LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Experiment: fejk hot guy badoo-profil
2014-01-25,03:31,
Inlägg: #1
Experiment: fejk hot guy badoo-profil
För att se hur livet för en hunkig snubbe på badoo är har jag alltså beslutat mig för att skapa en fejkad profil.

Har hittat en random snubbe från spanien (tror jag) på instagram som jag snott några bilder av.
Första problemet är att badoo tar bort mina profilbild efter nån minut.
Kan det vara så att han har en profil själv och att badoo kollar mot databasen och ser att han redan finns och då antar att jag är fake?
2014-01-25,03:36,
Inlägg: #2
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Intressant. Lägg upp konvos och bilder (både på din hunk lol och brudarna).

Kan vara så, testa med nån annan dude.
2014-01-25,05:03,
Inlägg: #3
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Tog bort mitt account för ett bra tag sedan och känner att jag vill bidra lite till science.

Det här var på mallis 2012, toppform.

[Image: Baron+Von+Douche.+He+is+coming+to+suck+y...043925.jpg]
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-25,11:35,
Inlägg: #4
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Var försiktig!

Det finns en risk att du upptäcker
något du inte vill upptäcka! ;-)
2014-01-25,14:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-25,14:11 av {2} confused....)
Inlägg: #5
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Hart gjort det experimentet för några år sen, fast inte på badoo utan en annan dejt sida. Jag är kanske en 4a i utseéndet och kanske inte direkt ful men i underkant av medel, under genomsnittet så att säga.

Var bokstavligt talat MYCKET lättare att öppna brudarna, minns en brud jag hade försökt öppna på mitt vanliga konto som totalt dissade mig. På mitt fejk konto med snygga killen så öppnade samma brud mig och började ragga på mig, lol.

På mitt vanliga konto hade jag aldrig fått höra ifrån brudar att jag är snygg eller ser bra ut, inte ens brudar jag fått intresserade i mig, fått nr av eller t.o.m varit på dejt med gav mig några komplimanger.

På fejk kontot kunde jag öppna brudar med "Hej" och fick ganska ofta svar med IOIs direkt ifrån brudarna, typ liknande "Hej, snygging! Wink Vem är du?"


Så , ja, utseénde gör utan tvekan en jävla skillnad, allt annat är en lögn. Visst, är man ful eller under medel och har mitt utseénde så kan man bli populär ibland brudarna och dra hem snygga brudar ifrån både dejtingsidor och IRL, jag har själv lyckats få till dejter med 8+ brudar ett par gånger, även om det inte är många så räcker några få som bevis på att det går. Skaffar jag bättre game kommer jag kunna få till dejt med snygga brudar frekvent.

Grejen är den, att det krävs mycket mer och är mycket svårare än om man har utseéndet på sin sida. Är man riktgit snygg behöver man inget speciellt game för att bli populär ibland brudar och dra över snygga brudar till och från, det räcker med att man är normal och inte super chodig eller blyg.

En snubbe på mitt gamla jobb t.ex, ser väldigt bra ut. Han har brudar efter sig hela tiden, och då SNYGGA brudar, brudarna raggar på honom, han raggar inte på dom. Dock brukade han förlora dom efter ett par dejter eftersom han var skitblyg och vågade knappt ta några initiativ, han gav typ allt raggande åt dom.

Looks dont mather at all, yeah right. Därför brudar springer efter, blir intresserade och raggar på blyga och chodiga killar bara för att dom är snygga.
2014-01-25,14:01,
Inlägg: #6
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,03:31)slyngel Skrev: För att se hur livet för en hunkig snubbe på badoo är har jag alltså beslutat mig för att skapa en fejkad profil.

Har hittat en random snubbe från spanien (tror jag) på instagram som jag snott några bilder av.
Första problemet är att badoo tar bort mina profilbild efter nån minut.
Kan det vara så att han har en profil själv och att badoo kollar mot databasen och ser att han redan finns och då antar att jag är fake?

aa haft så några gånger jag med, då med mina egna bilder. Brukar bero på att badoo inte tycker man ser tillräckligt vem det är på bilden, trots att det är en bra bild på mig själv.

hitta andra bilder bara!
2014-01-25,15:58,
Inlägg: #7
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Haha ska bli intressant att följa, gjorde liknande experiment förut på happy pancake. Tog en snygg kille (9a) och halvsnygg tjej (7a) för att jämföra.

Inom 2 veckor hade killen fått 2 meddelanden (som jag INTE initierat) (av halvfula tjejer), tjejen hade fått runt 100+ meddelanden. När jag dock som kille initierade fick jag ett par fler, men det var inte direkt jättemycket.

Visade skillnaderna rätt fint iaf, när börjar feministerna kriga om denna ojämställdhet? Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-25,20:33,
Inlägg: #8
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,15:58)Evilvalle Skrev: Haha ska bli intressant att följa, gjorde liknande experiment förut på happy pancake. Tog en snygg kille (9a) och halvsnygg tjej (7a) för att jämföra.

Inom 2 veckor hade killen fått 2 meddelanden (som jag INTE initierat) (av halvfula tjejer), tjejen hade fått runt 100+ meddelanden. När jag dock som kille initierade fick jag ett par fler, men det var inte direkt jättemycket.

