inlägg: #3
Badoo Konvo
selected Skrev:Kvalificera aldrig dig själv, men annars bra o konversationen flöt på.

why?
find it, fuck it, forget it.
2013-09-03,09:58,
Inlägg: #4
Badoo Konvo
Något i stil med:

Hey [random töntigt smeknamn]! Blir klar från gymmet runt [random tidpunkt som kan vara realistisk], då får ni möta upp mig för [random aktivitet]. pussåsmek!
2013-09-03,11:25,
Inlägg: #5
Badoo Konvo
TobiasK Skrev:why?

Varför ska du kvalificera dig för henne? Det är hon som ska göra det.
2013-09-03,12:09,
Inlägg: #6
Badoo Konvo
selected Skrev:Varför ska du kvalificera dig för henne? Det är hon som ska göra det.

Beror väl på sättet man gör det, om man gör det för att "köpa" hennes intresse när hon visar IOD eller om man gör det när hon visar IOI som en DHV av sig själv. Att vara en underhålland och kul person = bra social förmåga = social status.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,809 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Experiment: fejk hot guy badoo-profil slyngel 188 154,608 2015-07-19,02:53
Senaste inlägg:: Nalirot
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,337 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,536 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  Bc konvo, hur tycker ni det låter? Zaxii 5 3,230 2015-03-02,09:00
Senaste inlägg:: Rednales
  badoo och profilbilder gregr 11 9,418 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,471 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 27,292 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,759 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,461 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}