Visade skillnaderna rätt fint iaf, när börjar feministerna kriga om denna ojämställdhet? Big Grin

Då feminister som regel är en 3-4 av 10 så applicerar det sig inte på dem. Smile Wink
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-01-25,20:33,
Inlägg: #9
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
testade ett likadant experiment på mötesplatsen en gång. tog en bild på en tjej som kanske va en sjua i utseende. skrev en väldigt kort och tråkig profiltext. tror ja fick ca 85 meddelanden på mindre än ett dygnTongue varav 95 procent av dessa meddelanden var hej hur är läget? gud vad söt du är! hur ska en kille som ja charma en som dig?
2014-01-25,20:49,
Inlägg: #10
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,20:33)TonightIsTheNight Skrev: Då feminister som regel är en 3-4 av 10 så applicerar det sig inte på dem. Smile Wink

[Image: 1477671_185108725020525_154456160_n.jpg]
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-25,21:14,
Inlägg: #11
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Kuk! Jag pröjsade för en månads super powers i tron om att det skulle räcka för fler kontaker - men icke, måste ändå verifiera med facebook eller mobilnr. Ingen som har en kontantkortsmobil skräpande hemma? Big Grin

Har iaf äntligen lyckats ordna bilder som funkar (på en norsk modell) och fixat mitt första offer: en 18-årig sjua ska komma "hit" och knulla i min "nya lägenhet".
Har fått några tjejer som tagit kontakt, dom har ju inget game öht men det var ju ingen nyhet.
Nåja lite tidigt att dra några slutsatser än.
2014-01-25,21:15,
Inlägg: #12
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
AHHHAH awesome, bild på modellen?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-25,21:17,
Inlägg: #13
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,05:03)russel Skrev: Tog bort mitt account för ett bra tag sedan och känner att jag vill bidra lite till science.

Det här var på mallis 2012, toppform.

[Image: Baron+Von+Douche.+He+is+coming+to+suck+y...043925.jpg]

Haha Peter Magnusson?
2014-01-25,21:22,
Inlägg: #14
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
[Image: marlon_brando_45099601.jpg]

Testa med denna please. Funkar förmodligen bara på kids som inte vet vem han är.

Gaah, den jäveln hade fått sätta på mig alla dagar i veckan.
2014-01-25,21:22,
Inlägg: #15
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,21:15)Evilvalle Skrev: AHHHAH awesome, bild på modellen?

http://instagram.com/dreeriksen

Moahah.
Valde bara bilder tagna med mobilkamera dock för mer genuin feeling
2014-01-25,21:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-25,21:50 av {2} confused....)
Inlägg: #16
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,21:14)slyngel Skrev: Kuk! Jag pröjsade för en månads super powers i tron om att det skulle räcka för fler kontaker - men icke, måste ändå verifiera med facebook eller mobilnr. Ingen som har en kontantkortsmobil skräpande hemma? Big Grin

Har iaf äntligen lyckats ordna bilder som funkar (på en norsk modell) och fixat mitt första offer: en 18-årig sjua ska komma "hit" och knulla i min "nya lägenhet".
Har fått några tjejer som tagit kontakt, dom har ju inget game öht men det var ju ingen nyhet.
Nåja lite tidigt att dra några slutsatser än.

Konvon på hon som ska komma och knulla??

Räcker ganska bra att dra slutsatser när brudar kontaktar och öppnar dig. Har aldrig hänt mig på badoo t.ex.

Sen hur konvon på hon som ska knulla såg ut är ganska relevant också för att se hur pass mycket lättare det blir att gamea brudarna, behövde du gamea henne eller var det typ on direkt.
2014-01-25,21:58,
Inlägg: #17
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,21:48)confused... Skrev: Konvon på hon som ska komma och knulla??

Räcker ganska bra att dra slutsatser när brudar kontaktar och öppnar dig. Har aldrig hänt mig på badoo t.ex.

Sen hur konvon på hon som ska knulla såg ut är ganska relevant också för att se hur pass mycket lättare det blir att gamea brudarna, behövde du gamea henne eller var det typ on direkt.

Absolut fixar dialogen sen, är på mobilen nu så kan inte klippa o klistra
2014-01-25,22:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-25,22:06 av {2} confused....)
Inlägg: #18
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,21:58)slyngel Skrev: Absolut fixar dialogen sen, är på mobilen nu så kan inte klippa o klistra

Nice.

Verkar som du får samma resultat som jag fick när jag testade, brudar öppnar. Det blir mycket lättare att gamea dom osv.

Looks dont mather at all. Yeah right ! Största lögnen som existerar innom PUA communityt.

Visst kan man bli riktigt populär hos brudar så länge man inte är ett monster och äckligt ful, men desto sämre utseénde man har desto svårare är det.
2014-01-25,22:12,
Inlägg: #19
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,22:05)confused... Skrev: Nice.

Verkar som du får samma resultat som jag fick när jag testade, brudar öppnar. Det blir mycket lättare att gamea dom osv.

Looks dont mather at all. Yeah right ! Största lögnen som existerar innom PUA communityt.

Visst kan man bli riktigt populär hos brudar så länge man inte är ett monster och äckligt ful, men desto sämre utseénde man har desto svårare är det.

Well dom flesta killar vågar inte cold approacha dagtid så det jämnar ut sig tycker jag.
2014-01-25,22:16,
Inlägg: #20
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-25,22:12)slyngel Skrev: Well dom flesta killar vågar inte cold approacha dagtid så det jämnar ut sig tycker jag.

Räcker ju inte med att våga approacha dagtid för att lyckas, så nja.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,772 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,302 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,423 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  badoo och profilbilder gregr 11 9,396 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,424 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 27,239 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,731 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,477 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,627 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Sista konversationen på Badoo - tråkig brud Cogo 12 6,758 2013-08-24,19:12
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}